فائوچی می‌گوید «مصونیت گله‌ای» دور از دسترس است، همه‌گیری «به هیچ وجه» تمام نشده است

واشنگتن – دکتر آنتونی فائوچی یک هفته از اظهارنظرهای بحث برانگیز را با حضور در صبح جمعه در باشگاه ملی مطبوعات به پایان رساند، که در طی آن او سعی کرد یک نمای کلی از وضعیت همه گیر COVID-19 در حال حاضر ارائه دهد.

فائوچی با رهبری واکنش دولت به بحران ایدز در اوایل کار خود و بعداً شخصاً بیماران ابولا را درمان می کرد، هشداری برای آینده صادر کرد. حتی با وجود اینکه ممکن است ویروس کرونا در بخش‌هایی از جهان با نرخ بالای واکسیناسیون در حال کاهش باشد، بدون شک همه‌گیری دیگری در انتظار است، شاید در آینده نزدیک.

روز سه‌شنبه، او به «PBS NewsHour» گفت که به نظر می‌رسد ایالات متحده «خارج از مرحله همه‌گیری» است، که باعث عصبانیت برخی از کارشناسان بهداشت عمومی شده است که پیش‌بینی‌ها را قوی‌تر می‌دانند. او این اظهارات را در مصاحبه ای با واشنگتن پست روز بعد اصلاح کرد و ارزیابی کرد که کشور در حال حرکت به یک مرحله انتقالی، از کاهش سرعت به مرحله کنترل شده تر و بومی شدن است.

دکتر آنتونی فائوچی.

فائوچی همچنین شامگاه سه‌شنبه گفت که دیگر در شام روز شنبه خبرنگاران کاخ سفید شرکت نخواهد کرد و به ارزیابی ریسک فردی اشاره کرد، اما بینش کمی در مورد عواملی که در این تصمیم نقش داشته اند، ارائه کرد.

فائوچی همچنین به قرنطینه‌های طاقت‌فرسایی که چین برای مقابله با شیوع Omicron در شانگهای استفاده کرده است، گفت، جایی که ده‌ها میلیون نفر تحت یک رژیم ایمنی عمومی زندگی می‌کنند که به شدت آزادی‌های روزمره را محدود کرده است.

او روز جمعه گفت: «بسیار دشوار است که یک مصونیت گله‌ای کلاسیک قوی داشته باشید» – از نوعی که ایالات متحده در برابر فلج اطفال و سرخک از آن برخوردار است – «وقتی ایمنی دارید که کاهش می‌یابد و ویروسی که در واقع ثابت نمی‌ماند». . و شما یک جنبش ضد واکسن دارید که از واکسینه شدن بسیاری از مردم جلوگیری می کند.

فائوچی که به عنوان مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی و مشاور ارشد پزشکی رئیس‌جمهور فعالیت می‌کند، روز جمعه بار دیگر دیدگاه خود را درباره این همه‌گیری روشن کرد. او گفت: «به هیچ وجه تمام نشده است. ما هنوز در حال تجربه یک بیماری همه گیر جهانی هستیم.»

او گفت: “ما باید همیشه برای اجتناب ناپذیری یک بیماری همه گیر دیگر آماده باشیم.” دولت بایدن میلیاردها دلار برای افزایش نظارت بر ویروس های در حال ظهور درخواست کرده است.

او گفت: «اگر حدس بزنم، تبدیل به یک نیش صدا می شود. “و این خوب نیست.”

_____

نرخ واکسیناسیون چگونه بر آخرین افزایش کووید تأثیر می گذارد؟ این توضیح دهنده یاهو Immersive را بررسی کنید تا متوجه شوید.

داده ها را به صورت سه بعدی ببینید.  آخرین داده‌های COVID-19 را در مرورگر خود کاوش کنید تا این کد QR را با تلفن خود اسکن کنید تا تجربه واقعیت افزوده را راه‌اندازی کنید.



Source link

دکتر آنتونی فائوچی در جلسه استماع سنا در 11 ژانویه. (گرگ نش/پول از طریق رویترز)

فائوچی در پاسخ به این سوال که ویروس کرونا چگونه کودکان را تحت تاثیر قرار می دهد، از ارائه دیدگاه های خود در مورد اینکه چرا آنها تا حد زیادی – هرچند نه به طور کامل – در برابر موارد جدی COVID-19 محافظت می شوند، خودداری کرد.

فائوچی می‌گوید «مصونیت گله‌ای» دور از دسترس است، همه‌گیری «به هیچ وجه» تمام نشده است

برخلاف سایر بخش‌های منهتن، میدان تایمز به سرعت به جمعیت قبل از همه‌گیری خود بازمی‌گردد، با نمایش‌های برادوی و هتل‌های منطقه اغلب با ظرفیت تقریباً کامل. (اسپنسر پلات/گتی ایماژ)

فائوچی در باشگاه مطبوعاتی پیش‌بینی کرد: «ما مصونیت گله‌ای کلاسیک در برابر ویروس کرونا دریافت نمی‌کنیم»، معکوس روزهای به ظاهر طولانی قبل که او و دیگران پیش‌بینی می‌کردند که معیارهای واکسیناسیون نشان‌دهنده شکست کرونا است.

مردم در میدان تایمز شهر نیویورک قدم می زنند.
او گفت: «چین با یک مشکل واقعاً جدی روبرو است. آنها بدون اینکه لزوماً جمعیت خود را به اندازه کافی واکسینه کنند، قفل شده اند، بنابراین اکنون شاهد افزایش قابل توجهی در شهرهای بزرگ هستند. بنابراین این واقعاً یک مشکل در چین خواهد بود.”

فائوچی گفت که انواع جدیدی از کروناویروس نیز به ظهور خواهند رسید و هدف “مصونیت گله ای” را که او و دیگران زمانی به آن ادامه می دادند، ناامید می کند، زیرا سویه های جدید – مانند نوع BA.2 در حال حاضر در گردش Omicron – توانایی خود را نشان داده اند. از محافظت ایمنی اجتناب کنید، هرچند بدون اینکه مردم را بیمارتر از ویروس کرونای اصلی کنید.

یکی از آن هفته‌هایی بود که بارها شاهد حضور قطبی فائوچی در اخبار بودیم، تلاش‌های او برای توضیح لحظه کنونی همه‌گیری ویروس کرونا توسط افکار عمومی به شدت تقسیم‌شده مورد تجزیه و انتقاد قرار گرفت.