رای دهندگان حزب جمهوری خواه ضد ترامپ عمدتاً در سال 2022 وفادار هستند، اما نه به طور کامل

پیام او همچنین لوریا را با بایدن و نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان وقت آمریکا، از کالیفرنیا مرتبط کرد، زیرا خود لوریا در مورد نقشش در کمیته تحقیق در مورد شورش 6 ژانویه 2021 در کنگره آمریکا کمپین تبلیغاتی کرد و کیگانز را منکر انتخابات خواند. . کیگانز از تکرار صریح ادعاهای دروغ ترامپ مبنی بر دزدیده شدن انتخابات ریاست جمهوری 2020 خودداری کرد، اما از رد علنی آنها خودداری کرد.

کونانت و دیگران به نمونه هایی از فرمانداران جمهوری خواه اشاره کردند – ران دیسانتیس در فلوریدا، مایک دی واین در اوهایو و برایان کمپ در جورجیا – که توانستند این کار را در سال 2022 انجام دهند.

آدام فریش، دموکرات، گفت که می‌دانست برای یک دموکرات محافظه‌کارتر فرصتی وجود دارد که با رای دهندگان کلرادو که سبک سیاسی تهاجمی بوبرت را دوست ندارند، ارتباط برقرار کند.

پوشش خبری AP از انتخابات میان دوره ای 2022 را در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections بیابید. جزئیات بیشتر در مورد روش AP VoteCast در https://www.ap.org/votecast بیاموزید.



منبع

“آنها همان جایی هستند که من هستم… چه انتخابی داریم؟” ریک تایلر، استراتژیست حزب جمهوریخواه گفت. بسیاری در حزب جمهوری خواه هستند که دوست دارند به جمهوری خواهان رای ندهند، اما نمی توانند به دموکرات ها رای بدهند زیرا اعتقادی ندارند که دموکرات ها می خواهند کشور را به کجا ببرند.

___

از دست دادن بوبرت نمادی از مشکلاتی بود که جمهوری خواهان در سال 2022 با آن مواجه شدند و ممکن است دوباره در سال 2024 با آن مواجه شوند. در حالی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا کنترل زیادی بر پایه حزب جمهوری خواه دارد، اقلیت قابل توجهی از رای دهندگان جمهوری خواه وجود دارند که خود را عضو MAGA نمی دانند. .

پروژه لینکلن، یک گروه محافظه کار که به شدت مخالف ترامپ است، این بلوک رای را در انتخابات هدف قرار داده است. ریک ویلسون، یکی از بنیانگذاران، گفت که این یک “مسیر باریک، اما معنادار” برای انتخاب نامزدهای طرفدار دموکراسی و ضد افراط گرا است، مسیری که به نظر او از سال 2020 به دلیل تصمیم دادگاه عالی برای لغو رو در مقابل وید گسترش یافته است.

جمهوری خواهانی که با جنبش MAGA همذات پنداری نمی کنند و تصمیم گرفتند از نامزدهای جمهوری خواه حمایت کنند، اکثراً می گویند که هنگام رای دادن ترامپ را خوب یا بد در نظر نمی گرفتند. تنها حدود نیمی از آنها از نظر رتبه‌بندی خود ترامپ مثبت هستند، اما بیشتر آنها نسبت به حزب موافق هستند و می‌گویند که جمهوری‌خواهان تمایل دارند آنچه را که درست است انجام دهند. حدود دو سوم آنها می گویند که به مخالفت خود با بایدن رای دادند.

کارن دیویس، 58 ساله، در کلرادو، تا چند سال پیش یک جمهوری خواه مادام العمر بود، زمانی که به دلیل لفاظی های “هشدار” حزب، به ویژه راست افراطی، ثبت نام رای دهندگان خود را تغییر داد. او گفت که رای او به بایدن در سال 2020 بیشتر یک رای “علیه” ترامپ بود.

دان کورام، سناتور سابق ایالتی که در ژوئن گذشته در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه، بوبرت را ناموفق به چالش کشید، گفت: «قرار بر این بود که این برای نامزد جمهوری خواه، به روشی که منطقه طراحی شده است، یک ضربه سخت باشد.

به طور کلی، 4 درصد از جمهوری خواهان از نامزدهای دموکرات حمایت کردند. این درصد در رقابت های رقابتی برای سنا و فرمانداری که نامزدهای راست افراطی در رای گیری حضور داشتند، افزایش یافت، از جمله 13 درصد جمهوری خواهان در آریزونا، 16 درصد در کلرادو و 18 درصد در پنسیلوانیا و 11 درصد در میشیگان.

این یافته‌ها نشان می‌دهد که دموکرات‌ها نیز ممکن است لازم باشد نسبت به پیام‌هایی که علیه «جمهوری‌خواهان MAGA» ارسال می‌شود، محتاط باشند؛ پیام‌هایی که بایدن پیش از انتخابات نوامبر بارها و بارها آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار داد و در کمپین 2024 نیز آماده است. به نظر می رسد اکثر کسانی که با جنبش همذات پنداری نمی کنند، آن را قانع کننده نمی دانند. رای دهندگانی که این کار را انجام می دهند، ممکن است مشتاق باشند به نامزد جمهوری خواه برگردند که نماینده ارزش های سنتی محافظه کار آنها است.

