حتی دونالد ترامپ چه می کند؟

در حالی که تیم ترامپ ممکن است امیدوار باشد که تصویری از برنامه ریزی عمدی به نمایش بگذارد، برخی از اعضای حزب جمهوری خواه غیبت نسبی رئیس جمهور سابق را به عنوان یک اقدام اشتباه گیج کننده و حتی نشانه ضعف خود نامزد دریافت کرده اند.

او توضیح داد: «رئیس‌جمهور ترامپ سه هفته پیش با آمادگی برای پیروزی وارد رقابت شد و دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد – هیچ مقداری از افکار واهی از سوی رسانه‌ها یا طبقه مشاور آن را تغییر نخواهد داد.» او در حال ساختن یکی از بی رحم ترین و با استعدادترین تیم ها در سیاست آمریکا است و او تنها فردی در این کشور است که آماده و قادر به معکوس کردن افول آمریکا است.

رئیس جمهور سابق که از سفر بیزار است تا حد زیادی در Mar-a-Lago مانده است و مهمانان را به عنوان سرفصل جشن زمستانی تور آزادی آمریکا – که سازماندهی انتفاعی تجمعات غیر تبلیغاتی ترامپ است – پذیرایی کرده و یهودی ستیزان بدنام را به شام ​​دعوت کرده است. تا جایی که رئیس جمهور سابق خارج از املاک خصوصی خود ظاهر شده است، از طریق ویدئو کنفرانس، پیام های از پیش ضبط شده و مصاحبه های فاکس نیوز بوده است. علیرغم اینکه ترامپ برای اولین بار پس از تعلیق حساب کاربری خود در پی حمله 6 ژانویه به توییتر مورد استقبال قرار گرفت، افکار خود در رسانه های اجتماعی را در سایت Truth Social خود نگه داشته است، جایی که اخیراً درخواست کرده است – سپس درخواست را رد کرده است. – خاتمه قانون اساسی ایالات متحده. مطابق با واشنگتن پست، ستاد انتخاباتی ترامپ مدعی است که برگزاری رویدادها را به طور جدی در سال جدید آغاز خواهد کرد. یکی از مقامات تیم رئیس جمهور سابق به این روزنامه گفت که “ما هنوز دو سال از این کار فاصله داریم. زمانی برای برگزاری رویدادها و زمانی برای برگزاری تجمعات وجود دارد.”

به نظر می رسد دموکرات ها نیز نظر مشابهی دارند. عمار موسی، سخنگوی کمیته ملی دموکرات، در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که «فهرست دلایلی که چرا این کمپین سه هفته‌ای باید برای یکی از بدترین راه‌اندازی‌های تاریخ رقابت کند، بسیار طولانی است» و نمی‌توان آن را برشمرد. با این وجود، “حزب دونالد ترامپ در حزب MAGA از بین نرفت. امتناع رقبای اولیه ترامپ از محکوم کردن ترامپ به دلیل شکستن نان با یهودی ستیزان یا تمایل به فسخ قانون اساسی یادآوری است که حزب جمهوری خواه همچنان قاطعانه به ترامپیسم و ​​مواضع افراطی او پایبند است. “

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

آلیسا فرح گریفین، مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید ترامپ در این باره گفت: «رئیس‌جمهور سابق بر خلاف میل اکثر جمهوری‌خواهان و مشاوران نزدیکش، نامزدی خود را در سال 2024 اعلام کرد، عمدتاً به دلیل ناامیدی از تغییر حرکت به سمت ران دیسانتیس. دیلی بیست. اکنون او چندین هفته در رقابت های ریاست جمهوری بدون دستگاه واقعی، پیام صفر و هیچ رویدادی است.

نوجوانان در بحران



منبع

دونالد ترامپ.

استیون چونگ، سخنگوی کمپین انتخاباتی گفت: «این یک ماراتن است و برنامه بازی ما اجرا می‌شود، حتی اگر تقویم اولیه ریاست‌جمهوری هنوز تنظیم نشده باشد و چرخه میان‌دوره‌ای 2022 به تازگی به پایان رسیده است.» دیلی بیست، در حالی که تیلور بودویچ، رئیس سوپر PAC شرکت MAGA، همین احساس را به این واشنگتن پست:

