شما مردان زیادی را خارج از 7-11 خواهید دید. متوقف نشو.


بابی باودن می‌توانست مجری تالار مشاهیر فوتبال LeRoy Butler’sPro باشد، اگر او زنده می‌ماند تا این افتخارات را انجام دهد.

باتلر از این فکر می کند که اگر باودن او را به ایالت فلوریدا نمی آورد، زندگی اش به کجا می رفت.

لروی باتلر در دبیرستان لی در سال 1985.

لروی باتلر در دبیرستان لی در سال 1985.

باتلر در مصاحبه ای با The Canton Repository با استفاده از یک اصطلاح قدیمی برای ریسک تحصیلی گفت: “من یک Prop 48 بودم.” مربی باودن اجازه داشت یک بار به خانه من مراجعه کند، و او تصمیم گرفت به پروژه های جکسونویل برود و از من دیدن کند. انجام این کار زندگی من را نجات داد.”

باودن دومین مربی بزرگ فوتبال کالج است که بیشتر به خاطر حضورش در ایالت فلوریدا در سال های 1976-2009 است. او تمایل دارد در ایالت اوهایو/ده کشور بزرگ «فقط یک نام» باشد، اما او یک شخصیت اصلی در داستانی چشمگیر بود که نزدیک به خانه به نمایش درآمد.

در 14 نوامبر 1970، یک هواپیمای پر از بازیکنان، مربیان و تقویت کننده های دانشگاه مارشال به فرودگاه هانتینگتون، ویرجینیای غربی نزدیک شد که با یک تپه برخورد کرد و همه 75 مسافر را کشت.

پرواز در حال بازگشت از یک بازی در کارولینای شرقی بود، همان روزی که کوهنوردان ویرجینیای غربی باودن در مورگان تاون بازی کردند. در میان کشته شدگان، ریک تولی، سرمربی مارشال، که در سال 1969 استخدام شده بود، در میان شایعاتی که این کار به باودن می رفت، بود.

در عوض باودن در سال 69 به عنوان هماهنگ کننده ویرجینیای غربی باقی ماند و سپس در سال 70 به عنوان سرمربی ارتقا یافت.

پس از سقوط، باودن پیشنهاد ادای احترام کرد. تیم ویرجینیای غربی او لباس‌های مارشال می‌پوشید و فینال فصل را مقابل دانشگاه اوهایو بازی می‌کرد. این درخواست رد شد، اما این ژست برای مدت طولانی در یادها ماند.

بابی باودن، مربی فوتبال ایالت فلوریدا، در آخرین بازی خود مقابل ویرجینیای غربی در استادیوم شهرداری جکسونویل در گیتور بول، 1 ژانویه 2010، به صفحه نمایش نگاه می کند.

بابی باودن، مربی فوتبال ایالت فلوریدا، در آخرین بازی خود مقابل ویرجینیای غربی در استادیوم شهرداری جکسونویل در گیتور بول، 1 ژانویه 2010، به صفحه نمایش نگاه می کند.

باودن به دوران مربیگری طولانی ادامه داد که به آستان باتلر در جکسونویل، فلوریدا ختم شد.

باودن این دیدار را در طی یک مصاحبه رادیویی در 5 ژانویه 2021 به یاد آورد و به عنوان مهمان تلفنی غافلگیرکننده به ساعت 1250 AM Milwaukee پیوست. باتلر مهمان استودیو بود.

باودن گفت: اولین باری که لروی را دیدم، او در حال بازی بسکتبال بود. “یک دستیار که لروی را دنبال می کرد از من می خواست که ببینم او چه ورزشکار بزرگی است.

نمی‌دانم او چند شوت 3 امتیازی می‌توانست بزند. دفاع چیز او بود. او همه چیز را تحت تأثیر قرار می‌داد.

حرکت بعدی این بود که به خانه او برویم و با مادرش ملاقات کنم و در خانه اش با او صحبت کنیم. لیروی از قبل به من گفت: “مربی، وقتی به دیدن من آمدی، از این فروشگاه 7-11 رانندگی می کنی. مردهای زیادی در جلو خواهند بود. متوقف نشوید.”

لروی باتلر در 12 ژوئیه 2007 در خانه خود در جکسونویل، فلوریدا، با حلقه سوپر باول خود برای پرتره ژست می گیرد.

لروی باتلر در 12 ژوئیه 2007 در خانه خود در جکسونویل، فلوریدا، با حلقه سوپر باول خود برای پرتره ژست می گیرد.

باودن، باتلر و مجری رادیو خندیدند، اما این اشاره ای جدی به “پروژه ها” بود، همانطور که باتلر آنها را می نامد، و محیط پر جنایت که او امیدوار بود از آن فرار کند.

نوتردام، USC و دیگران پس از اینکه باتلر به عنوان “پروپ 48” شناخته شد، عقب نشینی کردند.

او به باودن در ایالت فلوریدا ملحق شد، قدردان اما واجد شرایط بازی به عنوان دانشجوی سال اول نبود. وقتی تیم برای سفرهای جاده ای به بیرون پرواز می کرد، باتلر با آرزوی خوش شانسی راه خود را به فرودگاه پیدا می کرد. او به تنهایی به فرودگاه می رفت تا از تیم در خانه استقبال کند.

باودن متوجه می شد و می خندید. پیوندی مادام العمر که زود مهر و موم شد.

