قانونگذار حزب جمهوریخواه میانه رو دور زدن مک کارتی در مورد سقف بدهی را رد کرد

موضع بیکن موسیقی به گوش محافظه کاران فوق العاده مانند نماینده باب گود، آر-وا.، منتقد مک کارتی در کالیفرنیا است.

بیکن یکی از منتقدان سرسخت جناح راست افراطی حزبش بوده است که تهدید می کند از حمایت از افزایش سقف بدهی خودداری می کند مگر اینکه بایدن به امتیازات سیاست محافظه کارانه بپیوندد. او قبلاً در را به عنوان یک درخواست مرخصی باز کرد، اما اکنون در حال بستن آن است. اگر بیکن در هیئت مدیره نباشد، تردید وجود دارد که هر جمهوری خواه باشد.

در هفته‌های اخیر، در بحبوحه بن‌بست کنگره بر سر مسیری رو به جلو، خودی‌های کنگره و تحلیلگران وال استریت ایده درخواست معافیت را به‌عنوان مکانیزمی بی‌خطر مطرح کرده‌اند که می‌تواند تضمین کند ایالات متحده در قبال بدهی‌های خود نپرداخت. وزارت خزانه داری 5 ژوئن مهلتی را برای کنگره تعیین کرده است تا اقدام کند یا خطر نقض سقف بدهی را تهدید کند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

او افزود: “ما اینجا نیستیم که این هزینه ها را کاهش دهیم.”

روز دوشنبه، بیکن انتقاد خود از دموکرات‌ها را که می‌گویند پرداخت صورت‌حساب‌های کشور غیرقابل مذاکره است و مذاکرات سیاست‌های مالی باید از سقف بدهی جدا شود، گرفت. او گفت: «آنها طرف ورشکسته هستند. “آنها ورشکستگی می خواهند.”

نماینده دان بیکن، R-Neb.، شامگاه دوشنبه گفت که استفاده از ابزار رویه ای معروف به دادخواست معافیت برای اجبار رای مجلس در مورد افزایش سقف بدهی “پاک” در بدو ورود مرده است. این مکانیسم به 218 امضاکننده – در مجلس فعلی، یعنی حداقل شش جمهوری‌خواه و همه دموکرات‌ها – نیاز دارد تا از رای‌گیری به یک لایحه اطمینان حاصل کنند، حتی اگر رئیس مجلس نخواهد آن را مطرح کند.

اندرو بیتس، سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه جمهوری‌خواهان را متهم کرد که می‌کوشند «به‌طور فعال اقتصاد ما را با یک پیش‌فرض به بحران بکشانند – که آنها وظیفه‌ای غیرقابل مذاکره و قانون اساسی برای جلوگیری از آن دارند».

بیکن به خبرنگاران در کاپیتول گفت: “من فکر می کنم این DOA است.” زیرا رئیس جمهور باید با جمهوریخواهان سازش کند. برای اینکه او بگوید راه من یا بزرگراه – به هیچ وجه.

گود دوشنبه شب گفت: «از شنیدن آن خوشحالم. من این را نشنیده بودم، اما خوشحالم که این چیزی است که او گفت.

رالف نورمن، نماینده فوق محافظه‌کار، گفت که جمهوری‌خواهان در حال طراحی یک طرح کاهش هزینه‌های خاص هستند که می‌تواند 218 رای به دست آورد و در چند هفته آینده به نتیجه برسد.

بیکن یکی از میانه‌روترین جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان است. او به نام جو منچین، سناتور جو منچین، دموکرات میانه‌رو با مهارتی که در قلع و قمع کردن حزبش تبحر داشت، «جو مانچین حزب جمهوری‌خواه مجلس» لقب گرفته است و او نماینده منطقه‌ای مستقر در اوماها است که جو بایدن رئیس‌جمهور در آن پیروز شد. 2020.

واشنگتن – یکی از جمهوری‌خواهان میانه‌روی اصلی مجلس نمایندگان، گزینه دیگری برای جلوگیری از نکول بدهی فاجعه‌بار را رد می‌کند، که این امر مستلزم آن است که تعداد کمی از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه از کوین مک‌کارتی، رئیس‌جمهور نادیده گرفته شوند و با دموکرات‌ها روی راه‌حل قانونی کار کنند.

برندان بویل نماینده پنسیلوانیا، نماینده ارشد دموکرات در کمیته بودجه، گفت: «من همیشه تاکید کرده‌ام که انجام موفقیت‌آمیز دادخواست برکناری چقدر دشوار است. دلیلی وجود دارد که در 10 سال گذشته فقط یک بار اتفاق افتاده است. بنابراین نباید طرح A باشد.»

“ما به طور مشخص صحبت می کنیم. ما فقط از طریق آن کار می کنیم. باید 218 رای بیاورم.» “این روی کاغذ خواهد بود.”

گود از اظهارات مک کارتی در اوایل روز که خواستار موافقت بایدن با «بنشیند و مذاکره» و «متعهد به یافتن زمینه مشترک در مورد افزایش سقف بدهی مسئولانه» و همچنین «حرکت به سمت یک بودجه متعادل» باشد، ستایش کرد. مک کارتی در سخنرانی خود هیچ گونه کاهش هزینه خاصی ارائه نکرد.

در حال حاضر، حداقل، دموکرات ها می گویند که آنها هیچ برنامه ای برای آغاز یک دادخواست معافیت برای برداشتن سقف بدهی ندارند، با این استدلال که این وظیفه اکثریت مجلس است که راه حلی ارائه دهد.