ویدئویی نشان می‌دهد که پلیس سن آنتونیو به نوجوانی در حال خوردن برگر مک‌دونالد در ماشینش تیراندازی می‌کند

ویدئوی زیر را تماشا کنید:

KSAT-TV گزارش داد که کانتو در این تیراندازی متحمل چندین گلوله شد. بر اساس گزارش KENS-TV، او به بیمارستانی در نزدیکی منتقل شد و طبق گزارشات، در حال بهبودی است.

تحقیقات تیراندازی ممکن است تا یک سال طول بکشد، زیرا دفتر دادستانی منطقه بکسار شواهد مربوط به تیراندازی و اتهامات علیه کانتو را بررسی می کند.

mySA اشاره کرد که کانتو همچنین به فرار از بازداشت و حمله به یک افسر پلیس متهم شد.

“از ماشین پیاده شو!” برناند به کانتو که در حال خوردن همبرگر مک دونالد بود گفت.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

برناند کمک خواست، به ماشین نزدیک شد و در سمت راننده را باز کرد. بر اساس گزارش پلیس که توسط KSAT-TV توصیف شده است، اریک کانتو و یک مسافر زن 17 ساله ناشناس داخل آن بودند.

“چرا؟” کانتو در حالی که وسیله نقلیه اش شروع به حرکت به سمت عقب کرد، پرسید. برناند با شلیک چند بار تفنگ خود پاسخ داد.

این ویدئو نشان داد که برناند در یک تماس نامرتبط زمانی که یک وسیله نقلیه قهوه ای رنگ در پارکینگ مک دونالد را مشاهده کرد و به این نتیجه رسید که به تازگی از دست او فرار کرده است.

جیمز برناند یک افسر آزمایشی بود که فقط هفت ماه در این بخش بود. به گزارش mySA، او ابتدا گزارش داد که پس از برخورد به خودروی نوجوان به سمت او شلیک کرده است. با این حال، فیلم دوربین بدنه این حادثه، داستان او را تایید نکرد.

سن آنتونیو کرنت خاطرنشان کرد که از این فیلم مشخص نیست که آیا نوجوان به دلیل برداشتن پایش از ترمز عقب می نشیند یا ماشین را به عقب گذاشته است.

طبق گزارش ها، مسافر ناشناس آسیب ندیده است.

یک افسر پلیس سن آنتونیو روز چهارشنبه پس از تیراندازی به یک راننده 17 ساله که در حال خوردن ساندویچ مک دونالد در خودرویش بود، اخراج شد.