پسر باودن در اوایل تابستان امسال به Repository گفت که باتلر برای پدرش بسیار بیشتر از یک بازیکن دیگر ستاره سابق است.

تری باودن، سرمربی سابق آکرون که اکنون سرمربی لوئیزیانا مونرو است، گفت: “او یکی از بازیکنان مورد علاقه پدرم بود.” و من هزاران بازیکن را می شناسم، اما لروی کسی بود که او مثل یک پسر درباره اش صحبت می کرد و به لروی بسیار افتخار می کرد.

“تاثیری که پدر بر زندگی بازیکنان خارج از زمین گذاشت، بسیار مهمتر از هر تاثیری است که او در زمین داشت، و من فکر می کنم به همین دلیل است که لروی او را در دوران مربیگری خود می خواست. پدرم دوست داشت این فرصت را داشته باشد که این کار را انجام دهد.»

باتلر در سال 1988 اولین بازی از دو سال خود را به عنوان استارتر در ایالت فلوریدا بازی کرد.

باودن گفت: “ما در فصل اول با بازی در میامی در شماره 1 بازی کردیم.” آنها ما را 31-0 شکست دادند. ما بیش از حد اعتماد به نفس داشتیم.

شانس رستگاری در افتتاحیه ACC در شماره 3 کلمسون به دست آمد.

نتیجه 21-21 بود در حالی که چند دقیقه باقی مانده بود، اندکی پس از آن که دیون سندرز از ایالت فلوریدا یک پونت 76 یاردی را برای تاچ داون برگرداند. کلمسون در سه دقیقه مانده به پانسمان به اجبار ضربه زد. به جز، این یک پونت نبود. یک عکس سریع از یک هم تیمی به باتلر رسید، که تیم پوشش دهنده با سرعتی به سمت راست به عنوان یک طعمه، از سمت چپ بلند شد و 78 یارد دوید.

داین ویلیامز از ایالت فلوریدا (سمت چپ) توپ را بین پاهای لروی باتلر پس از زدن ضربه محکم و ناگهانی بر روی یک پانت ساختگی در دقایق پایانی مقابل کلمسون، 17 سپتامبر 1988، می زند. .

داین ویلیامز از ایالت فلوریدا (سمت چپ) توپ را بین پاهای لروی باتلر پس از زدن ضربه محکم و ناگهانی بر روی یک پانت ساختگی در دقایق پایانی مقابل کلمسون، 17 سپتامبر 1988، می زند. .

به پانتروسکی معروف شد. با نیاز باتلر به اکسیژن به پایان رسید که وقتی در 1 گرفتار شد گاز گرفت. او در آن روز به عنوان مدافع کرنر 14 تکل انجام داد.

در عرض چند ماه پس از 11-1 شدن Seminoles 88، سندرز در مجموع در 1989 درفت NFL در رده 5 قرار گرفت. در ورزش دیگرش، سندرز اولین بازیکن تاریخ ورزشگاه تورمن مانسون مموریال کانتون بود که برای یکی از شعبه های نیویورک یانکیز در مقابل هندی های کانتون بازی کرد.

تیم فوتبال ایالت فلوریدا 89 قبل از پیروزی در 10 بازی آخر خود 0-2 بود. باتلر در تیمی که 10-2 پیش رفت، هفت توپ قطع کرد. پکرز او را در دور دوم درفت 1990 برد.

در سال 1992، باتلر از دپارتمان پرسنل گرین بی خواست تا در نظر داشته باشند که هم تیمی سابق دبیرستانی و کالج خود را به خدمت بگیرد. سالی که آنها با هم برنده یک سوپر بول شدند، بنت گفت: “او مثل برادر بزرگ من است.”

باودن در تماس ماند. در سال 2021، زمانی که آنها با هم در ایستگاه رادیویی میلواکی به پایان رسیدند، باودن بیمار بود.

“سلامتت چطوره؟” باتلر پرسید.

باودن گفت: “من بسیار ضعیف هستم، اما صدمه نمی بینم.”

باتلر گفت: این خوب است. “خانواده شما چطور هستند؟”

باودن از این موقعیت برای به اشتراک گذاشتن برخی از تاریخچه کمتر شناخته شده فوتبال استفاده کرد.

باودن گفت: من اهل آلاباما هستم. من می‌خواستم در آلاباما مربیگری کنم. در سال 1987 فکر می‌کردم آن‌ها این کار را به من می‌دهند… و من می‌روم.»

باتلر، دانشجوی سال اول ایالت فلوریدا در سال 1987، از ماندن باودن سپاسگزار است.

مربی جدید آلاباما در سال 87 بیل کوری بود که سه سال دوام آورد تا اینکه جزر و مد زرشکی این کار را به باودن پیشنهاد داد و او ترجیح داد در ایالت فلوریدا بماند.

باودن در طول فصل 2009، زمانی که 80 سال داشت، مربی سمینولز بود.

پس از هشت فصل زیر نظر جیمبو فیشر و دو فصل زیر نظر ویلی تاگرت، کار دوباره در سال 2020 باز شد.

هنوز تعداد زیادی از بابی باودن و ایالت فلوریدا در لروی باتلر در حال رفتن به تالار مشاهیر هستند.

با استیو در [email protected] تماس بگیرید

در توییتر: @sdoerschukREP

این مقاله در ابتدا در The Repository منتشر شد: تالار مشاهیر لروی باتلر به بابی باودن در ایالت فلوریدا پیوست.



منبع