آلن درشویتز می گوید به یهودیان ترامپ هشدار داده است که به او رای ندهند

هشدار ترامپ به یهودیان (عکس: اسکرین شات/حقیقت اجتماعی/دونالد ترامپ)

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

درشوویتز که زمانی یک لیبرال سرسخت به شمار می رفت، در طول سال ها به اردوگاه ترامپ سرازیر شده است. او در اولین محاکمه استیضاح ترامپ در تیم دفاعی او خدمت کرد و در سرمقاله‌هایی از اف‌بی‌آی به دلیل توقیف اسنادی در مارآ لاگو توسط ماموران که ترامپ از کاخ سفید در اوت گرفته بود، انتقاد کرد.

درشوویتز به یاد می آورد که ترامپ در طول سال ها چندین بار از او پرسیده است: «چرا یهودیان بیشتری به من رأی نمی دهند؟ من برای اسرائیل خیلی خوب بوده ام. من با یهودیان خیلی خوب بوده ام.»

درشوویتز گفت که پاسخ او همیشه اساساً یکسان بوده است: «یهودیان مثل من کارهایی که شما برای اسرائیل انجام دادید را تحسین می کنند. ما قدردان آن هستیم. … اما ما نمی توانیم به جمهوری خواهان رأی دهیم، زیرا اسرائیل تنها موضوعی نیست که عمیقاً به آن اهمیت می دهیم. ما آمریکایی هستیم.»

هشدار ترامپ به یهودیان (عکس: اسکرین شات/حقیقت اجتماعی/دونالد ترامپ)

درشوویتز، که یهودی است، درباره بحث هایی که به خاطر می آورد در مصاحبه های این هفته با ترامپ در پی پست تحریک آمیز رئیس جمهور سابق در اوایل این هفته در Truth Social صحبت کرد، و به یهودیان هشدار داد که «از او بیشتر قدردانی کنند» همانطور که انجیلی ها قبل از اینکه «این هم باشد» انجام می دهند. دیر.» پیام مردی که حمایت خود را از برتری طلبان سفیدپوست اعلام کرده بود، به شدت یهودستیزانه و به شدت تهدیدآمیز تلقی شد.

هشدار ترامپ به یهودیان  (عکس: اسکرین شات/حقیقت اجتماعی/دونالد ترامپ)

آلن درشوویتز، وکیل برجسته و متحد دونالد ترامپ، گفت که او چندین بار به رئیس جمهور سابق گفته است که اکثر یهودیان به او – یا هیچ جمهوری خواه – به دلیل مواضعشان در مورد حقوق بشر رای نمی دهند.

او به ترامپ اشاره کرد که از ازدواج همجنس‌گرایان، حق زنان برای سقط جنین، تلاش برای مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی، کنترل اسلحه و جدایی کلیسا از دولت حمایت می‌کند. اینها «مسائلی هستند که جمهوری خواهان در آنها خوب نیستند. درشوویتز گفت: آنها وحشتناک هستند.