به رای دهندگان حزب جمهوری خواه گفته شد که برگه های رای پستی را تا روز انتخابات نگه دارند

دلسرد کردن رای‌دهی زودهنگام و تشویق رای‌دهندگان به نگه داشتن برگه‌های رای پستی خود تا روز انتخابات، برخلاف تلاش‌های اکثر مبارزات انتخاباتی است. نامزدهای جمهوری‌خواه و دموکرات به طور یکسان معمولاً می‌خواهند تا جایی که ممکن است برگه‌های رای در دست داشته باشند تا بتوانند در روز انتخابات تلاش‌های خود را بر روی آوردن افراد نابسامان به پای صندوق‌های رأی و متقاعد کردن رأی‌دهندگان بلاتکلیف متمرکز کنند.

___

___

دیوید شافر، رئیس حزب جمهوری خواه ایالتی، اخیراً در حساب رسمی این حزب در توییتی نوشت: «رای دادن زودهنگام حضوری به همان اندازه رای دادن حضوری در روز انتخابات امن است!»

لیندل، که استراتژی رای گیری لحظه آخری را در پادکست ها تبلیغ کرده است، در مصاحبه اخیر به AP گفت: «پیگیری هر گونه تقلب بسیار آسان تر است. لیندل، از طریق رویدادهای مختلف، به دنبال اثبات این بوده است که دستگاه های رای گیری برای حمایت از بایدن در سال 2020 دستکاری شده اند.

کری لیک، نامزد جمهوری خواهان برای فرمانداری این ماه به خبرنگاران گفت: “اگر یک برگه رای نامه ای دارید، فکر می کنم باید آن را پست کنید. من می خواهم مردم رای دهند.” “و به هر طریقی که می خواهید رای دهید، اما رای دهید.”

مشخص نیست که ارسال پیام به جمهوری‌خواهان برای نگه داشتن برگه‌های رای پستی‌شان تأثیری دارد یا خیر. در دو ایالت مهم سیاسی، نرخ بازگشت برگه‌های رای پستی کندتر از انتخابات قبلی است – اگرچه این می‌تواند به این معنی باشد که رای دهندگان در آنجا بلاتکلیف می‌مانند.

این طرح مبتنی بر تئوری‌های توطئه بی‌اساس است که متقلبانه پس از مشاهده تعداد آرای جمهوری‌خواهان، سیستم‌های رای‌گیری را دستکاری می‌کنند تا نتایج را برای دموکرات‌ها جعل کنند. هیچ مدرکی دال بر چنین کلاهبرداری گسترده ای وجود نداشته است.

کریس پایپر، کمیسر سابق دپارتمان انتخابات ویرجینیا، می‌گوید: «این فرصتی برای مردم است که شروع به سؤال کردن و دامن زدن به بی‌اعتمادی و بی‌اعتمادی کنند».

پم کیث، وکیل دادگستری، فعال دموکرات و کاندیدای سابق کنگره در فلوریدا، گفت که او فکر می‌کند پیش‌بینی‌پذیری که دموکرات‌ها از طریق پست رای می‌دهند، به جمهوری‌خواهان اشاره‌ای زودهنگام به میزان مشارکت می‌دهد. به همین دلیل است که او از افزایش آرا در آخرین لحظه دفاع می کند و جمهوری خواهان را غافلگیر می کند.

آتلانتا (AP) – فعالان جمهوری خواه که معتقدند انتخابات 2020 از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دزدیده شده است، طرحی را طراحی کرده اند که به گفته آنها، تقلب در انتخابات میان دوره ای امسال را خنثی می کند.

برخی از دموکرات‌ها نیز از ارسال برگه‌های رای در آخرین لحظه حمایت کرده‌اند – اما بیشتر بر اساس یک استراتژی سیاسی تا ادعای تقلب.

کارشناسان می گویند که له شدن آرا در آخرین لحظه ممکن است منجر به تاخیرهایی شود که توسط یک بازیگر بد برای تضعیف اعتماد به انتخابات مورد استفاده قرار گیرد.

رویکردهای دوئل منجر به مجموعه ای گیج کننده از پیام ها برای رأی دهندگان جمهوری خواه شده است.

در جورجیا، یک بروشور آنلاین اخیر توسط یک گروه مردمی چنین نوشته بود: «رای دادن حضوری و در روز انتخابات تنها راه برای غلبه بر سیستم است.» یک گروه محافظه کار در این ایالت، VoterGA، به اعضای خود گفت که با درخواست زودهنگام برای یک برگه رای غیابی و منتظر ماندن برای ارائه آن تا روز انتخابات، از آرای خود محافظت کنند.

این امر مانع از تئوری‌های توطئه‌ای که طی دو سال گذشته منتشر شده است، توسط ترامپ، متحدانش از جمله مایک لیندل، مدیر اجرایی MyPillow و تعدادی از نامزدهای جمهوری‌خواه که به دنبال منصب هستند، در دو سال اخیر گسترش نیافته است. بر اساس بررسی حساب‌های رسانه‌های اجتماعی توسط آسوشیتدپرس، درخواست‌ها برای نگه داشتن برگه‌های رای تا آخرین لحظه در هفته‌های اخیر بلندتر شده است.

اگر تعداد زیادی از رای‌دهندگان از شرکت دادن زودهنگام رای منصرف شوند، می‌تواند منجر به صف‌های طولانی در روز انتخابات شود و روند رسیدگی به آرای پستی دیرهنگام را متوقف کند. احتمالاً آن آراء تا روز بعد یا بعداً شمارش نمی شود.

