خانواده می گویند فناوری ناخن ویتنامی آمریکایی پس از حمله نژادپرستانه 5 درصد شانس زنده ماندن دارد.

تران دچار یک ضربه شدید مغزی شد که از آن زمان او را مجبور به انجام چندین عمل جراحی کرد. از 23 سپتامبر، او تحت حمایت زندگی بود و پزشکان به او 5 درصد شانس زنده ماندن دادند.

خواهر تران گفت: “چنین چیزی نباید برای کسی اتفاق بیفتد، هیچ کس هرگز لیاقت این را ندارد.” WTVG در مصاحبه ای دیگر مخصوصاً اگر بی دلیل بود و او با یکی از دوستانش بیرون بود و اوقات خوشی داشت.»

خانواده تران بر این باورند که این حمله هم غیرقابل تحریک و هم انگیزه های نژادی بوده است. آندره پیتس، 25 ساله، در ارتباط با این حادثه به حمله جنایتکارانه متهم شده است.

من فقط می خواهم برای برادرم عدالت برقرار کنم. او حداقل سزاوار این است.»

تران که در جامعه خود به عنوان PT شناخته می شود، به عنوان یک تکنسین ناخن در نورث وود کار می کرد. خواهرش گفت که او یک دختر دارد که «برایش بجنگد».

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد نپالی در اوکلند هنگام گرفتن غذا از پشت به طرز وحشیانه ای حمله کرد و بیهوش شد

فونگ تران، اهل کالیفرنیا، 43 ساله، حدود ساعت 2 بامداد روز 1 سپتامبر در خارج از Ye Olde Cock N Bull در خیابان N. Huron، بیهوش شد. پلیس روز سه شنبه آزاد شد. فیلم دوربین بدنه که شاهدانی را نشان می دهد که به کمک او آمده اند.

خانواده ترن راه اندازی کرده اند کمپین GoFundMe برای کمک به هزینه های پزشکی ترن. تا زمان نوشتن این مقاله، این کمپین 11415 دلار جمع آوری کرده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: حمله به رهبر محله چینی های اوکلند در حین انجام وظایف، بازدید از قربانی حادثه جداگانه

مطالب بیشتر از NextShark: 200 کارگر هندی مجبور به کار 1.2 دلاری در ساعت برای ساختن معبد هندو در نیوجرسی، شکایت قضایی

اطلاعات بیشتر از NextShark: “تایوانی بودن یک انتخاب سیاسی نیست”: واکنش منفی باعث می شود Pew تصمیم چینی تایوانی را تغییر دهد



منبع

تصویر ویژه از طریق GoFundMe

“من عصبانی هستم. عصبانی و غمگین. زیرا این یک جنایت بی معنی و بی معنی است. خواهر ترن که نخواست نامش فاش شود، گفت: برادرم کسی را اذیت نکرد. WTOL.

پیتس که در زندان لوکاس کانتی نگهداری می شود، قرار است روز پنجشنبه به دادگاه بازگردد. اگر ترن زنده نماند، انتظار می رود اتهام او به قتل ارتقا یابد.

یک مرد ویتنامی آمریکایی تقریباً یک ماه پس از یک حمله وحشیانه در خارج از میخانه ای در تولدو، اوهایو، برای جان خود می جنگد که باعث آسیب مغزی شدید او شد.