کوین فدرلاین ویدیوهایی از بریتنی اسپیرز منتشر می کند که ظاهراً با پسرانش بحث می کند پس از اینکه خواننده از تصمیم “سخت” آنها برای کمتر دیدن او صحبت کرد.

در پاسخ، فدرلاین سه ویدیو را در اینستاگرام منتشر کرد که به گفته او توسط پسران آنها گرفته شده است و به نظر می رسد که اسپیرز را در حال بحث با آنها نشان می دهد.

“آره، می دانم که برخورد با نوجوانان در آن سن بسیار سخت است… اما بیا، بی ادبی و نفرت وجود دارد… آنها به دیدن من می آمدند، از در می رفتند، مستقیم به اتاقشان می رفتند و در را قفل می کردند!! !” خواننده نوشت “مانیتور به من می گفت که او فقط دوست دارد در اتاقش باشد … من فکر می کنم اگر حتی به من سر نمی زنند چرا به دیدن من بیایید!”

خانواده بریتنی اسپیرز

خواننده “سمی” گفت که فرزندانش تابستان امسال به او گفته اند که می خواهند کمتر او را ببینند و از آن زمان دیگر آنها را ندیده است. او افزود که این یک “تصمیم بسیار خشن” بود.

این خواننده ادامه داد: “اما من هرگز این را نگفتم زیرا باید مهربان باشم. به یاد داشته باشید که اگر من به عنوان یک زن صحبت کنم یا چیزی بحث برانگیز بگویم که با حرکت رقص و نه گفتن به آن حرف زدم، به آن مکان فرستاده شدم. به مدت 4 ماه.”

کوین فدرلاین و بریتنی اسپیرز

هفته گذشته، فدرلاین در مورد رابطه ستاره پاپ با دو پسرشان، شان پرستون 16 ساله و جیدن 15 ساله، با دیلی میل صحبت کرد و ادعا کرد که آنها “تصمیم گرفته اند که در حال حاضر او را نمی بینند.” فدرلاین در سال 2008 پس از طلاق این زوج در سال 2007 حضانت کامل فرزندانشان را به دست آورد.

در پستی که اکنون حذف شده استاسپیرز گفت که احساس می‌کرد «نفرت‌انگیز» است که پسرانش هنگامی که برای ملاقات با او می‌آیند در حالی که تحت مراقبت بود، با او ارتباط برقرار نمی‌کنند و مستقیماً به اتاق‌هایشان می‌روند.

اسپیرز گفت که فدرلاین در ابتدا به او گفته بود که اجازه نخواهد داد فرزندانشان تصمیم بگیرند که او را نبینند.

شان پرستون فدرلاین، جیدن جیمز فدرلاین، بریتنی اسپیرز و سام اصغری در یک بازی بسکتبال در سال 2017 شرکت کردند.آلن برزوفسکی / گتی ایماژ

از زمان این مصاحبه اختصاصی، اسپیرز و همسر جدیدش سام اصغری در اینستاگرام پاسخ دادند و گفتند که رابطه او با فرزندانش باید یک موضوع خصوصی باشد.

کوین فدرلاین و بریتنی اسپیرزجون ساتو / WireImage / کریس پیزلو / تصاویر AP

  • کوین فدرلاین، همسر سابق بریتنی اسپیرز، ویدئوهایی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد این خواننده با دو پسرش مشاجره می کند.

    فدرلاین قبلاً ادعا کرده بود که شان پرستون و جیدن به دلیل به اشتراک گذاشتن عکس های نیمه برهنه خواننده در شبکه های اجتماعی از او فاصله گرفتند.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع

فدرلاین در توضیح این پست نوشت: «نمی‌توانم عقب بنشینم و اجازه دهم پسرانم پس از گذراندن آن‌ها به این شکل متهم شوند. “به همان اندازه که این به ما صدمه می زند، ما به عنوان یک خانواده تصمیم گرفتیم این ویدیوهایی را که پسران در سن 11 و 12 سالگی گرفته اند منتشر کنیم. این حتی بدترین آن هم نیست. دروغ ها باید متوقف شوند. امیدوارم بچه های ما بزرگ شوند. بهتر از این باش. #هرگز از حقیقت نترس.”

فدرلاین در پاسخ به اسپیرز گفت که او نمی تواند «بنشیند و اجازه دهد پسران من اینگونه متهم شوند».

روز چهارشنبه، اسپیرز در یک پست اینستاگرامی که اکنون حذف شده است، گفت که در حالی که تحت مراقبت بود، از “مشاهده کردن” با پسرانش اجتناب کرد زیرا می ترسید دوباره اخراج شود.

فدرلاین یک سری ویدیو در اینستاگرام منتشر کرد که به نظر می رسد این خواننده را در حال دعوا با پسرانش نشان می دهد.

  • اینسایدر برای اظهار نظر با نمایندگان اسپیرز و فدرلاین تماس گرفته است.

    این ستاره موسیقی پاپ افزود: “دلم را می شکند زیرا به نظر می رسد که این روزها ظلم در واقع پیروز می شود، اگرچه برنده شدن یا باختن نیست. به آن بچه ها … همه چیز در مورد آنها بود !!! تا آنها نفس من را قطع کنند.”

    کوین فدرلاین به پست های اینستاگرامی بریتنی اسپیرز درباره فرزندانشان پاسخ داده است.