دادستان ها می گویند یک زن 78 ساله متهم به سرقت از یک بانک میسوری با یادداشتی از عابر بانک عذرخواهی کرد که روی آن نوشته شده بود “ببخشید قصد ترساندن شما را نداشتم”.

به گفته آسوشیتدپرس، گوچ قبلاً دو بار محکوم به سرقت از بانک بوده است – یکی در سال 1977 در کالیفرنیا و دیگری در حومه لیز سامیت کانزاس سیتی در سال 2020.

مردی با دستبند.

دادستان ها ادعا می کنند که بانی گوچ، که در حال حاضر دو محکومیت سرقت از بانک دارد، بر اساس اسناد دادگاهی که توسط The Kansas City Star مشاهده شده، سعی کرده است با پول نقد از بانک مالی Goppert در Pleasant Hill فرار کند.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

رایت گفت که اداره پلیس اکنون “در حال کار با آژانس ها برای کشف مراحل بعدی است.”

گوچ قرار است در 25 ماه مه محاکمه شود، طبق گفته The Kansas City Star.

دادستان ها می گویند که او یادداشتی برای عابر بانک نوشت که در آن نوشته شده بود: “متشکرم ببخشید قصد ترساندن شما را نداشتم.”

او افزود: «این یک پیرزن کوچک است که از خانه بیرون می آید. “ما در ابتدا مطمئن نبودیم که فرد مناسبی داریم.”

دادستان ها یک زن 78 ساله را به سرقت از بانک میسوری متهم کرده اند – و آنها می گویند که او یادداشتی را در دزدی میانی به عابر بانک داده است که شامل عذرخواهی برای ترساندن آنها بود.

تامی رایت، رئیس پلیس Pleasant Hill به The Kansas City Star گفت که این پرونده “غیر معمول” و “غم انگیز” است.

او گفت: «وقتی مأموران برای اولین بار به او نزدیک شدند، به نوعی گیج شدند.

به گفته دادستان، گوچ سپس با یک خودروی شاسی بلند بیوک با شماره ثبت معلولیت فرار کرد. به گفته دادستانی به نقل از کانزاس سیتی استار، هنگامی که پلیس او را در پارکینگ متوقف کرد، پول نقد را روی تخته کف پوشانده و متوجه شدند که وسیله نقلیه بوی شدید الکل می‌دهد.