چگونه ترامپ رقبای محافظه‌کار را شکست داد؟

نیکی هیلی با رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ.

واشنگتن پست

” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/HOSWPD0quYA.t_hDO_K3HQ–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MQ–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/95a36B4VM61iuDWJl603tg–~B/aD03ODE7dz0xMTcwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/cb39d4ccf91cc6c4adceaa8fcc15ac72″ class=”caas-img”/>

نیکی هیلی با رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

من احتمالاً می‌توانم به نمایندگان لیز چنی و آدام کینزینگر نیز اشاره کنم – دو رهبر جوان محافظه‌کار که زمانی آینده‌ای امیدوارکننده در حزب جمهوری‌خواه داشتند. با این حال، رای آنها به استیضاح ترامپ و کارشان در کمیته 6 ژانویه به وضعیتی منجر شد که هیچ یک از آنها سال آینده به کنگره باز نخواهند گشت. پاکسازی چنی توسط ترامپ به ویژه مهم و نمادین است، زیرا او دختر دیک چنی، معاون رئیس جمهور سابق است و همچنین (تا سال 2021) به عنوان رئیس کنفرانس جمهوری خواهان مجلس حضور داشت و او را به رتبه سوم جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان تبدیل کرد.

واشنگتن پست

در مورد آن فکر کنید. هنگامی که دونالد ترامپ در سال 2015 از پله برقی پایین آمد، حزب جمهوری خواه در آستانه به کارگیری چیزی بود که در آن زمان به عنوان مجموعه ای چشمگیر و متنوع از ستاره های جوان محافظه کار آینده دیده می شد. این اسامی شامل فرماندار لوئیزیانا، بابی جیندال، سناتور مارکو روبیو، فرماندار ویسکانسین، اسکات واکر، و سناتور تد کروز بود. (در میان دیگران، رند پل و کریس کریستی نیز وجود داشتند – اگرچه آنها فقط از دسته Gen-X خارج می شوند.) در حالی که ممکن است آنها را با کلاس کوارتربک سال 1983 مقایسه نکنم (​جان الوی، جیم کلی، و دن مارینو) ، در آن زمان میدان کاملاً انباشته شده بود.

جمهوری خواهان به نوعی باعث پرستش افراد مشهور حتی احمقانه تر شدند

حرفه ساس کوتاه شده در سنا (دوره او تا سال 2027 به پایان نمی رسد) نشان دهنده بسیاری از محافظه کاران جوان دیگر است که خود را از ارتباط با ماگا زیتگیست دور می بینند. آنها باید انتخاب کنند که آیا آن را جعل کنند تا زمانی که آن را بسازند یا به خروجی ها برسند.

نیمی از آنها تحقیر شدند و در نهایت توسط ترامپ (روبیو و کروز) مورد قبول قرار گرفتند، در حالی که نیمی دیگر اساساً از سیاست انتخاباتی (جیندال و واکر) کنار گذاشته شدند – حداقل در حال حاضر.

نیکی هیلی با رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ.

واشنگتن پست

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/HOSWPD0quYA.t_hDO_K3HQ–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MQ–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/95a36B4VM61iuDWJl603tg–~B/aD03ODE7dz0xMTcwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/cb39d4ccf91cc6c4adceaa8fcc15ac72″/>

مسلماً شگفت‌انگیزتر این بود که او پس از اینکه قبلاً فرار کرده بود تصمیم گرفت در آشفتگی ترامپ درگیر شود. هیلی چندین سال گذشته را در نوسان بین انتقاد ابروهای درهم و برهم از پادشاه خدای نارنجی و بو کشیدن واهی تاج و تخت سپری کرده است. در نتیجه، هیلی تقریباً همه را از خود دور کرده است: هرگز ترامپ‌ها نمی‌توانند به او اعتماد کنند – و همچنین نمی‌توانند به انواع MAGA رنگ‌شده در پشم اعتماد کنند.

سناتور بن ساسه در فرم افشای مالی سالانه خود در سال 2018 گزارش داد که بیش از 600,000 دلار از حق امتیاز کتاب درآمد داشته است (حقوق او در آن سال فقط 174,000 دلار بود). به این معنی که کار ساسه به عنوان نویسنده در سال 2018 سه برابر بیشتر از کار او به عنوان یک سناتور آمریکایی درآمد کسب کرد. و اکنون، انتظار می رود که او شغلی را با دستمزد حدود 1 میلیون دلار در سال شروع کند. بد نیست برای مردی که تا حد زیادی در ماموریت خود برای تأثیرگذاری بر سیاست آمریکا چه از نظر خلقی و چه از نظر فلسفی شکست خورد.

کوین دیتش

و سپس، ستاره های در حال ظهور دیگری روی نیمکت بودند که نکرد نامزد ریاست جمهوری در سال 2016. نیکی هیلی، فرماندار وقت کارولینای جنوبی را در نظر بگیرید. پس از حمایت از روبیو در انتخابات مقدماتی (و حمله به ترامپ)، او به طور معجزه آسایی نه تنها سفیر ترامپ در سازمان ملل متحد شد، بلکه نسبتاً سالم از آن خارج شد.



