پسر لبرون جیمز، برونی، عملکرد بازی بسکتبال را بعد از مسابقات شگفت زده کرد

یک حلقه برجسته منتشر شده توسط SportsCenter NEXT بیش از 27000 لایک در توییتر به دست آورد. یکی از بسیاری از طرفداران برونی، پدرش، ستاره لس آنجلس لیکرز بود که چند کلمه تشویق کننده در توییتر منتشر کرد:

آیزیا توماس ستاره NBA در توییتی نوشت: “برونی سرد است!! داشتم به همه میگفتم او به روش درست حلقه بازی می کند!!!

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

در طول حضور در فصل 2 سریال مستند تلویزیونی IMDB توسط Uninterrupted، برند چندرسانه ای لبرون جیمز که با ماوریک کارتر تأسیس کرد، ستاره «Space Jam» در مورد امیدهایش به آینده پسرش سخنی کوتاهی نکرد.

او در توضیح پست نوشت: “من به مردی که تبدیل شده‌ای افتخار می‌کنم، و من مشتاقانه منتظرم که تو را در آینده شکوفا کنم و عالی باشی!!!”

این دانش آموز دبیرستانی که پسر ارشد لبرون جیمز است، در مسابقات لاس وگاس به نام Top Flight Invite 31 امتیاز کسب کرد. تیم او از مدرسه Sierra Canyon در محله Chatsworth لس آنجلس، اسقف گورمن های لاس وگاس را با نتیجه 82-64 شکست داد.

کلیپ‌های ویدیویی بازی برونی در این مسابقات در اوایل صبح شنبه در توییتر منتشر شد و صحبت‌های زیادی در مورد استعداد و آینده این نوجوان 18 ساله در بسکتبال به راه انداخت.

قهرمان چهار دوره NBA اغلب درباره تمایل خود برای بازی در NBA در کنار پسرش صحبت می کند.

او گفت: “من می خواهم او به NBA برسد.” “من حتی قرار نیست دروغ بگویم. من می خواهم با او در زمین بازی باشم. فکر می‌کنم لحظه‌ای باورنکردنی خواهد بود.»

مادر برونی، ساوانا جیمز، اخیراً تولد 18 سالگی خود را در ادای احترامی شیرین در اینستاگرام جشن گرفت، که شامل عکسی از این دانش آموز دبیرستانی در دوران کودکی بود.

لبرون جیمز جونیور، با نام مستعار برونی، پس از اجرای خود در یک بازی تورنمنت دبیرستانی در جمعه شب، طرفداران بسکتبال را با هیجان به تپش انداخت.