دونالد ترامپ. مصور | گتی ایماژ

یک ماه از زمانی که دونالد ترامپ به طرز غم انگیزی انگ استیضاح دوگانه خود را برای اعلام نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 رد کرد، می گذرد و در طی یک سخنرانی اعلامی در استراحتگاه مار-آ-لاگو در فلوریدا پیش بینی کرد که آمریکایی ها “بسیار قاطع” از ترامپ دوم حمایت خواهند کرد. ریاست جمهوری از آن زمان تا کنون، ترامپ چند هفته پرتلاطم را پشت سر گذاشته است که با انبوهی از شکست‌های قانونی، ضربه‌های اعتباری، و مخالفت‌های سیاسی فزاینده در مواجهه با نامزدی برای انتخاب مجدد او همراه بوده است. آنچه او دارد نه با این حال، چیزی شبیه به یک کمپین سنتی است – یا بیشتر از یک کمپین. در واقع، علیرغم اینکه ترامپ در ابتدا به توصیه مشاوران خود مبنی بر تعلیق اعلام نامزدی خود تا اواخر این چرخه انتخاباتی رد کرده بود، تا حد زیادی از این تصور که در ابتدا در حال کاندیداتوری است دوری گزیده است.

او چه کار کرده است؟

صحبت کردن با دیلی بیستیکی دیگر از مقامات کمپین ترامپ پیشنهاد کرد که تأخیر در رویدادهای عمومی تصمیمی عمدی از سوی تیم است زیرا در پشت صحنه برای جمع آوری کارکنان کار می کند.

اما اگر اینطور است، چرا زودتر کاندیداتوری خود را اعلام کرد؟ چرا منتظر نمی ماند تا همه چیز تنظیم شود، قبل از اینکه به دنیا بگوید قصد دارد اجرا کند؟

چرا حالا؟

با این وجود، مقامات و حامیان کمپین ترامپ بارها تاکید کرده اند که تاخیر بین اعلام و تبلیغات واقعی، انتخاب عمدی رئیس جمهور سابق است.

7 کاریکاتور تند درباره درخواست ترامپ برای تعلیق قانون اساسی

این مقام ناشناس توضیح داد: «آنها روشمند هستند، به اعداد و ارقام نگاه می کنند، کمپین را برنامه ریزی می کنند و تیم مناسبی را برای اجرای طرح جذب می کنند. “چرا یک نامزد اعلام شده به ایالتی سفر می کند که در آن هیچ رهبری وجود ندارد؟ انتخاب و تبلیغ کادری از رهبران کلیدی در ایالت های اولیه اولیه حیاتی یک دستاورد مهم قبل از کریسمس خواهد بود.”

آیا جمهوری خواهان راضی هستند؟

همانطور که کارشناسان متعدد و خودی های جمهوری خواه نظریه پردازی کرده اند، اعلامیه کمپین ترامپ ممکن است توسط دو عامل مجزا، اگر همخوانی داشته باشد، پیشی گرفته باشد. نوشتن در این واشنگتن پستجرج کانوی، فعال محافظه‌کار قدیمی – شوهر کلیان کانوی، مشاور همیشگی ترامپ در کاخ سفید – این نظریه را مطرح کرد که تصمیم ترامپ تا حد زیادی ناشی از ترس رئیس‌جمهور سابق از تعقیب کیفری و اعتقاد او به این است که نامزدی و دستیابی به مناصب عالی از او محافظت می‌کند. علاوه بر این، کانوی می‌نویسد، ریاضیات نمایندگان حزب جمهوری‌خواه به این معناست که «ترامپ فقط می‌تواند برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه در رقابتی که از ابتدا یک به یک است، بهترین انتخاب شود». در اصل، ترامپ با اعلام زودهنگام نامزدی خود امیدوار است هر رقیب بالقوه‌ای را که به قول کانوی نمی‌خواهند آینده سیاسی خود را با «حمام گلی وحشیانه» با ترامپ این بار به خطر بیندازند، بترساند.

دیوید اوربان، مشاور ارشد سابق ستاد انتخاباتی ترامپ، گفت: «من فکر می‌کنم در این مرحله از مبارزات انتخاباتی جدید او، آنها باید متوقف شوند و در تعطیلات دوباره جمع شوند. سیاسی اندکی پس از شکست انتخاباتی هرشل واکر در دور دوم انتخابات جورجیا. از زمان اعلام انتخاب مجدد او، فکر نمی‌کنم با هیچ معیار قابل اندازه‌گیری بتوان گفت که خوب پیش می‌رود.

آیا آمریکا TikTok را ممنوع خواهد کرد؟