آیا حزب جمهوری خواه حول یک ممنوعیت 15 هفته ای سقط جنین جمع خواهد شد؟ جمهوری خواهان در مورد گزینه های خود بحث می کنند

میان ترم ها یک عامل: تلاش لیندزی گراهام برای ممنوعیت ملی سقط جنین می تواند در میان ترم به GOP کمک کند. آنچه در مورد لایحه می دانیم

هنگامی که این تضاد ایجاد شد، پس از آن به حفاظت های بارداری ادامه می دهید. راجر سورینو، معاون سیاست داخلی بنیاد هریتیج، گفت: ما می‌خواهیم ضربان قلب یا بهتر از آن را برای نامزد ریاست‌جمهوری بعدی که محافظه‌کار است ببینیم.

سوار بر موج: با هدایت خشم سقط جنین، زنان دموکرات برای نارضایتی در انتخابات سنا تلاش می کنند

2024 در چشم: چه کسی در انتخابات مقدماتی 2024 اول می شود؟ دموکرات ها در حال بحث بر سر این نظم هستند

واشنگتن دی سی: فعالان حقوق سقط جنین در حالی که مهمانان برای جشن سالانه Susan B. Anthony Pro-Life Americas و شام جمع آوری کمک مالی در موزه ساختمان ملی در 13 سپتامبر 2022 در واشنگتن دی سی می آیند، اعتراض کردند. در اوایل روز، سناتور لیندسی گراهام (R-SC) قانونی را معرفی کرد که ممنوعیت فدرال سقط جنین پس از 15 هفته بارداری را وضع می کند.

بر اساس نظرسنجی وال استریت ژورنال، بیش از 6 نفر از هر ده رای دهنده ثبت نام شده، 62 درصد، با ممنوعیت شش هفته ای به استثنای سلامت مادر مخالف هستند. سیاست‌های ممنوعیت سقط جنین پس از 15 هفته، به جز در مواردی که جان مادر به خطر می‌افتد، در این نظرسنجی که در ماه اوت قبل از افشای لایحه‌اش توسط گراهام انجام شد، 57 درصد از حمایت را به خود اختصاص داد.

داننفلسر افزود: “و من فکر می کنم که آنها می توانند این کار را به خوبی انجام دهند اگر کمی شجاعت داشته باشند.” پس از انتخابات هیچ بهانه ای وجود نخواهد داشت. وقت آن است که جلو بروید و به آنچه قبلاً می دانید نگاه کنید و روی آن حرکت کنید.”

اگر در سال 2024 به عنوان یک جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنید، از نظر من برای حمله به دموکرات های افراطی در مورد سقط جنین کافی نیست. گراهام به USA TODAY گفت: شما باید برای کشوری که در آن به عنوان رئیس جمهور خواهید بود آماده باشید. «در سال 2024 برخی برای ریاست جمهوری نامزد خواهند شد که احتمالاً می خواهند محدودتر باشند. میفهمم، متوجه هستم، درک میکنم. اما من امیدوارم که این به یک موضع اجماع تبدیل شود، زیرا ما را در یک موضوع بسیار دشوار با اکثریت آمریکایی‌ها همسو می‌کند.»

دادگاه عالی با لغو تصمیم مهم رو علیه وید در ژوئن، حکم داد که می سی سی پی می تواند اکثر سقط جنین ها را پس از هفته 15 بارداری ممنوع کند. این حکم به ایالت‌ها اجازه می‌داد تا مقررات خود را در غیاب قانون اساسی برای سقط جنین وضع کنند و قوانینی را در بسیاری از ایالت‌ها وضع کرد که عملاً سقط جنین را ممنوع می‌کنند.

پنی ننس، رئیس و مدیر عامل شرکت گروه ضد سقط جنین Concerned Women for America گفت که او از تلاش گراهام برای ایجاد اجماع حمایت می کند و ایالت هایی با ممنوعیت های قبلی می توانند در صورت وضع قانون فدرال آنها را حفظ کنند.

بنت گفت: «من تصور می‌کنم که این می‌تواند موقعیت بسیار دشواری برای جمهوری‌خواهانی باشد که به دنبال ممنوعیت ملی غیرمحبوب سقط جنین در کنگره هستند. «همچنین می‌توانم تصور کنم که اگر نامزدهای اولیه جمهوری‌خواه شروع به تجمع در جهت تلاش برای این امر کنند، ممکن است واکنش‌های منفی به دنبال داشته باشد، زیرا این امر تا حد زیادی خطرناک، افراطی و دور از دسترس تلقی می‌شود.»

