لباس‌ها مورد توجه سوء استفاده جنسی در آمیش و دیگران است

مدافعان می گویند که در کلیساهای دشت تحت رهبری مردان، جایی که بخشش به عنوان یک فضیلت مهم آموزش داده می شود، مردم اغلب تحت فشار قرار می گیرند تا با سوء استفاده کنندگان یا سوء استفاده کنندگان فرزندانشان آشتی کنند.

یکی از آن ها یک لباس آمیش آبی آستین بلند با یقه پایه ساده بود. روی تابلوی همراه نوشته شده بود: «سن بازمانده: 4 سال».

این بخشی از یک کنفرانس بزرگتر در مورد آگاهی از سوء استفاده جنسی در کلیساهای دشت بود که از 29 تا 30 آوریل در کلیسای منونیت فورست هیلز در لئولا برگزار شد و توسط دو سازمان مدافع حمایت مالی شد: یک راه بهتر، مستقر در زنسویل، اوهایو، و جوامع امن، لنکستر، پنسیلوانیا

این نمایشگاه بر اساس نمایشگاه‌های مشابهی بود که در سال‌های اخیر در پردیس‌های کالج و جاهای دیگر به نام «چی می‌پوشیدی؟» برپا شده است. آنها طیف گسترده‌ای از لباس‌ها را با هدف درهم شکستن این افسانه نشان می‌دهند که تجاوز جنسی را می‌توان به خاطر چیزی که قربانی انجام می‌داد سرزنش کرد.

روث آن بروبیکر از وین کانتی، اوهایو، که به گردآوری این نمایشگاه کمک کرد، گفت: «وقتی یک لباس کوچک کوچک از طریق پست دریافت می‌کنید، عصبانی می‌شوید. من نمی دانستم که می توانم اینقدر عصبانی باشم. بعد شروع می‌کنی به گریه کردن.»

سازمان دهندگان قصد دارند عکس های باکیفیت از این لباس ها را برای نمایش آنلاین و در نمایشگاه های آینده داشته باشند.

اما به مدت دو روز در اواخر آوریل، یک بند رخت با هدف متفاوت در یک نمایشگاه کوچک سرپوشیده در اینجا بسته شد. 13 لباس نشان دهنده آسیب های ناشی از تجاوز جنسی که توسط اعضای آمیش، منونیت و گروه های مشابه متحمل شده بودند، به یادگار مانده بود که لباس های متواضعانه ای که آنها نیاز دارند، به ویژه زنان و دختران، هیچ محافظتی ندارد.

اما مدافعان می گویند که باید کارهای بیشتری انجام دهند و برخی از رهبران همچنان موارد سوء استفاده را به عنوان مواردی که در کلیسا است به جای اینکه به عنوان جنایاتی که باید به مقامات مدنی گزارش شود، به عنوان مسائل مربوط به نظم کلیسا در نظر می گیرند.

دارلین شیرک، منونیتی از شهرستان لنکستر، گفت: اما این نمایشگر به تنهایی بیانیه قدرتمندی داشت.

او گفت: “ما در مورد آمار صحبت می کنیم … اما وقتی اینجا چیزی فیزیکی دارید، و چون لباس از جامعه Plain است، فریاد می زند “ببین، این در جامعه ما اتفاق می افتد!”

اعضای کنونی و سابق جوامع مذهبی ساده – نه فقط آناباپتیست‌ها، بلکه سایرین مانند قدوسیت، شاخه‌ای از روش‌گرایی با تأکید بر تقوا- سال گذشته توافق کردند که زمان آن رسیده است که نسخه‌ای مخصوص به خود را داشته باشند.

در کنار آن کت سنگین، کلاه و لباس بلند و سبز شکارچی یک کودک 5 ساله بود که بالای کفش های مشکی محکم به نمایش درآمده بود. من هرگز در امان نبودم و بچه بودم. او یک بزرگسال بود. وقتی به آنها گفتم که او به من صدمه زد، هیچکس به من کمک نکرد.»

پوشش مذهبی آسوشیتدپرس از طریق همکاری AP با The Conversation US، با کمک مالی از Lilly Endowment Inc پشتیبانی می شود. AP تنها مسئول این محتوا است.



Source link

بایلر گفت: «تجاوز جنسی به کودکان و تجاوز جنسی چیزی است که در داخل جوامع از هر طبقه و شیوه زندگی اتفاق می افتد.

