جوان تازه وارد، هما به آمریکا کمک می کند تا در جام پرزیدنت ها پیشی بگیرد

یانگ می‌گوید: «داشتن کولین به‌عنوان یک شریک، قطعاً فشاری را از من کم می‌کند، زیرا احساس می‌کنم به‌ویژه اگر بتوانم آن را از راه دور به دست بیاورم، یک پرنده 8 یا 10 فوتی خواهم داشت».

در بخش بین‌المللی، کامرون دیویس تنها بازیکن تازه‌وارد جام پرزیدنت‌ها بود که یک امتیاز کسب کرد، زیرا او و سی وو کیم در چهار حفره پایانی پیروز شدند تا اسکاتی شفلر و سام برنز را پشت سر بگذارند.

یانگ گفت که معمولاً در اولین سه راهی عصبی نمی شود، اما پنجشنبه این کار را انجام داد.

11 نفر از 20 بازیکنی که روز پنجشنبه شرکت کردند، در اولین جام پرزیدنت خود بازی می کردند، اگرچه برخی مانند شفلر و موریکاوا قبلاً رزومه های چشمگیری ساخته اند. طرف بین‌الملل افراد قدرتمندی مانند کامرون اسمیت، خواکین نیمن و لوئیس اوستوایزن را که همگی به سریال LIV با بودجه عربستان سعودی رفتند و واجد شرایط بازی نبودند را از دست داد.

شکی وجود ندارد که فرارهای گلف LIV بر جام پرزیدنت ها، به ویژه در بخش بین المللی، تأثیر گذاشته است.

مکس هما هم همینطور.

هما همچنین گفت که او در شروع کار دچار اعصاب شده است، اما او در کنار تونی فیناو با تجربه تر و راحت تر بازی می کند.

___

دیویس لاو 3، کاپیتان ایالات متحده گفت: “خب، فقط برای دیدن چهره آنها در زمانی که مسابقات خود را به پایان رساندند و یک امتیاز گرفتند، شروع بسیار خوبی داشتند.” آنها بارها و بارها به من گفته اند که چقدر می خواهند در این تیم بازی کنند. و سپس بیرون آمدن و کسب امتیاز عالی بود.”

یانگ یک توپ پرنده 25 فوتی را در سوراخ هفدهم par-4 دفن کرد در حالی که او و کولین موریکاوا تام کیم و کی اچ لی 2 و 1 را بسته بودند.

شارلوت، NC (AP) – کامرون یانگ در اولین جام پرزیدنت خود از پا در نیامد.

آنها از جمله افراد تازه وارد در تیم ایالات متحده هستند و از فرصت های خود در روز پنجشنبه در بازی تیرهای متناوب استفاده کردند و امتیازاتی را به دست آوردند تا به آمریکایی ها کمک کنند تا در کویل هالو از تیم بین المللی با نتیجه 4-1 پیش بیفتند.

هما و تونی فیناو پس از اینکه میتو پریرا درایو خود را به درختان قلاب کرد، با همتراز شدن در سوراخ هجدهم، یک مسابقه فشرده را بردند. برد یک بر یک آخرین امتیاز روز برای آمریکایی ها بود و به آنها اعتماد به نفس را برای رفتن به بازی های بهتر در روز جمعه افزایش داد.

این جوان 25 ساله پس از ساختن توپ های پرنده برای برنده شدن سوراخ های ششم و نهم آرام گرفت. آن‌ها با ضربه‌های نزدیکی قوی از موریکاوا، که اولین بازی خود در جام پرزیدنت‌ها را نیز انجام می‌داد، تنظیم شدند – اگرچه در جام رایدر سال گذشته درخشید.

لاو گفت: “من به همه آنها افتخار می کنم، به خصوص آن دو نفر.” کسب یک امتیاز امروز عالی بود.

“متفاوت است. هما در مورد این رقابت بین المللی گفت. «هر زمان که شریک زندگی داشته باشید، کمی اعصاب را تغییر می‌دهد. اما به طرز عجیبی، تقریباً آن را از بین می‌برد، زیرا تونی خیلی خوب است، احساس می‌کنم می‌توانم آن را هر کجا قرار دهم و او آن را بفهمد.»

داستین جانسون، بروکس کوپکا و برایسون دچمبو همه اعضای تیم برنده جام رایدر ایالات متحده در سال گذشته بودند، اما به LIV رفتند. جانسون احتمالاً به تیم می‌آمد، اما کوپکا و دچامبو تا حدی به دلیل مصدومیت در لیست امتیازات بسیار پایین‌تر بودند.

اما شوت ریکاوری فیناو در فاصله 10 فوتی حفره قرار گرفت و هما توپ را غرق کرد تا مسابقه یکنواخت بماند. آنها با هم به سمت سه راهی بعدی رفتند و احساس می کردند که برنده سوراخ شده اند، حتی اگر تیلور پندریت و پریرا نیز برابر بودند.

هما گفت: «تونی در 16 به من گفت، این به ما احساس زنده بودن می‌دهد – و مطمئناً من روی آن سه‌رنگ احساس کردم. «این یک معکوس بزرگ بود. آن تساوی مانند یک برد بود.”

صرف نظر از این، نمایش بزرگ یانگ و هما نشان دیگری از وضعیت قوی گلف آمریکا با هر 12 بازیکن تیم در بین 25 بازیکن برتر رنکینگ جهانی است.

یانگ گفت: «برنده شدن در اولین بازی من واقعاً جالب بود.

گلف AP بیشتر: https://apnews.com/hub/golf و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

این هرگز درست‌تر از شماره 15 نبود، زمانی که شلیک هما از یک پناهگاه به صخره‌ای برخورد کرد – فقط از نهر عبور کرد – در امتداد سمت چپ سبزه و حدود 50 یاردی به عقب در ناهمواری عمیقی فرود آمد.

هنگامی که یانگ از آخرین توپ خود بر روی شماره 17 گذشت، هدف اصلی او این بود که مطمئن شود آن را از سوراخ عبور نمی دهد.

یانگ می‌گوید: «من در اعماق ذهنم می‌دانستم که برنده شدن در مسابقه است. “اما این یک ضربت نبود که من فکر کنم واقعا بتوانید آن را بسازید. هر چیزی از این فاصله در اینجا فقط برای نزدیک شدن مشکل است. بنابراین من واقعاً فقط سعی می کردم ضربه ای بزنم که با نحوه ضربه زدن من در طول روز مطابقت داشته باشد.

او افزود: «هر چند وقت یک بار، آن ها وارد می شوند.

یانگ پس از ضربه زدن کمی احساسات خود را بیرون داد و در حالی که ایالات متحده 3-0 پیش افتاد، مشت خود را مشت کرد.