گزارش می‌گوید گروهی از سربازان روسی که به صورت ویدئویی از پوتین خواستند جلوی «سلاخی» آنها را بگیرد، اکنون اکثراً مرده‌اند.

به گفته نشریه روسی The Insider، این ویدئو سومین جذابیت این سربازان بود. این رسانه گفت که این افراد از گردان 1439، گردان دوم بودند. قدرت یک گردان روسی بین 250 تا 950 سرباز و افسر است.

آنها همچنین ادعا کردند که فرماندهان جمهوری خلق دونتسک، جمهوری جدا شده به رسمیت شناخته نشده ای که توسط جدایی طلبان مورد حمایت روسیه تشکیل شده است، با مسلسل به سوی نیروهایی که از پیوستن به واحدهای تهاجمی خودداری می کنند، شلیک خواهند کرد.

سربازان در این ویدئو می گویند: «فرماندهی مستقیماً به ما گفت که ما قابل مصرف هستیم و تنها شانسی که برای بازگشت به خانه داریم مجروح شدن است.

بر اساس گزارش رسانه روسی مدوزا، سربازان سرباز گفتند که به منطقه دونباس در اوکراین فرستاده شدند و ظرف یک روز در واحدهای تهاجمی قرار گرفتند و دستور حمله به شهر آودیوکا بدون هیچ گونه پشتیبانی، سلاح های سنگین و یا آماده سازی داده شد.

سربازان در حالی که یونیفورم خود را با صورت پوشانده اند در این ویدئو می گویند: “لطفا کمک کنید.” “جای دیگری برای برگشت وجود ندارد.”

در گزارشی آمده است که بیشتر سربازان این هنگ از زمان ضبط ویدئو در دونتسک جان باخته اند.

در این ویدئو که توسط کانال تلگرامی خبرگزاری سیبری لیودی بایکالا در 25 فوریه منتشر شد، سربازان مستقیماً از پوتین کمک می خواهند.

سربازان پیش نویس روسی از ولادیمیر پوتین درخواست کمک کردند.

  • پوتین دستور بسیج نسبی نیروهای ذخیره نظامی کشور را در ماه سپتامبر صادر کرد که باعث اعتراضات ضد جنگ و فرار هزاران مرد در سن جنگ از کشور شد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    این عکس که در 11 سپتامبر 2022 گرفته شده است، یک سرباز اوکراینی را نشان می دهد که بر فراز یک تانک متروکه روسی در نزدیکی روستایی در حومه ایزیوم، منطقه خارکف، در شرق اوکراین، در بحبوحه تهاجم روسیه به اوکراین ایستاده است.JUAN BARRETO/AFP از طریق Getty Images

    • ایگور کوبزف، فرماندار روسیه ایرکوتسک، در تلگرام گفت که از دفتر دادستانی نظامی خواسته است تا این پیام ویدئویی را بررسی کند و افزود که سربازان سرباز در آینده به مکان دیگری فرستاده خواهند شد.

      این منبع گفت که برخی از سربازان زخمی شده اند اما بقیه کشته شده اند و به عنوان “مفقود” مشخص شده اند.

      تانک روسی

      شعبه سیبری رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی گزارش داد که بستگان دو تن از سربازان به خبرنگاران گفتند که تقریباً کل هنگ بین 28 فوریه تا 1 مارس پس از اینکه آنها برای حمله به استحکامات اوکراینی در نزدیکی دونتسک اشغالی فرستاده شدند، نابود شد.

      به گزارش رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی، سربازان منطقه ایرکوتسک روسیه در سیبری گفتند که به طور “غیرقانونی” تحت فرمان جدایی طلبان مورد حمایت روسیه در دونتسک قرار گرفتند و از پوتین برای رسیدگی به “دستورات غیرقانونی و جنایتکارانه” آنها کمک خواستند.

      آنها می ترسیدند که “سلاخ” شوند و از “دستورات غیرقانونی و جنایتکارانه” فرماندهان خود انتقاد کردند.

    • تقریباً یک هنگ کامل از نیروهای بسیج شده روسیه پس از ضبط ویدئویی از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مبنی بر فرستادن آنها برای «سلاخ شدن» در اوکراین کشته شده اند.