خانواده و دوستی در میان شکاف سیاسی فزاینده آمریکا با تنش‌های جدیدی روبرو هستند

برخی از رای دهندگان گفتند که سعی کرده اند روابط را با حذف دیرهنگام سیاست از آنها ترمیم کنند. او گفت که پس از اینکه تماس های تلفنی با پسرش به قطع خشمگینانه ختم شد، لاکی “تلاش کرد تا در مورد سیاست صحبت نکند.” او افزود: «تصمیمی که من گرفتم این بود که او مهمتر از سیاست است».

اولین نفر یک دموکرات بود که به اصرار مداوم لیگت مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020 از دونالد ترامپ اعتراض کرد، جدایی از راه که به اندازه کافی برای او قابل درک به نظر می رسید. اما دوست دوم – دوستی که لیگت، فروشنده 73 ساله بازنشسته سنگ های قیمتی در کارولینای شمالی، به مدت 20 سال به نمایشگاه های جواهرات سفر کرده بود – شوکه شد.

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

دموکرات ها و مستقل ها تا حدودی بیشتر از جمهوری خواهان می گویند که سیاست بر روابط آنها تأثیر گذاشته است. 20 درصد از دموکرات‌ها و 21 درصد از مستقل‌ها در مقایسه با 14 درصد از جمهوری‌خواهان چنین اظهار نظر کردند. اما در مصاحبه‌ها، مردم در سراسر طیف ایدئولوژیک داستان‌های مشابهی از بیگانگی تعریف می‌کردند: گفتگوها با خواهر و برادرها و فرزندان قطع شده، دوستی‌های چند دهه‌ای که خاموش مانده است. بیشتر آنها مربوط به روزهای اولیه ریاست جمهوری ترامپ هستند و از زمان پایان آن کاهش نیافته اند.

اما در دوران ریاست جمهوری ترامپ، بلیزدیل، 63 ساله، یک دموکرات ثبت نام شده در خانواده ای از جمهوری خواهان، نتوانست در برابر رئیس جمهور صحبت کند. او گفت: “در فیس بوک، پست کردن میم ها، ارسال نظرات بسیار آسان است.” “افرادی که من معمولاً با آنها در مورد سیاست صحبت نمی کردم، اکنون در حال صحبت کردن با سیاست هستیم.”

دو سال گذشته سیاست آمریکا برای Emory Ligget دست کم دو دوست صمیمی هزینه داشته است.

در مصاحبه‌ها، چندین رأی‌دهنده به فیس‌بوک به‌عنوان یک عامل تشدیدکننده اشاره کردند، فضایی که به نظر می‌رسید روابط و سیاست به طور اجتناب‌ناپذیری با هم برخورد می‌کنند.

برای Earlette Bleasdale، یک مدیر بازنشسته خدمات مشتری در گارلند، تگزاس، فیس بوک زمانی وسیله ای برای برقراری ارتباط با خانواده ای بود که در یک ایالت گسترده پخش شده بودند. او گفت: «پست کردن عکس و چیزهای دیگر واقعاً آسان است.

“زمانی که به مردم می گویم که به ترامپ رای دادم، حتی بدون شنیدن داستان پشت سر آن” – او در انتخابات مقدماتی 2016 از او حمایت نکرد – “فورا من یک نژادپرست هستم، من یک نازی هستم”، وایت، 49 ساله ، گفت.

نلسون آکوینو، یک دموکرات میانه رو، گفت که با دوستان و آشنایان جمهوری خواه بر سر دیدگاه های سیاسی در دلتونا، فلوریدا، 17 اکتبر 2022 اختلاف پیدا کرده است. (فلان ام. ایبنهک/نیویورک تایمز)

او گفت: “برای مدتی بهتر خواهد شد.” “تا زمانی که سال 2024 فرا برسد.”

همانطور که یک نظرسنجی جدید نشان می دهد، شکاف های ایدئولوژیک فزاینده در سیاست آمریکا با پیامدهای شخصی همراه بوده است. بر اساس یک نظرسنجی که هفته گذشته توسط نیویورک تایمز و کالج سینا انجام شد، نزدیک به 1 نفر از هر 5 رای دهنده – 19٪ – گفتند که سیاست به روابط دوستانه یا خانوادگی آنها آسیب رسانده است.

اثرات شخصی اختلافات سیاسی به شدت بر اساس نژاد متفاوت بود و منعکس کننده شکاف های حزبی نزدیکتر در برخی گروه ها نسبت به گروه های دیگر بود. در حالی که 20 درصد از رای دهندگان سفیدپوست و اسپانیایی تبار گزارش دادند که روابط خود از سیاست آسیب دیده است، تنها 7 درصد از رای دهندگان سیاه پوست این کار را کردند.

