آگاتا کریستی جیمی راسکین، قاتل دونالد ترامپ است

راسکین گفت: «بنابراین، غیرممکن است که هیچ یک از این اتفاقات بیفتد بدون اینکه دونالد ترامپ محرک اصلی کل ماجرا باشد. و اگر کسی نظریه‌ای دارد که چرا واقعاً ضد فاش بود که این کار را انجام داد، شواهد را ارائه دهید. اما کمیته دو حزبی ما هیچ مدرکی دال بر دخالت آنتیفا پیدا نکرد.

راسکین که اظهار نظر مشابهی درباره آگاتا کریستی درباره ترامپ به دلیل فشارهای ادعایی او بر اوکراین برای کندن خاک خانواده جو بایدن در ازای دریافت کمک نظامی کرد، روز جمعه سرنخ هایی از مقصر بودن ترامپ در محاصره کنگره ارائه کرد. او گفت که ترامپ از تندروها خواسته است تا اعتراضات برنامه ریزی شده را از 21 ژانویه به 6 ژانویه، روز صدور گواهینامه انتخابات تغییر دهند. او همچنین خاطرنشان کرد که ترامپ تلاش کرد تا مقامات انتخابات ایالتی را قوی‌تر کند تا آرای به نفع او جعل کند و نتایج را باطل کند. این قانونگذار گفت و اعلام آتش‌زای او در جریان شورش مبنی بر اینکه مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور جرأت دخالت در صدور گواهینامه را نداشت، وضعیت را بدتر کرد.

راسکین در مصاحبه ای پس از مرگ با استفانی روهل، مجری برنامه «ساعت 11» گفت: «من فکر می کنم که باید برای افرادی که همه این رویدادها را به راه انداختند، یک حساب جدی برای پاسخگویی فردی انجام شود. آیا کسی در کشور وجود دارد که باور داشته باشد که هر یک از اینها بدون اراده دونالد ترامپ اتفاق می‌افتد؟»

H/T Mediaite

مربوط…



منبع

او گفت: «این یک رمان آگاتا کریستی نیست. “ما دقیقا whodunit را می شناسیم.”

کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان که راسکین یکی از اعضای آن است، گزارش نهایی خود را روز پنجشنبه منتشر کرد و به این نتیجه رسید که ترامپ پس از شکست در انتخابات 2020 مسئولیت کودتای سال 2021 را بر عهده داشت. او به دروغ اظهار داشت که از ریاست جمهوری فریب خورده است و این دروغ ها در روز جمعه همراه با تکذیب وقوع شورش ادامه یافت.

نماینده مجلس نمایندگان جیمی راسکین (D-Md.) جمعه در MSNBC گفت که نقش دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در شورش کنگره 2021 هیچ رازی نیست. (ویدیو زیر را تماشا کنید.)