جمهوری‌خواه تنسی به‌طور ناگهانی مصاحبه را ترک کرد زیرا CNN او را در مورد اخراج‌ها کباب می‌کند

او در حالی که دوربین را خاموش می کرد گفت: “از اینکه به من اجازه دادید با شما صحبت کنم، خدا خیرتان دهد، متشکرم.”

چرا به کمیته اخلاق نرفتی و کارهایی که همیشه در آن نهاد انجام می شود را انجام ندادی… اگر احترام می خواهی و اگر می خواهی مردم منطقی باشند، چرا اینقدر بی منطق رفتار می کنی؟ جونز ادامه داد.

«به کمیته اخلاق رفتی؟» جونز پرسید.

ون جونز، خبرنگار سی‌ان‌ان، فیسون را به خاطر برکناری دموکرات‌ها مورد انتقاد قرار داد.

فیسون گفت که سه دموکرات در اوایل روز برای جمعی از معترضان “کار کردند”. سارا سیدنر، خبرنگار CNN این ادعا را پس زد.

سیدنر گفت: «آنها قبلاً کاملاً کار کرده بودند، زیرا دولت خود را دوست دارند و فرزندانشان را دوست دارند و واقعاً می‌خواهند مکان امن‌تری برای بچه‌ها و خودشان ببینند».

“شما می خواهید آنها افراطی نباشند، اما شما افراطی هستید. چرا اینطور است؟»

فیسون ادامه داد: «در واقع می‌دانید، من فکر می‌کنم 71 نفر یا 70 نفر از اعضایی هستند که پس از بررسی اتفاقات امروز، به اخراج یکی از آنها رأی دادند.

فیسون سپس به سه ساعت و نیم رفت و آمد خود به خانه اشاره کرد و سپس به طور ناگهانی مصاحبه را قطع کرد.

H/T Mediaite

مربوط…



منبع

فیسون روز پنجشنبه پس از اخراج دو نماینده دموکرات – جاستین پیرسون و جاستین جونز، هر دو سیاهپوست – توسط مجلس نمایندگان در شبکه ظاهر شد و به گلوریدا جانسون، نماینده سفیدپوست، اجازه داد تا کرسی خود را حفظ کند. پس از تیراندازی در مدرسه میثاق که ماه گذشته شش نفر، از جمله سه کودک، در نشویل کشته شدند، هر سه در تظاهراتی در طبقه مجلس شرکت کردند.

جرمی فیسون، نماینده ایالت تنسی (رئیس جمهور)، رئیس گروه جمهوریخواه مجلس نمایندگان این ایالت، پس از یک مصاحبه آزمایشی CNN در مورد اخراج تاریخی دو دموکرات مجلس ایالتی تحت رهبری حزب جمهوری خواه به دلیل شرکت در تظاهرات کنترل اسلحه، به خانه رفت. (در زیر تماشا کنید.)

فیسون گفت که مجلس نمی‌خواهد مسیر اخلاق را طی کند.

چرا به کمیته اخلاق نرفتید؟ چرا مراحل قانونی را طی نکردید؟» جونز پرسید.

فیسون جونز را به اتهام متهم بودن صدا زد و مدعی شد که مجلس قبل از اینکه جونز پاسخ های بیشتری بخواهد از قوانین پیروی می کند.