در نظرسنجی Morning Consult/Politico که پس از ارائه قانونی که شامل استثنائات اضافی تجاوز جنسی و زنای با محارم بود، رای دهندگان در مورد محدودیت حاملگی 15 هفته تقسیم شدند. اکثریت اندک رای دهندگان ثبت نام شده، 51 درصد، موافق این اقدام و 49 درصد مخالف آن بودند. اکثر مستقل ها، 55 درصد و دموکرات ها، 62 درصد مخالف این محدودیت بودند. حمایت تا حد زیادی توسط جمهوری خواهان انجام شد که 70 درصد از آن حمایت کردند.

تقسیم بندی در GOP بر روی رویکرد در مورد سقط جنین

اما او گفت: «رای دهندگان جمهوری خواه معمولاً عملی هستند. آنها می خواهند کاخ سفید را ببرند. من فکر می کنم رای دهندگان جمهوری خواه می دانند که اگر در انتخابات پیروز نشوید، نمی توانید سیاست را تغییر دهید.

مرز جدید: پس از رو، ضد سقط جنین به چه معناست؟ GOP در مورد بعدی تقسیم شد

تظاهرکنندگان در «راهپیمایی اوهایو برای زندگی» برای حمایت از پایان دادن به دسترسی به سقط جنین در اوهایو در خانه ایالتی در کلمبوس، اوهایو در روز چهارشنبه، 5 اکتبر 2022، شرکت کردند.

سناتور لیندسی گراهام به دنبال ایجاد اجماع در مورد قوانین فدرال است که دسترسی به سقط جنین را پس از 15 هفته بارداری محدود می کند، به جز در موارد تجاوز جنسی، زنای با محارم و زندگی مادر، که او و فعالان برجسته ضد سقط جنین می گویند می تواند به عنوان یک قانون عمل کند. چارچوبی برای ائتلاف متنوع حزب از رای دهندگان، قانونگذاران و نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری.

رالف رید، موسس رئیس ائتلاف ایمان و آزادی.

مارجوری داننفلسر، رهبر محافظه‌کار که در هنگام اعلام لایحه‌اش در کنار گراهام ایستاده و رئیس گروه سوزان بی. آنتونی طرفدار زندگی آمریکا است، می‌گوید جمهوری‌خواهان باید «ببینند آن نقطه شیرین کجاست» که می‌تواند بیشترین حمایت را به دست آورد. .

لایحه دیگری که در ابتدای سال توسط مایک کلی، نماینده جمهوری خلق آمریکا ارائه شد، سقط جنین را خیلی زودتر، پس از تشخیص ضربان قلب ممنوع می کند. و شامل استثنایی برای زندگی مادر می شود دارای 123 حامی و حمایت کمیته مطالعات جمهوری خواه محافظه کار است.

الکس کانانت، مدیر ارتباطات روبیو در جریان رقابت سال 2016 خود برای ریاست جمهوری گفت، رأی دهندگانی که می خواهند دسترسی به سقط جنین را محدود کنند، کلید پیروزی در نامزدی جمهوری خواهان هستند و نامزدهای 2024 تلاش زیادی برای جلب نظر آنها خواهند کرد.

کریستن هاوکینز، رئیس‌جمهور «دانشجویان برای زندگی آمریکا» گفت که سازمان او در تلاش است تا قوانین ضربان قلب و لایحه‌هایی را که سقط جنین را از لحظه لقاح ممنوع می‌کند، در ایالت‌ها تصویب کند. اما او گفت که با توجه به انتخابات، این گروه گزینه‌های خود را در سطح فدرال باز نگه می‌دارد، و او مشکوک است که قانون‌گذاران نیز باز هستند، تا زمانی که بدانند ترکیب جدید کنگره چگونه خواهد بود.

زمین هریس: فعالان حقوق سقط جنین به دنبال کمک کامالا هریس معاون رئیس جمهور در مبارزه انتخاباتی میان دوره ای هستند

واشنگتن دی سی: فعالان حقوق سقط جنین در حالی که مهمانان برای جشن سالانه Susan B. Anthony Pro-Life Americas و شام جمع آوری کمک مالی در موزه ساختمان ملی در 13 سپتامبر 2022 در واشنگتن دی سی می آیند، اعتراض کردند.  در اوایل روز، سناتور لیندسی گراهام (R-SC) قانونی را معرفی کرد که ممنوعیت فدرال سقط جنین پس از 15 هفته بارداری را وضع می کند.

