بایدن برای مقابله با قانون جنایی دی سی باهوش است

زمان زیادی در راه بود، اما بالاخره لحظه “خواهر سولجا” رئیس جمهور جو بایدن فرا رسید. رئیس جمهور شایسته تقدیر است گفت که امضا خواهد کرد قطعنامه ای به رهبری جمهوری خواهان که از لایحه جنایی واشنگتن دی سی جلوگیری می کند که مجازات ها را برای (از جمله موارد دیگر) سرقت اتومبیل و داشتن غیرقانونی سلاح گرم کاهش می دهد.

این یک انگیزه انحرافی ایجاد می کند که در آن حرکت هوشمندانه این است که به افراط در قبیله خود تسلیم شوید. بایدن با ایستادن در برابر این لایحه مترقی نرم در برابر جنایت، با خطر توهین به افرادی که ایالت دی سی را یکی از مسائل حقوق مدنی زمان ما می دانند، برعکس عمل می کند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

در واقع، من استدلال می‌کنم که بازی جو بایدن احتمال اینکه او با چالش اولیه دموکرات‌ها با دوام مواجه شود را کمتر می‌کند. به این دلیل است که کل او دلیل وجودی فرض بر این است که تنها دموکراتی در آمریکا باشد که می تواند در آمریکای میانه خود را حفظ کند و دونالد ترامپ را شکست دهد. حمایت از این قطعنامه رهبری شده توسط جمهوری خواهان علیه لایحه جنایات نرم دی سی تنها این شانس ها را افزایش می دهد.

در سال 2021، من به بایدن و دموکرات‌ها هشدار دادم که آنها «به سادگی نمی‌توانند اجازه دهند روایتی در مورد جنایت خشونت‌آمیز بی‌احتیاط کنند». من گفتم که اجتناب از این سرنوشت به معنای «تعهد مجدد به سبکی از سیاست است که بیشتر به قربانیان و آمریکایی‌های معمولی اهمیت می‌دهد تا به جنایتکاران همدلی».

رئیس‌جمهور در عوض روی «ائتلاف بایدن» در پنسیلوانیا یا میشیگان متمرکز شده است که ترامپ را احمق می‌داند، اما همچنین نگران سیاست‌های پیشنهادی چپ رادیکال، مانند افتضاح «کاهش بودجه پلیس» است.

چند سال پیش، زمانی که من در CNN بودم، راننده من به سختی جلوی استودیو مورد سرقت قرار گرفت. همین ماه گذشته، نماینده انجی کریگ در داخل آسانسور ساختمان آپارتمان خود در دی سی مورد حمله قرار گرفت.

با این حال، صرف نظر از خطرات موجود، بایدن عاقلانه است که این را نقطه خروج نادری از فشار جناح چپ قرار دهد.

بایدن از نظر شایستگی انتخاب درست و از نظر سیاسی انتخاب هوشمندانه ای داشت. این نوعی «مثلث بندی» است که بیل کلینتون از آن استفاده می کرد.

وقتی در نظر بگیرید که چند سال پیش، AOC به طور ضمنی گفت که نانسی پلوسی هنگام انتقاد از او و “جوخه” انگیزه های نژادپرستانه داشت، متوجه می شوید که چگونه نادیده گرفتن شورای شهر دی سی می تواند منجر به حملات تشدید کننده مشابهی علیه بایدن شود.

اول اینکه، بایدن پوشش زیادی دارد – موریل بوزر، شهردار دموکرات دی سی با این لایحه مخالف است و 31 دموکرات مجلس نمایندگان نیز ماه گذشته به لایحه مقابله با جرم و جنایت مخالفت کردند.

و من فکر می کنم استراتژی بایدن هوشمندانه است. احتمال شکست او در انتخابات عمومی 2024 قطعاً در این مرحله بیشتر از احتمال شکست او در انتخابات مقدماتی است.

