جلسه سه شنبه 6 ژانویه برای تمرکز بر نقشی که افراط گرایان خشونت آمیز داخلی در حمله به کنگره ایفا کردند

این مقاله ابتدا در USA TODAY منتشر شد: جلسه استماع 6 ژانویه برای تمرکز بر نقش افراط گرایان: آنچه ما می دانیم





منبع

شاهد کلیدی: پیشنهادات 6 ژانویه: ترامپ عصبانی برای رفتن به کاپیتول اصرار کرد، وکیل در مورد “هر جنایت قابل تصور” هشدار داد.

«در آن روز، گروهی از وکلای خارجی که توسط افراد داخل و اطراف کاخ سفید به عنوان «دیوانه‌های تیمی» شناخته می‌شدند، وارد شدند تا تلاش کنند چندین اقدام جدید، از جمله توقیف دستگاه‌های رأی‌گیری در اطراف را تشویق کنند. راسکین گفت.

وبلاگ زنده: جلسه استماع 6 ژانویه برای تمرکز بر چگونگی احضار اوباش ترامپ قبل از حمله به کنگره – به‌روزرسانی‌های زنده

یکی دیگر از اعضای کمیته، نماینده جیمی راسکین، معاون وزیر، یکشنبه به “Face the Nation” شبکه CBS گفت که عموم مردم در مورد جلسه ای در 18 دسامبر 2020، که در آن مایکل فلین مشاور امنیت ملی سابق ترامپ و سیدنی وکیل ترامپ در آن برگزار می شود، مطلع خواهند شد. پاول و دیگران در مورد استفاده از ارتش برای گرفتن ماشین های رای گیری صحبت کردند.

ترامپ با مشاوران خود در مورد امکان انتصاب پاول برای تحقیق در مورد ادعاهای تقلب در انتخابات و احتمالاً توقیف دستگاه های رأی گیری که اولی ادعا می کرد علیه وی تقلب شده است، گفتگو کرد.

لوفگرن، یکی از اعضای کمیته، تصریح کرد که “تضاد نکردن با تایید کردن یکسان نیست.” در برخی موارد، وکیل سابق کاخ سفید در رویدادهای توصیف شده حضور نداشت یا “نمی‌توانست با دقت به یاد بیاورد” برخی جزئیات.

تیم ترامپ درباره توقیف دستگاه های رای گیری بحث می کند

سیپولون شهادت می دهد:سیپولون، مشاور کاخ سفید ترامپ، با کمیته 6 ژانویه دیدار کرد، «تضادی» با شاهدان قبلی ندارد.

به گفته کمیته، سیپولونه شاهدی بسیار مورد تقاضا بود، به ویژه پس از شهادت بمبی مبنی بر اینکه او سعی کرد از به چالش کشیدن دونالد ترامپ با نتایج انتخابات 2020 جلوگیری کند و تلاش کرد تا رئیس جمهور شکست خورده را از پیوستن به اوباش خشن که ساختمان کاپیتول را محاصره کردند، متوقف کند.

عضو کمیته، نماینده استفانی مورفی، نماینده فلوریدا، روز یکشنبه در برنامه NBC “Meet the Press” گفت که “تمرکز این جلسه بر روی افراط گرایان خشن داخلی، و همچنین اعضای کنگره، و افرادی خواهد بود که رئیس جمهور با آنها تماس گرفت. برای کمک به او در این کارزار فشار».

شهادت سیپولونه با آنچه شاهدان دیگر گفته اند، زوئی لوفگرن، نماینده کالیفرنیا، تناقض ندارد. روز جمعه در CNN گفت.

واشنگتن – انتظار می‌رود جلسه سه‌شنبه کمیته منتخب مجلس در مورد حمله 6 ژانویه توسط گروهی از اوباش طرفدار ترامپ در ساختمان کنگره بررسی شود، نقش افراط‌گرایان داخلی در آن روز را مورد توجه قرار دهد.

شهادت پت سیپولون، مشاور رئیس جمهور پیشین دونالد ترامپ در کاخ سفید از روز جمعه در جلسه استماع آتی ارائه خواهد شد.

در خلال شش جلسه استماع عمومی اول، کمیته 6 ژانویه تلاش کرد تا ثابت کند که رئیس جمهور نظارت و هماهنگی “یک طرح پیچیده 7 قسمتی برای لغو انتخابات ریاست جمهوری و جلوگیری از انتقال قدرت” را انجام داده است. در جلسه اول گفت.

کمیته در جریان جلسه افتتاحیه خود در ماه گذشته، برخی از شواهدی را که جمع آوری کرده بود در مورد برنامه ریزی ادعایی که رهبران دو گروه – پسران مغرور و نگهبانان سوگند – در یک روز قبل از حمله به ساختمان کنگره آمریکا در آن شرکت داشتند به اشتراک گذاشت.

هاچینسون شهادت می دهد: خانم روز 6 جلسه استماع 6 ژانویه؟ شاهد بمب‌گذاری می‌گوید ترامپ می‌دانست که اوباش مسلح و خطرناک هستند