قانونگذار حزب جمهوری خواه فلوریدا پس از اینکه تراجنسیتی ها را “جهش یافته” و “شیاطین” خواند، عذرخواهی کرد.

در سال‌های اخیر، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا و مجلس قانونگذاری ایالتی تحت تسلط جمهوری‌خواهان، قوانینی را وضع کرده‌اند که بحث در کلاس درس درباره گرایش جنسی و هویت جنسیتی را در مدارس ابتدایی ممنوع می‌کند و اقدامات مربوطه را در جریان جلسه قانون‌گذاری فعلی در نظر گرفته است.

وبستر بارنابی، نماینده ایالتی، اوایل روز در جلسه استماع کمیته بازرگانی در مورد قانون ایمنی در فضاهای خصوصی، لایحه‌ای که استفاده از سرویس‌های بهداشتی مطابق با هویت جنسی افراد را در زمانی که دستشویی‌ها با «بیولوژیکی» آن‌ها مطابقت ندارند جرم‌انگاری می‌کند، به افراد تراجنسیتی حمله کرد. ارتباط جنسی.”

او افزود: “درست است، من شما را شیاطین و شیاطین نامیدم که می آیند و جلوی ما رژه می روند و وانمود می کنند که بخشی از این دنیا هستید.”

بارنابی، که برای اولین بار در سال 2020 به مجلس فلوریدا انتخاب شد، بلافاصله به درخواست اظهار نظر دوشنبه شب پاسخ نداد.

فلوریدا ماه گذشته به بیش از نیمی از ایالت‌های دیگر در محدود کردن مراقبت‌های پزشکی مرتبط با انتقال برای افراد زیر سن قانونی پیوست. هیئت پزشکی فلوریدا قانونی را وضع کرد که بر اساس آن، افراد زیر سن قانونی از شروع داروهای مسدودکننده بلوغ یا هورمون درمانی منع می‌شوند، که باعث واکنش شدید والدین جوانان ترنس در این ایالت شد.

یکی از قانونگذاران ایالتی جمهوری خواه در فلوریدا روز دوشنبه پس از اینکه افراد ترنسجندر را “شیطان” و “جهش یافته” در جلسه استماع قانونگذاری خواند، عذرخواهی کرد.

او گفت: “ما افرادی را داریم که امروز در بین ما روی سیاره زمین زندگی می کنند و خوشحال هستند که خود را به گونه ای نشان می دهند که گویی جهش یافته از سیاره دیگری هستند. این سیاره زمین است با مردان، مردان و زنان، زنان آفریده خدا.”

بارنابی بعداً عذرخواهی کرد.

بارنابی که از خود به عنوان یک مسیحی محافظه کار یاد می کرد، با قاطعیت از این لایحه دفاع کرد و گفت که در مورد اینکه این لایحه چه کاری انجام می دهد، “در حصار نیست”.

او گفت: “من می خواهم از جامعه ترنس به دلیل اینکه شما را شیاطین می نامند عذرخواهی کنم.”

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع