الین چائو، وزیر اسبق حمل و نقل، به “تسخیر نژادپرستانه” ترامپ درباره او پرداخت

روابط سیاسی مک‌کانل با ترامپ نیز در پایان دوره ریاست‌جمهوری‌اش، به‌ویژه پس از حمله به کنگره، که جمهوری‌خواه کنتاکی گفته است که رئیس‌جمهور سابق «عملا و اخلاقاً مسئول تحریک…» به هم خورد.

ترامپ همچنین پیشنهاد کرد مک کانل و چائو در مورد چین با یکدیگر تضاد منافع داشته باشند، که مشابه اظهاراتی است که او در گذشته انجام داده است.

Foremost Group در طول سال ها مورد بررسی قرار گرفته است، به ویژه در مورد اینکه آیا Elaine Chao از طریق پست های دولتی خود به شرکت پدرش کمک کرده است یا خیر.

جورج سانتوس در مورد تحصیلاتش دروغ گفت: دروغ گفتن در رزومه چقدر آسان است؟

ترامپ در پست جدید خود چهارشنبه شب از مک کانل به دلیل مدیریت بسته هزینه های پایان سال 1.7 تریلیون دلاری که در این ماه با دموکرات های کنگره مذاکره کرد، انتقاد کرد. این توافق از تعطیلی جزئی دولت فدرال جلوگیری کرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، در پست آنلاینی در 28 دسامبر 2022، دوباره از یک نام مستعار نژادپرستانه برای الین چائو، وزیر حمل و نقل سابق ایالات متحده استفاده کرد. چائو تا زمانی که پس از شورش در 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره ایالات متحده از کابینه خود استعفا داد، برای او کار می‌کرد.

این مقاله در اصل در لوئیزویل پیک ژورنال منتشر شد: الین چائو به استفاده دونالد ترامپ از “تسخیر نژادپرستانه” در مورد خود می‌پردازد.





منبع

چائو در کودکی به همراه خانواده اش از تایوان به ایالات متحده نقل مکان کرد و برای چندین رئیس جمهور جمهوری خواه از جمله ترامپ کار کرده است. او تقریباً در تمام مدت دولت چهار ساله او در کابینه او خدمت کرد، اما در پایان دوره ریاست جمهوری خود پس از شورش در ساختمان کنگره ایالات متحده در 6 ژانویه 2021 استعفا داد.

هنگامی که در مورد آن در طول مصاحبه تلویزیونی با CNNچائو آن را یک “مسخره نژادپرستانه” خواند و گفت که “سعی می کند از ما خیز کند.”

ترامپ به طور علنی و مکرر اظهارات نژادپرستانه و یهودی ستیزانه ای را با هدف قرار دادن افراد و جوامع مختلف در طول سال ها – قبل، در طول و بعد از تصدی خود در کاخ سفید – انجام داده است.

چائو که در CNN در مورد لغو گسترده و فاجعه بار پروازهای خطوط هوایی جنوب غربی در این هفته صحبت می کرد، گفت: «او همه چیزهای ظالمانه می گوید و من به هیچ یک از آنها پاسخ نمی دهم.

الین چائو در آستانه انتخابات، در مزرعه گافنی در ورسای، کنتاکی، جمعیت را برای همسرش، سناتور میچ مک کانل، به آتش کشید.  2 نوامبر 2020

چائو روز پنجشنبه گفت که “مفید است اگر رسانه ها اظهار نظر نژادپرستانه ای را که او درباره او می کند” تکرار نکنند.

کمیته بررسی حمله 6 ژانویه مجلس نمایندگان اخیراً به وزارت دادگستری ایالات متحده توصیه کرده است که علیه ترامپ به دلیل نقش او در شورش اتهامات جنایی وارد کند.

پدر چائو، جیمز اس سی چائو، یک شرکت کشتیرانی آمریکایی را تأسیس کرد که اکنون به آن Foremost Group می گویند، که خواهرش، آنجلا، امروز هدایت آن را بر عهده دارد. این شرکت تجارت مهمی را در سطح بین المللی از جمله در چین انجام می دهد.

مک کانل تا حد زیادی در طول دوره ریاست جمهوری خود به ترامپ کمک کرد، زیرا آنها با یکدیگر برای تغییر قوه قضاییه فدرال و انتصاب سه قاضی دیوان عالی کار می کردند، و او در دادگاه استیضاح در سال 2021 به تبرئه ترامپ از تحریک شورش رأی داد.

الین چائو در آستانه انتخابات، در مزرعه گافنی در ورسای، کنتاکی، جمعیت را برای همسرش، سناتور میچ مک کانل، به آتش کشید. 2 نوامبر 2020

اظهارنامه مالیاتی ترامپ: عموم قرار است اولین نگاه جمعه را داشته باشند

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، در پست آنلاینی در 28 دسامبر 2022، دوباره از یک نام مستعار نژادپرستانه برای الین چائو، وزیر حمل و نقل سابق ایالات متحده استفاده کرد. چائو تا زمانی که پس از شورش در 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره ایالات متحده از کابینه خود استعفا داد، برای او کار می‌کرد.

او گفت: «منظورم این است که اگر کلمه N یا هر کلمه دیگری بود، رسانه ها آن را تکرار نمی کردند. اما رسانه ها مدام طعنه نژادپرستانه او را تکرار می کنند.

در [email protected] به خبرنگار مورگان واتکینز برسید. او را در توییتر دنبال کنید: @morganwatkins26.

لوئیزویل، کی. – الین چائو، وزیر اسبق حمل و نقل ایالات متحده و همسرش، رهبر اقلیت سنا، میچ مک کانل، معمولاً زمانی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا آنها را در فضای مجازی انتقاد می کند، مادر ماندند، اما روز پنجشنبه پس از تکرار لقب نژادپرستانه توسط رئیس سابقش، او پاسخ داد. قبلا برای او استفاده شده است

او معمولاً از آن زمان تاکنون از اظهار نظر درباره ترامپ در ملاء عام خودداری کرده است، حتی زمانی که متحد سابقش بارها او و همسرش را در پست های آنلاین مورد انتقاد قرار داده است، که گاهی اوقات شامل اظهارنظرهای نژادپرستانه درباره چائو می شود.

SCOTUS: دیوان عالی دولت بایدن را از پایان دادن به اخراج مهاجران عنوان 42 منع می کند