تد کروز گفت جمهوری خواهان ترامپ را مورد انتقاد قرار نمی دهند، زیرا اگر این کار را انجام دهند، «برمی گردد و به صورت آنها مشت می زند».

سناتور تد کروز از تگزاس گفت که همتایان جمهوری‌خواه او در انتقاد از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق مردد هستند، زیرا اگر این کار را انجام دهند، ترامپ «برمی‌گردد و با مشت به صورت آنها می‌زند».

من فکر می‌کنم این تعادل درستی است، و برای هر جمهوری‌خواه به شما می‌گویم، این تصمیم پیچیده‌ای بود: چگونه با ترامپ برخورد می‌کنید؟ کروز اضافه کرد. “وقتی کارهای خوب و قابل ستایش انجام می دهد، او را تحسین می کنم و وقتی چیزهایی می گوید که من با آن مخالفم، من فقط به تفسیر رنگی روزمره نمی پردازم.”

  • کروز گفت: “من آنچه را که در دوران ترامپ انجام دادیم دوست دارم. فکر می کنم رکوردی باورنکردنی از پیروزی های سیاسی وجود دارد.” “من با بسیاری از چیزهایی که دونالد ترامپ می گوید مخالفم. و تصمیم گرفتم که برای هر توییت یا هر بیانیه ای که آشکارا غیرقابل دفاع است، تفسیر رنگی در MSNBC ارائه نکنم.”

    تد کروز گفت جمهوری خواهان دونالد ترامپ را مورد انتقاد قرار نمی دهند زیرا او به خاطر آن “به صورت آنها مشت می زند”.

  • کروز گفت: “چرا مردم در طرف جمهوری خواهان تمایلی به انتقاد از دونالد ترامپ ندارند؟ این چند چیز است.” برخلاف بسیاری از افراد سیاسی، اگر کسی از او انتقاد کند، برمی گردد و به صورت آنها مشت می زند».

    کروز و ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 از مخالفان سرسخت خود بودند، در این مدت ترامپ چندین اظهارات توهین آمیز درباره کروز و خانواده اش بیان کرد، هرچند بعدا عذرخواهی کرد. کروز بعدها به یکی از قوی ترین متحدان ترامپ تبدیل شد.

    کروز همچنین از دستاوردهای سیاست در دوران ترامپ که زمانی مخالف سرسخت بود و به همسرش توهین می کرد، تمجید کرد.

کروز این اظهارات را روز شنبه در جشنواره تگزاس تریبون در آستین هنگام صحبت با دیوید دراکر از واشنگتن اگزمینر بیان کرد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

کروز گفت که شاهد جلساتی بوده است که در آن «سناتورهای جمهوری‌خواه مختلف از ترامپ انتقاد می‌کردند» که سپس «تمام جلسه را صرف کوبیدن آنها با چوب می‌کرد».

کروز گفت که بسیاری از جمهوری‌خواهان از خود می‌پرسیدند که چگونه با ترامپ و سبک سیاسی تحریک‌آمیز او «برخورد».