کیک بوکسور ژاپنی روکیا آنپو “جنگجویان خیابانی” را که جلسه تمرینی را قطع کرده بودند تخریب کرد


فیلمی از کیک بوکسور ژاپنی Rukiya “Demolition Man” Anpo اخیراً برای نشان دادن ضرب و شتم مبارزان ناخوانده ای که یک جلسه تمرینی را قطع کرده بودند در فضای مجازی منتشر شد – یا واقعاً آنها؟

ویدئویی از دعوا گروهی از “مبارزان خیابانی” ظاهراً وارد سالن بدنسازی می‌شوند که در آن آنپو، ۲۶ ساله، و کیک بوکسور ژاپنی، کوسی یامادا، ۲۹ ساله، تمرین می کردند. چندین پست در رسانه های اجتماعی ادعا کردند که “مبارزان خیابانی” آنها را به مبارزه دعوت کرده اند.

کلیپ – به اشتراک گذاشته شده در سیستم عامل مانند تیزرنگی،یوتیوب و ستاره ی جهانی – سپس یکی از مردان را نشان می دهد که برای مبارزه با Anpo، قهرمان سابق K-1 Super Lightweight، وارد رینگ می شود و در این روند کتک می خورد و خونین می شود.

پس از شکست، مرد دیگری را می توان دید که برای مبارزه با آنپو قدم می گذارد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: گونگ لیجیائو دارنده مدال طلای چینی به پیروزی تاریخی رسید و با نظرات جنسی خبرنگاران روبرو شد

اطلاعات بیشتر از NextShark: شکل مومی جدید مانی پاکیائو نماد بوکس در موزه مادام توسو بسیار دقیق است.

توییت ارسال شده توسط کاربر @Beyond_Kick همراه با ویدئویی از مبارزه بیش از 624000 بازدید داشته است، در حالی که پست مشابه در World Star تا زمان نگارش بیش از 116690 بازدید جمع آوری کرده است.

برخی از کامنت‌کنندگان پست توییتر موافق بودند که این مبارزه به مبارزان ناخوانده یاد داد که فروتن باشند و از دست و پنجه نرم کردن با افراد حرفه‌ای بپرهیزند، به خصوص زمانی که در وسط تمرین هستند.

یکی از کاربران توییتر نوشت: این دلقک ها به خصوص اولین دلقک چه فکری می کردند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: Woman Discovers Her Son’s Bride is Her Long Lost Daughter

حالا آنها یا کمی فروتنی به دست می‌آورند یا ناراحتی خود را از مردی که منتظر اتوبوس است از بین می‌برند.»

با این حال، یکی از کامنت‌گذاران گفت که این دعوا در واقع برای یک ویدیوی یوتیوب بود و بعداً مبارزان برای صرف غذا به بیرون برده شدند.

آنها به عنوان بخشی از یک ویدیوی یوتیوب به آنجا دعوت شدند و روکیا آنها را به یک رستوران باربیکیو ژاپنی برد و با آنها نوشید و با آنها چت کرد.” “همه آنها بچه های خوبی هستند که آن را برای یک ویدیو پخش می کنند.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: جری لالر می‌گوید شوخی آکیرا توزاوا او نژادپرستانه نبود، او را از WWE محروم کرد.

این مبارزه در یک مجموعه ویدیویی دو قسمتی که توسط Anpo در یوتیوب در یوتیوب ارسال شده بود، نمایش داده شد 2 اوت و در 6 آگوست.

در اکتبر 2021، Anpo سرفصل اخبار شدکتک زدن یک “استاد کونگ فو” که صدایش کرد کیک بوکسور ژاپنی.

تصویر ویژه از طریق رکیه ابو





منبع