این پیام‌های متقابل به رای‌دهندگان جمهوری‌خواه در آریزونا نیز ضربه می‌زند، که امسال رقابت‌های زیادی برای سنا، فرماندار و وزیر امور خارجه آمریکا دارد. سال‌هاست که رای‌گیری پستی در میان رای‌دهندگان هر دو حزب رایج بوده است.

سناتور ایالتی وندی راجرز، یک جمهوری خواه که از بررسی حزبی آرای 2020 در ماریکوپا کانتی حمایت کرد، در اوایل این ماه به بینندگان شبکه خبری One America گفت: «ما باید در آخرین روز، روز انتخابات رای بدهیم، بنابراین آنها رای نمی دهند. نمی دانم چقدر باید تقلب کرد.

استراتژی: در روز انتخابات شخصاً رأی دهید یا – برای رأی دهندگانی که یک برگه رای پستی دریافت می کنند – آن را نگه دارید و آن را در محل رأی گیری یا دفتر انتخابات در 8 نوامبر تحویل دهید.

ترامپ همچنین در یک گردهمایی اخیر گفت که رای دادن در روز انتخابات بهترین بود زیرا “برای آنها تقلب در این راه بسیار سخت تر است.”

سوئنسون از نیویورک گزارش داد. نویسندگان آسوشیتدپرس، جاناتان جی کوپر در فینیکس و اسکات بائر در مدیسون، ویسکانسین، در این گزارش مشارکت داشتند.

توصیه کیت از توصیه بسیاری از نامزدهای دموکرات که حامیان خود را تشویق به رای دادن زودهنگام و از طریق پست کرده اند، دور است.

نوآ پرتز، منشی سابق انتخابات در کوک کانتی، ایلینوی، که اکنون به دفاتر انتخابات محلی در مورد بهترین شیوه ها و امنیت مشاوره می دهد، گفت: “این فقط همه چیز را کند می کند.” در بسیاری از جاها، اگر تا روز انتخابات برگه‌های رای پستی به دستتان نرسد، آن‌ها را تا روز انتخابات نمی‌شمارید.»

کیت گفت: “با رای دادن زودهنگام، ما دست خود را نشان می دهیم.” ما نشان می‌دهیم که تعداد مشارکت ما چقدر خواهد بود. و اگر بدانند که اکثریت قریب به اتفاق آرا از طریق پست در صندوق‌های رای است، آنگاه می‌دانند که برای پیروزی باید چه کاری انجام دهند.»

این استراتژی محافظه‌کاران پس از افزایش استفاده از برگه‌های رای پستی در طول انتخابات 2020 در بحبوحه همه‌گیری کووید-19 صورت گرفت. پایان محدودیت‌های همه‌گیر، حملات ترامپ به برگه‌های رای پستی و محدودیت‌های جدید رای‌گیری در برخی از ایالت‌های تحت رهبری جمهوری‌خواهان منجر به کاهش استفاده از برگه‌های رای پستی در سال جاری شده است، اما همچنان گزینه محبوب بسیاری از رای دهندگان است.

مسترز در اوایل این ماه به خبرنگاران گفت: «می‌خواهم نتایج را در شب انتخابات بدانم. من به مردم می گویم اگر می توانید شخصاً رأی دهید. اگر نه، زودتر رای دهید و از طریق پست برگردید. و نتیجه را بدانیم.»

اما نامزدهای اصلی حزب او – که همچنین ادعاهای نادرست در مورد انتخابات 2020 را پذیرفته اند – اخیراً سعی کرده اند با این استراتژی مقابله کنند.

پوشش AP از انتخابات را در آدرس زیر دنبال کنید: https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections. و https://apnews.com/hub/explaining-the-elections را بررسی کنید تا در مورد مسائل و عوامل موجود در انتخابات میان دوره ای 2022 بیشتر بدانید.



منبع

هیچ مدرکی دال بر تقلب گسترده، تقلب یا دستکاری دستگاه های رأی گیری در انتخابات 2020 وجود ندارد. بررسی‌های جامع در ایالت‌های مورد مناقشه ترامپ، پیروزی جو بایدن دموکرات را تایید کرد و چالش‌های حقوقی رئیس‌جمهور سابق و متحدانش توسط بسیاری از قضات، از جمله قضات منصوب شده توسط جمهوری‌خواهان، رد شد.

لیک از جمله کسانی بوده است که خواستار بازگرداندن برگه‌های رای پستی و رای‌گیری زودهنگام بوده و در عوض از یک روز رای‌گیری حضوری حمایت می‌کند. بلیک مسترز، نامزد جمهوری‌خواه برای سنا در آریزونا که از حمایت ترامپ نیز برخوردار است، گفت اگر رأی‌دهنده ترجیح می‌دهد، رأی دادن از طریق پست خوب است.

در جورجیا، حدود 23 درصد از برگه‌های رای پستی، کمی بیش از دو هفته قبل از روز انتخابات بازگردانده شده‌اند، در مقایسه با حدود 35 درصد در همان زمان در سال 2020 و تقریباً 37 درصد در سال 2018. از 19 اکتبر در ویسکانسین، 45 درصد از برگه های رای پستی در مقایسه با 56 درصد در همان نقطه 2020 و 2018 بازگردانده شده بود.