رهبران کلیسا در سال های اخیر اذعان کرده اند که سوء استفاده جنسی یک مشکل در جوامع آنهاست و سمینارهایی را برای افزایش آگاهی برگزار کرده اند.

او گفت: “هر چه که بپوشید ممکن است آسیب ببینید.” کسانی که در این نمایشگاه مشارکت داشتند، «آنچه والدین و کلیسا تجویز کرده بودند، می پوشیدند و آنها را به درستی می پوشیدند و همچنان مورد حمله قرار می گرفتند».

مری بایلر، یکی از بازماندگان سوء استفاده جنسی از کودکان در جوامع آمیش که در آن بزرگ شد، گفت: «در پایان روز، هیچ‌وقت موضوع لباس نبود. بایلر، که گروه آمیش های مستقر در کلرادو را برای پر کردن شکاف های فرهنگی بین آمیش ها و جامعه بزرگتر تأسیس کرد، به سازماندهی این نمایشگاه کمک کرد.

لئولا، پا. (AP) – لباس‌هایی با ملحفه‌های بلند و لباس‌های بلند، منظره‌ای رایج در مزارع خارج از شبکه در شهرستان لنکستر پنسیلوانیا است که بزرگترین شهرک آمیش‌ها در این کشور واقع شده است. برای بسیاری از گردشگران، آن‌ها به اندازه مسیرهای روستایی و پل‌های چوبی نمادی از مناظر بوکولیس کشور آمیش هستند.

هر لباسی که به نمایش گذاشته شد یا همان لباسی بود که یک بازمانده در زمان حمله به آنها می پوشید یا ماکتی بود که توسط داوطلبان مونتاژ شده بود تا با کدهای لباس سخت کلیسای دوران کودکی بازماندگان مطابقت داشته باشد.

بر اساس بررسی پرونده های دادگاه در چندین ایالت، ده ها مجرم از وابستگی های کلیسای Plain به دلیل آزار جنسی کودکان در دو دهه گذشته محکوم شده اند. چندین تن از رهبران کلیسا به دلیل عدم گزارش تخلف، از جمله اسقف آمیش در شهرستان لنکستر در سال 2020 محکوم شده اند.

محققان و سازمان‌دهندگان کنفرانس گفتند که در حال بررسی اعضای فعلی و سابق جامعه Plain هستند تا داده‌های ملموسی در مورد آنچه که معتقدند یک مشکل فراگیر است جمع‌آوری کنند.

از بازماندگان دعوت شد تا لباس‌ها یا توضیحات خود را ارائه دهند. به جز یکی، همه لباس‌های کودکان، بیشتر دختران و یک پسر، ارائه می‌کردند که نشان‌دهنده سن آن‌ها در زمان مورد تعرض بود. دوک گفت که لباس بزرگسال تنها متعلق به زنی بود که مدت کوتاهی پس از زایمان توسط شوهرش مورد تجاوز قرار گرفت.

بایلر گفت که در 18 سالی که از گزارش تجاوز جنسی خود به مقامات مدنی می گذرد، بیش از آنچه که بتواند بشمارد، داستان های آزار جنسی در کلیساهای دشت شنیده است. او گفت که بازماندگان اغلب از جوامع خود منزوی می شوند و با “اظهارات بسیار مقصر قربانی” مواجه می شوند.

Hope Anne Dueck، مدیر اجرایی A Better Way و یکی از برگزارکنندگان نمایشگاه، گفت که بسیاری از بازماندگان گزارش می دهند که به آنها چیزهایی گفته شده است، مانند “اگر شما پوشش سر خود را پوشانده بودید، احتمالا مورد تعرض قرار نمی گرفتید.” شما نمی توانستید به اندازه کافی متواضعانه لباس بپوشید.»

___

لباس های نمایش داده شده نشان دهنده شاخه های مختلف سنت محافظه کار آناباپتیست، که شامل آمیش، منونیت، برادران و خیریه می شود. اغلب به عنوان کلیساهای دشت نامیده می شود، آنها بر جدایی از جامعه اصلی، نظم کلیسا، بخشش و پوشش متواضعانه، از جمله پوشش سر برای زنان تأکید می کنند.

دوک گفت: «و خودم به عنوان یک بازمانده، می‌دانستم که این حقیقت نیست.»

یک نوزاد شیرخوار هم بود.

او گفت: “امیدوارم این به بازماندگان کمک کند تا بدانند که تنها نیستند.”