جرج سانتوس در حال فلش نماد سفید قدرت در طبقه خانه ظاهر می شود

فیلم C-SPAN از حادثه نشان می دهد سانتوس از قبل دست خود را به روشی غیرعادی در امتداد بدن خود قرار داده بود تا این ژست را ایجاد کند.

در حالی که دست راستش را بالا آورده بود و دست چپش را در وسط قسمت قرار داده بود، با قرار دادن انگشت اشاره و شستش به یکدیگر، یک حرکت «خوب» به طرفین انجام داد.

ژست قدرت سفید جورج سانتوس

نماینده مجلس در انتظار فراخوانی، در راهروی مجلس ایستاد و به فراخوانی نام خود برای دهمین بار گوش داد.

عصر پنجشنبه، قانونگذار جدید در حالی که ایستاده بود برای رای دادن به کوین مک کارتی در دهمین دور رای گیری برای رئیس مجلس، اشاره کرد.

به گزارش سایت فرهنگ عامه میم خود را بشناسید، در سال 2017، کاربران در 4chan پلتفرم های رسانه های اجتماعی را با پست هایی پر کردند که ژست «OK» را به جنبش قدرت سفید مرتبط می کرد. کمپین یک شوخی بود.

سانتوس گفت: «مک کارتی» و در حالی که دست دیگرش را تکان می داد، قبل از برگشتن، دور شدن، و حرکت دادن هر دو دستش به سمت پایین، به طور مختصر ژست را نشان داد.

او نوشت: «مردی که در مورد همه چیز دروغ می‌گفت، معلوم شد که یک برتری‌طلب سفیدپوست است که یک حرکت قدرت سفید روی زمین خانه نشان می‌دهد.

مرکز حقوق فقر جنوبی نیز این ژست را به عنوان ژست قدرت سفید دسته بندی می کند، اما توضیح می دهد که در سمت راست، این ژست اغلب برای ترول لیبرال ها استفاده می شود.

منشی فریاد زد: سانتوس.

افراط گرایان راست افراطی، عمدتاً برتری گرایان سفیدپوست، از این ژست استفاده کرده اند تا نماد «W» و «P» برای قدرت سفیدپوستان باشد. مطابق با لیگ ضد افترا

در این موارد، هدف از معنای علامت مشخص است، اما از طریق نور گاز، کسانی که آن را نشان می دهند ادعا می کنند که همه چیز خوب است، در حالی که اغلب یک پوزخند یا پوزخند غیرصادقانه نشان می دهند، SPLC گزارش ها.

جورج سانتوس، نماینده منتخب جمهوری‌خواه کنگره نیویورک، به جای اینکه پس از اعتراف به دروغ‌گویی در مورد بخش‌های مهمی از زندگی‌نامه‌اش، خود را در مرکز عکس‌های مجلس نمایندگان قرار داده است. نماد قدرت سفید

جورج سانتوس

با این حال، در سردرگمی آسان در مورد نماد، بسیاری از گروه های برتری طلب سفیدپوست استفاده از آن را عمدتاً به دلیل قابل قبول بودن انکار پذیرفته اند.

در توییتر، کاربران این نماد را تشخیص دادند و حرف های زیادی برای گفتن داشتند.

از زمان انتشار، مجلس نمایندگان وارد سیزدهمین دور رای گیری برای انتخاب رئیس جدید مجلس برای کنگره 118 شده است.



منبع

سازمان نظارت بر گروه نفرت می گوید، از آنجایی که ژست مشابه نماد بی ضرر “OK” است، زمینه اهمیت دارد.

آلخاندرا کارابالو، مدرس کلینیک حقوق سایبری دانشکده حقوق هاروارد، سانتوس را به خدمت گرفت.

جورج سانتوس

ژست قدرت سفید جورج سانتوس

به دلیل سابقه مستند ارائه شده توسط قانونگذار ورودی، یکی از کاربران به شوخی گفت: «این علامت قدرت سفید نیست. جورج سانتوس یک متخصص زبان اشاره مشهور جهان است.

جورج سانتوس، نماینده منتخب، در حالی که در صحن مجلس نمایندگان رای می‌داد، ژست قدرت سفیدپوست به نظر می‌رسد.

هنگامی که گروه هایی مانند پسران مغرور و جبهه میهن پرستان فعالیت های خود را انجام می دهند، از آنها عکس گرفته شده است.