دنیل رادکلیف توضیح می‌دهد که او فقط برای بازی در نقش عجیب آل یانکویچ مورد تجاوز قرار نگرفته است و می‌گوید سازندگان فیلم «آن را خنده‌دار می‌دانستند» که او واقعاً آنقدر عضلانی است.

رادکلیف به نشریه گفت: «این یک تصمیم آنقدر نبود که آنها خنده دار می دانستند که من اینطور به نظر می رسیدم.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

رادکلیف می‌گوید که به تناسب اندام علاقه‌مند است و فیلمسازان «این را خنده‌دار می‌دانند که من اینطور به نظر می‌رسم».

در فیلم، او چندین بار بدون پیراهن ظاهر می شود و به وضوح عضلانی است.

  • رادکلیف در این فیلم که بر اساس زندگی خواننده ساخته شده است، نقش شخصیت نامدار Weird Al Yankovic را بازی می کند. در حقیقت، «عجیب: داستان آل یانکوویچ» به همان اندازه آهنگ‌هایی است که یانکوویچ به آن‌ها شهرت دارد، تقلید از ترانه‌های آشنا و فرمت بیوگرافی موسیقیدان. در این فیلم، رادکلیف فوق‌العاده عضلانی است، و او به GQ گفت که عضلات او یک انتخاب عمدی از سوی سازندگان فیلم نبوده است.

    با این حال، مهمترین بخش ظاهر او تقلبی بود: رادکلیف کلاه گیس پوشید تا ظاهر موهای حجیم و مجعد یانکوویچ را به تصویر بکشد. در کامیک کان نیویورک، ایوان ریچل وود، بازیگر نقش مدونا در این فیلم، گفت که او به دیدن رادکلیف با کلاه گیس و سبیل “خیلی عادت کرده” و گفت که تماشای خود و رادکلیف در این فیلم تجربه ای سورئال است. فیلم در لباس مدونا و یانکوویچ.

    رادکلیف در چندین نقطه از فیلم به طور کامل یا تا حدی بدون پیراهن ظاهر می‌شود و ماهیچه‌های او در تریلر «عجیب» که در ۴ نوامبر در کانال روکو منتشر می‌شود، قابل مشاهده است. به طرز عجیبی برای ایفای نقش عجیب آل یانکوویچ بسیار پاره شده است، قبلاً واکنش های زیادی از طرفداران ایجاد کرده است.

    سمت چپ: دانیل رادکلیف با ریش و سبیل کوتاه با پیراهن پولو سرمه ای با سه راه راه روی یقه.  سمت راست: دانیل رادکلیف در نقش آل یانکویچ عجیب در فیلم زندگینامه اش، با موهای بلند و خیس، بدون پیراهن، و گیتاری شفاف در دست دارد.

    دنیل رادکلیف گفت که او به طور خاص برای فیلم Weird Al Yankovic به تناسب اندام نرسید.

  • دنیل رادکلیف در فیلم Weird: The Al Yankovic Story نقش یک آل یانکویچ عجیب و غریب بدون پیراهن را بازی می کند.Noam Galai/Getty Images برای SiriusXM. روکو
    • دنیل رادکلیف گفت که دلیل ساده‌ای وجود دارد که چرا او در «عجیب: داستان آل یانکویچ» به طرز باورنکردنی جک شده است: او دقیقاً همینطور است.

      رادکلیف علاوه بر ماهیچه هایش، سبیل های خود را نیز برای این فیلم رشد داد.

      رادکلیف در ماه اکتبر در پنل فیلم در کامیک کان نیویورک به طرفداران گفت: «اگر می‌توانید از موهای تقلبی صورت اجتناب کنید، باید این کار را انجام دهید. “توصیه ای برای شما وجود دارد.”