زنی در وگاس که گفته بود برای دستگیری خیلی “زیبا” است به دلیل کشتن مادرش دستگیر شد.

قاتل متهم و ملکه زیبایی ادعایی نیز در ماه ژوئن پس از اینکه پلیس در جریان دستگیری فرودگاه متوجه شد که حکم خروج بوستامی از دادگاه شهرداری لاس وگاس وجود دارد، با شارژ باتری مواجه شد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

اداره پلیس متروپولیتن لاس وگاس

اداره پلیس متروپولیتن لاس وگاس

وقتی پلیس بوستامی را در یک منطقه بارگیری پیدا کرد، او “جنگ طلب” بود و گفت: “او را مورد آزار و اذیت قرار می دادند زیرا پلیس ها [had] به گزارش KTLA، در گزارش پلیس آمده است که هرگز کسی را به زیبایی او ندیده ام.

بوستامی پیش از این در ماه ژوئن به دلیل صرف ناهار خوری در فرودگاه چیلی دستگیر شده بود. طبق گزارش پلیس در آن زمان، او همچنین قوانین فرودگاه از جمله خوابیدن در کنار ایست بازرسی امنیتی را در فرودگاه بین المللی هری رید زیر پا گذاشت.

گزارش پلیس افزود: بوستامی به پلیس گفت که قصد دارد به روی همه آنها تف کند، آنها را منحرف خواند و آنها را متهم به تجاوز به او کرد.

ستوان پلیس مترو لاس وگاس، دیو والنتا، گفت که هند بوستامی در کالیفرنیا دستگیر شد، اندکی پس از پاسخ پلیس به تماس ساعت 2:34 بامداد یک “زن دیوانه” که به اعزام کنندگان گفت که مادرش مرده است و سپس تلفن را قطع کرد. لاس وگاس بررسی-ژورنال.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که بوستامی با مادرش درگیر “نزاع لفظی” شده است که بعداً با “پارگی‌های متعدد” در یکی از اقامتگاه‌های وگاس پیدا شد. مرگ او در صحنه اعلام شد. گزارش کالبد شکافی علت مرگ را مشخص خواهد کرد.

بوستامی روز پنجشنبه در زندانی در شهرستان سن برناردینو به اتهام متهم فراری از عدالت نگهداری می شد. او به شهرستان کلارک در نوادا بازگردانده می شود، جایی که با اتهام قتل آشکار روبرو خواهد شد. تاریخ دادگاه هنوز تعیین نشده است.

یک زن 28 ساله در لاس وگاس روز چهارشنبه به اتهام کشتن مادرش دستگیر شد – فقط چند ماه پس از اینکه ظاهراً او به پلیس گفت خیلی خوب به نظر می رسد که نمی تواند دستگیر شود.