<div class="inline-image__caption">
<p>اخباری مبنی بر اینکه بن ساس احتمالاً سنای ایالات متحده را ترک می کند و رئیس دانشگاه فلوریدا می شود، نظرات مختلفی را برانگیخته است – بیشتر آنها در انتقاد از ساسه.  اما یک برداشت احتمالا دست کم گرفته شده است – خروج ساسه صرفاً آخرین نمونه از این است که چگونه ترامپ یک نسل کامل از ستارگان جوان محافظه‌کار را از سیاست شکست داده است.</p>
<p [ad_1] 
</p>
<div>
<figure class=
تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

برای مثال جیندال را در نظر بگیرید. او اولین فرماندار هندی-آمریکایی بود، او یک نماینده کنگره بود، و به عنوان منشی وزارت بهداشت و بیمارستان های لوئیزیانا (در میان مشاغل دیگر) خدمت کرده بود. و او فقط چهل و شش سال داشت! او امروز سایدینگ آلومینیومی را در شهر یازو، می سی سی پی می فروشد. باشه شوخی میکنم من نمی دانم او چه کار می کند – و این دقیقاً هدف من است.

با این حال، از دیدگاه شخصی، ساسه همیشه در جلو شکست می خورد. با این حال، نمی توانم تصور کنم چه چیزی می تواند باشد… او (برای قصابی خط مارلون براندو) میتونست کسی باشه می توانست یک مدعی باشد.



<div class="inline-image__caption"><p

<p>آنها حداقل می توانستند مدعی باشند.  GOP <em>میتونستم کلاس داشته باشم</em>.  در عوض ترامپ را انتخاب کردند.</p>
<p

<figcaption class=تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty

ترامپ فقط رئیس جمهور نشد و به نقشی رسید. او چهره جنبش محافظه کار و حزب جمهوری خواه را تغییر داد – احتمالاً برای همیشه. این تحول شامل جایگزینی آن ستاره‌های در حال ظهور ریگان با نام‌های جدیدی مانند دکتر اوز، هرشل واکر و دریاچه کاری است.

سناتور آمریکایی بن ساسه (R-NE).

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

و البته ساسه نیز وجود داشت که برای اولین بار در سال 2014 به عضویت سنای ایالات متحده انتخاب شد. مانند روبیو و رایان، ساس، رئیس سابق کالج (و احتمالاً آینده) استعدادی برای صحبت در مورد ایده های محافظه کارانه داشت. الهام بخش، خوش بینانه و فراگیر. (زمانی بود که این مجموعه مهارت برای محافظه‌کاری که می‌خواست در بحث‌ها و انتخابات پیروز شود، حیاتی بود.) همچنین، مانند روبیو و رایان، ساسه جذابیت پسرانه‌ای داشت که می‌توانست به محافظه‌کاری شبیه کندی تبدیل شود. در عوض، پایگاه جمهوری خواهان با یک پیرمرد بداخلاق حمله کردند.

همچنین پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان و نامزد سابق معاونت ریاست جمهوری نیز حضور داشت. او تا حد زیادی فراموش شده است، اما زمانی به عنوان یک استعداد شگفت‌انگیز دیده می‌شد که به تمجید از فضایل محافظه‌کارانه مانند شکوفایی انسان و «حق قیام» پرداخت. با این حال، به لطف ترامپ، رایان از سیاست واندرکیند به RINO رفت بوده است در زمان رکورد

می توان تصور کرد که یک جهان جایگزین عجیب و غریب وجود دارد که در آن رئیس جمهور روبیو و معاون رئیس جمهور هیلی در حال طوفان به کشور هستند تا مطمئن شوند جمهوری خواهان در میان دوره ای سال 2022 مجلس سنا را حفظ می کنند.

ساسه در دوران ترامپ موفق شد گیج و سردرگم کند، گاهی از او حمایت می‌کرد و گاهی از او انتقاد می‌کرد (از جمله رای دادن به استیضاح دوم). با انتخاب این استراتژی نه ماهی و نه مرغی، ساسه (مانند هیلی) تقریباً هیچ کس را راضی نکرد. و برای تمام صحبت های او در مورد ناپدید شدن بزرگسال آمریکاییساسه در نهایت از اهمیت خود ناپدید شد و از قضا به کسی تبدیل شد که (نفس می‌کشد!) از پلت فرم سیاسی خود برای ساختن برند خود به جای تصویب قانون استفاده می‌کند.

سناتور آمریکایی بن ساسه (R-NE).

کوین دیتش

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/gBqfUv8gYTLfVZRWOZM1.w–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTUxNw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/MO0LIcBnqGM9XnA.aRAv2g–~B/aD04NTg7dz0xMTcwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/817b21f1703524b35088536c136317d4″/>