CPAC قبلا اینقدر دیوانه نبود (قسم می خورم)

ثالثاً، بحثی نیست که جنایت در پایتخت کشور ما در حال افزایش است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

جنگ صلیبی ضد سخنرانی ران دیسانتیس فاکس نیوز را لغو می کند

تصویر تصویری توسط الیزابت براکوی/The Daily Beast/رویترز

واکنش گیج‌آمیز بایدن به فاجعه قطار اوهایو غیرقابل قبول است

شاید بالاخره دارد گوش می دهد. هیچ یک از کارهایی که یک رئیس جمهور می تواند برای رسیدگی به جنایات خشونت آمیز در شهرهای ما انجام دهد وجود ندارد. به دلیل رابطه منحصر به فرد بین شهر واشنگتن دی سی و دولت ایالات متحده، این یکی از فرصت های نادری است که او برای نشان دادن شفافیت عقل در مورد این موضوع خواهد داشت.

تصویر تصویری توسط الیزابت براکوی/The Daily Beast/رویترز

این‌ها داستان‌های حکایتی هستند، اما این حس درونی که چرخ‌ها در پایتخت کشور ما در حال جدا شدن هستند توسط داده‌ها پشتیبانی می‌شود: واشنگتن پست گزارش می دهد که میزان قتل در دی سی نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است مجله ی وال استریت اشاره می‌کند که DC طبق داده‌های پلیس محلی شاهد افزایش 109 درصدی سرقت خودرو بوده است.

یکی از دموکرات‌های مجلس به گفت: «کاخ سفید به‌طور سلطنتی این کار را انجام داد تپه، افزود: «ساعت آماتور F–KING. سرها باید در کاخ سفید روی این موضوع بغلتند.» الکساندریا اوکاسیو کورتز، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا نیز از تصمیم بایدن انتقاد کرد: “دی سی حق دارد مانند هر ایالت یا شهرداری دیگر بر خود حکومت کند.” AOC توییت کرد. اگر رئیس جمهور از ایالت دی سی حمایت می کند، باید مانند آن حکومت کند. بسیاری از جاها قوانینی را تصویب می کنند که رئیس جمهور ممکن است با آنها مخالف باشد. او باید مانند جاهای دیگر به دولت مردم دی سی احترام بگذارد.»

اشتباه نکنید: اگرچه تصمیم بایدن هم از نظر ماهوی و هم از نظر اخلاقی درست است، اما همچنان یک حرکت شجاعانه است. بایدن که عموماً برای جلوگیری از توهین به جناح چپ بیدار حزبش از راه خود خارج شده است، اکنون دقیقاً در لحظه ای که به نظر می رسید صحبت از چالش اولیه سال 2024 (بیشتر) را خنثی کرده بود، خود را در خط آتش می بیند.

بایدن همچنین از داشتن یک موقعیت منحصر به فرد در سیاست امروز آمریکا برخوردار است: برای اکثر سیاستمداران امروزی، انتخابات مقدماتی خطرناک تر و رقابتی تر از انتخابات عمومی است.

دوم، بحث جرم برجسته است. به لوری لایت‌فوت، که این هفته اولین شهردار شیکاگو در چهار دهه اخیر شد که در انتخابات مجدد شکست خورد، و همانطور که آسوشیتدپرس پیش از شکستش اشاره کرد، «…نگرانی در مورد جرم و جنایت بر انتخابات شهردار روز سه‌شنبه غالب شده است.»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

جوانان امروز احتمالاً آسیب روانی ناشی از این احساس را نمی دانند که جنایت از کنترل خارج شده است، یا اینکه سیاستمداران «لیبرال خونین» با ممانعت از مجریان قانون از بیرون بردن (و نگه داشتن) جنایتکاران از خیابان های ما، به مشکل کمک می کنند. . به همین دلیل، افزایش نرخ جرم و جنایت به نفع جمهوری خواهان و درخواست آنها برای نظم و قانون است.

در پی افزایش آشکار نرخ جرم و جنایت، که همواره به فقیرترین جوامع آسیب می رساند، شورای شهر دی سی تصمیم گرفت. این لحظه تصویب این لایحه؟ و رای حتی نزدیک هم نبود. زمانی که شهردار دی سی این قانون را وتو کرد، شورا با 12-1 رأی به لغو آن داد.