ساز و برگ استراتژی پیشرونده Navigator Research آزمایش پیام در مورد این موضوع بوده است و می‌گوید که در نظرسنجی‌ها و گروه‌های متمرکز اکثریت رأی‌دهندگان با محدودیت‌هایی که به عنوان یک ممنوعیت در سراسر کشور توصیف می‌شوند، مخالف هستند. بر اساس این یافته‌ها، برایان بنت، مدیر نظرسنجی این گروه، گفت که او عمیقاً تردید دارد که جمهوری‌خواهان بتوانند مردم را متقاعد کنند تا حول برنامه‌های خود متحد شوند.

با این حال، این قانون با حمایت گرم حزب جمهوری خواه مواجه شده است، به طوری که رهبران جمهوری خواه از تایید لایحه او امتناع کردند و بسیاری از سناتورها در حالی که پیام های میان دوره ای خود را بر روی تورم و اقتصاد متمرکز می کنند، تصمیم خود را حفظ کردند. برخی از محافظه کاران می گویند که خواهان محدودیت سخت گیرانه تری نسبت به پیشنهاد گراهام هستند. برخی دیگر می گویند که تنظیم سقط جنین باید تصمیمی در سطح دولتی باشد.

دموکرات‌ها به رهبری جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن، در حال تجمع بر روی قوانینی هستند که رو را مدون می‌کند، و بایدن در روزهای پایانی انتخابات میان‌دوره‌ای تاکید کرد که اگر حزبش اکثریت سنا را در ماه آینده افزایش دهد، تصویب این لایحه اولین اولویت قانونی او خواهد بود.

بنیاد هریتیج که به شدت بر سیاست محافظه‌کاران در کاپیتول هیل تأثیر می‌گذارد، از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه می‌خواهد که فوراً مجموعه‌ای از لوایح را تصویب کنند که سقط جنین‌های ناموفق را تنظیم می‌کند، بودجه برنامه‌ریزی‌شده والدین را کاهش می‌دهد، سقط جنین انتخابی را ممنوع می‌کند و ارائه دهندگان بار در ایالت‌هایی که سقط جنین قانونی است. از ارسال قرص های سقط جنین به افراد ساکن در ایالت هایی که سقط جنین غیرقانونی است.

حامیان ضد سقط جنین می گویند ضروری است که جمهوری خواهان در یک موضع متحد شوند، حتی اگر رئیس جمهور جو بایدن گفته است که هر گونه ممنوعیت ملی را وتو خواهد کرد.

لایحه ای که توسط نماینده کریس اسمیت، RN.J. حمایت می شود، که منعکس کننده گراهام است، در حال حاضر 100 حامی دارد، از جمله الیز استفانیک، نماینده نیویورک، که ریاست کنفرانس GOP را بر عهده دارد و رتبه سوم جمهوری خواهان در مجلس است.

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

سناتور لیندسی گراهام، RS.C.، در کنفرانس خبری برای اعلام یک لایحه جدید در مورد محدودیت های سقط جنین، در کاپیتول هیل در 13 سپتامبر 2022، در واشنگتن صحبت می کند.  پیشنهاد گراهام ممنوعیت ملی سقط جنین را پس از پایان 15 هفته تصویب می کند.

نظرسنجی های عمومی دیدگاه های متفاوت تری را در مورد حقوق سقط جنین نشان می دهد. در حالی که اکثر آمریکایی‌ها ممنوعیت صریح سقط جنین را رد می‌کنند، از برخی محدودیت‌ها در مورد بارداری حمایت می‌کنند.

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، اشاره کرده است که فشار به نفع محدودیت های سقط جنین از همان ابتدا محکوم به شکست است، زیرا جمهوری خواهان در میان دوره ای کرسی های کافی برای پاکسازی مجلس را نخواهند گرفت. آستانه 60 رای قانونگذار کنتاکی پیش از تعویق مجلس سنا برای تعطیلات طولانی سال انتخابات گفت که اکثر اعضای او معتقدند که به هر حال این موضوع باید توسط ایالت های جداگانه رسیدگی شود.

کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان در یک کنفرانس خبری پیش از تعطیلات گفت که به ویژه در مورد بودجه فدرال نگران است، اما او گفت که اولین اقدام قانونی او لغو بودجه جدید برای IRS است که دموکرات ها در قوانین آب و هوا و بهداشت خود گنجانده اند.

ممنوعیت 20 هفته ای سقط جنین که گراهام قبل از سقوط رو به اجرا گذاشته بود، حمایت تقریباً همه سناتورهای جمهوریخواه از جمله مک کانل را جلب کرد. با این حال، تنها 9 نفر از همکاران گراهام این قانون 15 هفته ای را از زمان معرفی آن در سپتامبر امضا کرده اند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: اختلاف بر سر ممنوعیت 15 هفته ای سقط جنین در سراسر کشور بر سر جمهوری خواهان است.



منبع

طرفداران ضد سقط جنین اذعان دارند که هیچ یک از اقداماتی که آنها دنبال می کنند نمی تواند از بایدن عبور کند و به همین دلیل است که برخی محافظه کاران بر ایجاد چارچوبی متمرکز شده اند که بتواند توسط نامزدهای ریاست جمهوری آینده اتخاذ شود.

اولویت اول: بایدن متعهد شد که تدوین تصمیم رو به عنوان اولین طرح در اکثریت گسترده دموکرات ها خواهد بود

با این حال، یک منبع آگاه با گفتگو در مجلس گفت که پیشنهاد اسمیت یکی از سه لایحه مرتبط با سقط جنین در میان جمهوریخواهان است که به کنگره بعدی می روند. دو لایحه دیگر مورد بحث، استفاده از بودجه فدرال برای خدمات سقط جنین را ممنوع می‌کند – اصلاحیه هاید را دائمی می‌کند، که قانون‌گذاران به طور معمول آن را به صورت‌حساب‌های مخارج الحاق می‌کنند – و پزشکانی را که سقط‌های ناموفق انجام می‌دهند به طور مجرمانه مسئول می‌سازند.

سناتور لیندسی گراهام، RS.C.، در کنفرانس خبری برای اعلام یک لایحه جدید در مورد محدودیت های سقط جنین، در کاپیتول هیل در 13 سپتامبر 2022، در واشنگتن صحبت می کند. پیشنهاد گراهام ممنوعیت ملی سقط جنین را پس از پایان 15 هفته تصویب می کند.

گراهام از RSC گفت: “من مطمئن هستم که با گذشت زمان اگر به لایحه 20 هفته‌ای رای دهید که دارای درد است، احساس راحتی خواهید کرد. و موارد بیشتری در راه است.”

تظاهرکنندگان در «راهپیمایی اوهایو برای زندگی» برای حمایت از پایان دادن به دسترسی به سقط جنین در اوهایو در خانه ایالتی در کلمبوس، اوهایو در روز چهارشنبه، 5 اکتبر 2022، شرکت کردند.

رهبران محافظه‌کار و انجیلی می‌خواهند حزبشان نیز موضع محکمی اتخاذ کند.

“این یک نوار بسیار پایین برای نامزدها است. ما انتظار داریم که نامزدهای طرفدار زندگی از این موضوع حمایت کنند. نانس گفت این نباید مشکلی باشد.

رهبران حزب جمهوری خواه یک رویکرد قانونی یکپارچه را بیان نکرده اند و اعضای محافظه کار بیشتر از لایحه ای حمایت می کنند که سقط جنین را پس از تشخیص ضربان قلب جنین در حدود شش هفته ممنوع می کند – مگر اینکه سلامت مادر در خطر باشد – و برخی از سناتورها مخالف خلاص شدن از شر فیلیباستر هستند. تصویب یک ممنوعیت ملی

واشنگتن – پس از انتخابات میان دوره ای، جمهوری خواهان ممکن است با خطر بالقوه موفقیت روبرو شوند: کسب اکثریت در کنگره با کمک پایگاهی که از آنها انتظار دارد محدودیت های فدرال در مورد سقط جنین را دنبال کنند.

هاوکینز گفت: «در ماه نوامبر که به ژانویه می‌رویم، خواهیم دید که مردم واقعاً کجا هستند، در مورد این لوایح مختلف که معرفی می‌شوند، کجا ایستاده‌اند.

همین گوشه

مک کانل در میان آنها نیست، و تنها یکی – سناتور فلوریدا، مارکو روبیو – در یک مسابقه رقابتی است.