دیویس که به همراه همسرش یک تجارت کفپوش در گراند جانکشن، کلرادو را اداره می کند، گفت: «آنچه واقعاً غم انگیز است این است که شما در مورد هیچ یک از این نامزدها هیجان زده نیستید. اگر جمهوری‌خواهان می‌توانستند نامزدی را انتخاب کنند که من از آن هیجان‌زده بودم، قطعاً به آنها رای می‌دادم.»

الکس کنانت، استراتژیست جمهوری خواه، پیشنهاد کرد تا زمانی که ترامپ درگیر سیاست باشد، نامزدهای حزب جمهوری خواه نمی توانند روی این رای دهندگان حساب کنند. اما سال 2024 می تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال، در اوهایو و جورجیا، این دو فرماندار از نامزدهای جمهوری خواه سنا که مورد تایید ترامپ بودند، بهتر عمل کردند. دی واین نزدیک به 390000 رای بیشتر از جی دی ونس به دست آورد که کرسی آزاد را به دست آورد و کمپ در انتخابات عمومی بیش از 200000 رای بیشتر از هرشل واکر که در دور دوم بعدی موفق به شکست یک رئیس دموکرات نشد، کسب کرد.

VoteCast نشان می‌دهد که اکثر جمهوری‌خواهان به جمهوری‌خواهان رأی داده‌اند، حتی اگر این کار را با ملاحظات انجام دهند.

جمهوری خواهان غیر MAGA بیشتر از جمهوری خواهان MAGA می گویند که بایدن به طور قانونی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شده است. آنها همچنین به احتمال زیاد می گویند که در طول مبارزات انتخاباتی تصمیم گرفتند که از کدام نامزد حمایت کنند، در مقایسه با اینکه همیشه می دانستند.

این ممکن است به برخی از نامزدهای جمهوری خواه در مناطق دارای گرایش جمهوری خواه کمک کند تا دموکرات هایی را که در دوره ترامپ انتخاب شده بودند، کنار بزنند.

و سال گذشته، او از فریش به جای بوبرت حمایت کرد.

در فضای سیاسی که در آن انتخابات رقابتی ملی شده و با حاشیه های کم تصمیم گیری می شود، هیچ یک از طرفین نمی توانند این رای دهندگان را بدیهی بدانند.

واشنگتن (AP) – به نظر نمی رسید که در انتخابات میان دوره ای سال گذشته، تسلط نماینده لورن بوبرت در ناحیه سوم کنگره کلرادو مورد سوال قرار گیرد. اما در نهایت، نماینده ای از کنگره که به عنوان یکی از اعضای مبارز جنبش «آمریکا را دوباره بزرگ کنیم» شهرت ملی به دست آورد، تنها با 564 رای دوباره انتخاب شد.

دیویس گفت، از نظر او، «کسی است که محافظه‌کار مالی است اما از هر نظر معتدل است». آنها نمی توانند من را با دونالد ترامپ برگردانند.

ویلسون گفت، با این حال، حزب‌گرایی می‌تواند «چسبنده» باشد و جمهوری‌خواهان سنتی به کنترل‌ها و تعادل‌ها در واشنگتن اهمیت می‌دهند و رای‌دهندگان محافظه‌کار ناراضی را به حمایت از جمهوری‌خواهان سوق می‌دهد تا دموکرات‌ها را جبران کند.

AP VoteCast نشان می دهد که اکثر آنها به عنوان جمهوری خواهان وفادار از نامزدهای حزب جمهوری خواه در سال 2022 حمایت کردند. با این حال، نظرسنجی ملی گسترده نشان می‌دهد که این جمهوری‌خواهان درصد بیشتری از کسانی را تشکیل می‌دهند که ترجیح دادند از یک نامزد در رقابت‌های مجلس نمایندگان حمایت نکنند. تکه ای از آنها برای دومین بار مخالفت خود را با ترامپ نشان دادند و از جو بایدن دموکرات برای ریاست جمهوری در سال 2020 و نامزدهای دموکرات مجلس نمایندگان در سال 2022 حمایت کردند.

بر اساس VoteCast، 10٪ از رای دهندگان جمهوری خواه که به عنوان “جمهوری خواهان MAGA” شناخته نمی شوند، به نامزدهای دموکرات مجلس نمایندگان در سراسر کشور رای دادند، در مقایسه با 2٪ از کسانی که این برچسب را می پذیرند.

در نوامبر، جن کیگانز، سناتور ایالتی آن زمان، الین لوریا، نماینده دو دوره ای دموکرات را در ناحیه ای به مرکزیت ویرجینیا بیچ، ویرجینیا، تنها دو سال پس از اینکه یک نامزد دموکرات ریاست جمهوری برای اولین بار از سال 1964 شهر را تصاحب کرد، شکست داد. کیگانز بر این شهر غلبه کرد. خود را “نامزد MAGA” در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان معرفی کرد، و عوامل کمپین به کیگانز به عنوان یک نامزد “منضبط” اشاره کردند که بر مسائل میز آشپزخانه متمرکز بود.

او گفت: «هیچ دلیلی وجود ندارد که نامزد جمهوری‌خواهان در سال 2024 نتواند ائتلافی تشکیل دهد که شامل پایگاه ترامپ و جمهوری‌خواهان و مستقل‌های میانه‌رو باشد».

من بیشتر وقتم را صرف این کردم که مردم را متقاعد کنم که به اندازه کافی یک انتخاب مطمئن هستم، نه فقط برای خالی گذاشتن برگه رای… بلکه در واقع برای اولین بار یا پس از مدت ها به یک غیر جمهوری خواه رای دادم. فریش که قبلاً اعلام کرده بود در سال 2024 دوباره نامزد خواهد شد.