نماد حقوقی محافظه‌کار به مایک پنس یک بررسی واقعی در مبارزه احضاریه می‌دهد

متن کامل را اینجا بخوانید.

مربوط…



منبع

لوتیگ گفت که پنس، که گفته است احتمالاً تا بهار در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 تصمیم خواهد گرفت، “از نظر بسیاری از ما در طیف سیاسی به عنوان شخصیتی در شجاعت” برای انتخاب دموکراسی به جای رئیس سابق خود تلقی می شود.

او هشدار داد که دادگاه های فدرال “از این ادعای “سلام مری” کوتاهی می کنند” و پنس “در دنیا شانسی برای برنده شدن در پرونده خود ندارد.”

قاضی منصوب شده توسط جورج اچ دبلیو بوش پیشنهاد کرد که این می تواند به طور جدی از نظر سیاسی برای پنس نتیجه معکوس داشته باشد.

او نوشت: «معاون رئیس جمهور سابق نباید بخواهد که منظره شرم آور دادگاه عالی او را مجبور کند که در مقابل هیئت منصفه بزرگ در واشنگتن حضور یابد، درست زمانی که کمپین خود را برای ریاست جمهوری آغاز می کند.

یک قاضی محافظه‌کار بازنشسته فدرال، تصمیم مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق را برای مبارزه با احضاریه هیئت منصفه برای شهادت در تحقیقات وزارت دادگستری درباره نقشی که دونالد ترامپ در قیام 6 ژانویه ایفا کرد، مورد انتقاد قرار داد.

لوتیگ به پنس توصیه کرد که «اجازه ندهد این تاکتیک خطرناک برای مدت طولانی اجرا شود».

اما لوتیگ افزود که پنس «احضاریه کاملاً مشروع را غیرقانونی» می‌داند، فاصله زیادی با زمینه مقدس قانون اساسی که او در 6 ژانویه روی آن ایستاده بود، دارد.

در مقاله ای برای نیویورک تایمز که روز جمعه منتشر شد، جی. مایکل لوتیگ به پنس هشدار داد – که در ژانویه 2021 او در واقع در مورد رد تلاش های ترامپ برای براندازی نتیجه انتخابات 2020 توصیه کرد – با تهدید به چالش کشیدن احضاریه در تمام طول مسیر، بازی خطرناکی انجام می دهد. به دیوان عالی کشور

او در پایان گفت: “اگر او این کار را انجام دهد، بیش از آن چیزی است که او آرزو کرده است.”