ویلیام رابرتسون، جمهوری‌خواه اهل آکوورث، جورجیا که سیاه‌پوست است، در گفتگو با خانواده‌اش از «دموکرات‌های سرسخت» درباره سیاست، گفت که دیپلماسی را انتخاب کرده است. رابرتسون، که 60 سال دارد و خوداشتغال است، گفت: “من فقط به آرامی نظراتم را مطرح می کنم و به آنها چیزی برای فکر کردن می دهم.” “ما می توانیم با مخالفتها موافقت کنید.”

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

نزدیک به نیمی از رای دهندگان در این نظرسنجی نیز تصدیق کردند که بر اساس سیاست خود درباره افراد دیگر قضاوت می کنند. چهل و هشت درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که دانستن دیدگاه های سیاسی یک فرد به آنها می گوید که آیا فرد خوبی است یا خیر.

نلسون آکوینو، 40 ساله، یک دموکرات و مدیر پروژه فناوری اطلاعات در نزدیکی اورلاندو، گفت: «مثل این است که در خیابان راه می‌روید و می‌بینید که کسی تابلوی احمقانه‌ای را در دست گرفته است، اما شخصی که آن تابلو را بالا می‌گیرد، کسی است که به او اهمیت می‌دهید. ، فلوریدا. “شما می خواهید اینگونه باشید که “این علامت را بگذارید و به خانه بروید.” و شما شروع به این استدلال می کنید.»

نظرسنجی Times/Siena از 792 رای دهنده ثبت نام شده در سراسر کشور از طریق تلفن و با استفاده از اپراتورهای زنده از 9 تا 12 اکتبر 2022 انجام شد. حاشیه خطای نمونه گیری در میان رای دهندگان ثبت نام شده مثبت یا منفی 4.0 درصد است.

او گفت که هر دو برادر و برادر شوهرش او را در سکو مسدود کرده اند. بلیزدیل گفت: “بعضی از دوستانم مرا نیز بلاک کرده اند.” “هیچ چیز مانند فریاد زدن و فریاد زدن بر سر یکدیگر نیست، اما هیچ تماسی وجود ندارد.”

نلسون آکوینو، یک دموکرات میانه رو، گفت که با دوستان و آشنایان جمهوری خواه بر سر دیدگاه های سیاسی در دلتونا، فلوریدا، 17 اکتبر 2022 اختلاف پیدا کرده است. (فلان ام. ایبنهک/نیویورک تایمز)

علیرغم تمام نگرانی‌هایی که در مورد لفاظی‌های سیاسی خشونت‌آمیز و درگیری‌های سیاسی آشکار در ایالات متحده وجود دارد، گسست‌هایی که مردم توصیف می‌کنند معمولاً گسست‌هایی آرام بودند که بیشتر در غم و اندوه بود تا عصبانیت، زیرا افراد با سال‌ها تجربه مشترک به این نتیجه رسیدند که دیگر حتی موافق نیستند. بر روی حقایق کافی برای داشتن استدلال های منسجم.

لیگت نیز امیدوار بود که بتواند رابطه با دوست قدیمی خود را از مدار نمایشگاه های تجاری نجات دهد. او گفت: «فقط این است که تا بعد از انتخابات، حتی دوباره دوستانه بودن را شروع نمی‌کنیم».

و البته انتخابات بعدی هم بود.

لیگت که خود یک جمهوری‌خواه است، می‌گوید: «من فکر می‌کردم او یک جمهوری‌خواه محافظه‌کار خوب است. “یک روز او می گوید، “من دیگر نمی خواهم با شما صحبت کنم.” و من گفتم: “چرا؟” و او می‌گوید: «چون من به این مطالب جمهوری‌خواه حزب جمهوری‌خواه ماگا اعتقادی ندارم»، با استفاده از افراطی بسیار تندتر.

پل لاکی، 73 ساله، یک ارائه دهنده مراقبت از کودکان و یک دموکرات متمایل به چپ که در نزدیکی ساکرامنتو، کالیفرنیا زندگی می کند، گفت: “آسیب زیادی وجود دارد.”

ریچارد وایت، یک مهندس ساختمان در دپلینز، ایلینوی و یک جمهوری‌خواه در خانواده‌ای عمدتا دموکرات، گفت که سیاست سال‌های اخیر «واقعاً بر روابط من و پدرم تأثیر گذاشته است». او گفت که از نبود بحث آزاد در مورد سیاست در حلقه اجتماعی خود و روشی که قضاوت های فوری جایگزین استدلال و تفاهم شده بود ابراز تاسف کرد.