آنچه باید در مورد تحقیقات، سرنوشت دستور کار بایدن و موارد دیگر بدانیم

مشخص نیست که هر دو طرف ممکن است با چه نوع قانونی موافقت کنند، اما در ماه های آینده ممکن است کمیته های مجلس نمایندگان و سنا مدیران فنی را به عنوان شاهد در جلسات مختلف داشته باشند.

جمهوری خواهان و دموکرات ها نیز ممکن است بتوانند برای کاهش تورم با یکدیگر همکاری کنند، اما باز هم، هر دو حزب ایده های متفاوتی در مورد چگونگی انجام این کار دارند. حزب جمهوری‌خواه عمدتاً بر تلاش‌ها برای کاهش هزینه‌ها متمرکز شده است، در حالی که دموکرات‌ها به پیشبرد برنامه‌های هزینه‌های اجتماعی – مانند اعتبار مالیات بر کودکان – برای کمک به خانواده‌های آمریکایی ادامه دادند.

چه چیزی از روی میز است

در کنار جمهوری خواهان مجلس نمایندگان، نماینده ایالات متحده، جیم جردن، آر-اوهایو طی یک کنفرانس خبری در ساختمان کنگره ایالات متحده در 17 نوامبر 2022 در واشنگتن دی سی صحبت می کند. جمهوریخواهان مجلس نمایندگان یک کنفرانس خبری برای گفتگو در مورد “معاملات تجاری خانواده بایدن” برگزار کردند.

چی می توان آنها تمام می شوند؟

دموکرات‌ها تحقیقات خود را بر روی موضوعات ضد انحصار، مدیریت صنعت فناوری با سخنان نفرت‌انگیز، ظهور ناسیونالیسم سفیدپوستان، ارتباط بین رسانه‌های اجتماعی و کاهش سلامت روان و موارد دیگر متمرکز کرده‌اند. .

بعید است که این آرزو با حمایت مجلس نمایندگان تحت رهبری جمهوری‌خواهان روبرو شود، زیرا رهبری جمهوری‌خواه در تابستان گذشته از تصمیم دادگاه عالی تمجید کرد.

فعالان حقوق سقط جنین علیه تصمیم دادگاه عالی برای لغو رو در مقابل وید که یک حق قانونی برای سقط جنین را ایجاد کرد، در کاپیتول هیل در واشنگتن، 30 ژوئن 2022 تظاهرات کردند.

کامر وعده داده است که تحقیقات گسترده ای در مورد معاملات مالی هانتر بایدن و رعایت قوانین مالیاتی انجام دهد و نگران این است که آیا جو بایدن توسط منافع تجاری پسر هانتر بایدن به خطر افتاده است یا خیر.

در جستجوی رئیس جمهور کامل: آنچه آمریکایی ها می گویند از سن به جنس دیگر می خواهند

جان جی ری سوم، مدیر عامل گروه FTX، در جلسه استماع کمیته خدمات مالی مجلس با عنوان بررسی فروپاشی FTX قسمت اول، در 13 دسامبر 2022 در کنگره ایالات متحده در واشنگتن دی سی شهادت می دهد.

پس از آنکه دادگاه عالی در ماه ژوئن حق سقط جنین را بر اساس قانون اساسی لغو کرد، دموکرات های مجلس نمایندگان قانونی را برای تدوین حقوق سقط جنین به تصویب رساندند. تلاش‌ها در نهایت در سنا شکست خوردند، اما نشانه‌هایی از تعهد دموکرات‌ها برای درج حقوق سقط جنین در قانون بود.

در واقع، او در حال شمارش معکوس است.

با پایان کنترل کامل دموکرات‌ها بر کنگره، بعید است که اولویت‌های کلیدی دموکرات‌ها هیچ راهی برای عبور از مجلسی که اکنون تحت کنترل جمهوری‌خواهان است، داشته باشند.

از 3 ژانویه، مشخص خواهد شد که چگونه اکثریت جمهوری خواه مجلس، جهت کشور را تغییر خواهد داد. این چیزی است که ما تاکنون می دانیم:

تحقیقات در راه است

انتظار می رود اردن تحقیقات تهاجمی را علیه وزارت دادگستری به دلیل بازرسی از اقامتگاه مار-آ-لاگو رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و مدیریت اسناد طبقه بندی شده توسط وی آغاز کند.

فعالان حقوق سقط جنین علیه تصمیم دادگاه عالی برای لغو رو در مقابل وید که یک حق قانونی برای سقط جنین را ایجاد کرد، در کاپیتول هیل در واشنگتن، 30 ژوئن 2022 تظاهرات کردند.

اگرچه طرفین دیدگاه های متفاوتی دارند، اما هر دو ادعا می کنند که خواهان پاسخگویی هستند. و آنها به اندازه کافی میانه روهایی دارند که مایل به کار در سراسر راهرو هستند، مانند سناتور دموکرات امی کلوبوچار از مینه سوتا و نماینده جمهوری خواه کن باک از کلرادو، که قبلاً روی قوانین ضد تراست کار کرده اند.

جان جی ری سوم، مدیر عامل گروه FTX، در جلسه استماع کمیته خدمات مالی مجلس با عنوان بررسی فروپاشی FTX قسمت اول، در 13 دسامبر 2022 در کنگره ایالات متحده در واشنگتن دی سی شهادت می دهد.

هر دو طرف می خواهند Big Tech را مهار کنند.

چیزی که کاملاً از روی میز خارج نیست، ادامه کمک به اوکراین است زیرا هنوز از خود در برابر روسیه دفاع می کند.

دموکرات‌ها تلاش کردند اعتبار در لایحه هزینه‌های همه‌جانبه را که در اواخر دسامبر تصویب شد، پیش ببرند، اما جمهوری‌خواهان در مذاکرات با این اقدام مخالفت کردند و گفتند این اعتبار باعث افزایش سطح تورم می‌شود.

کومر در مقاله ای در وال استریت ژورنال نوشت: «اگر اعضای خانواده آقای بایدن با دشمنان خارجی معامله داشته باشند، می تواند تصمیم گیری او به عنوان رئیس جمهور را به گونه ای به خطر بیاندازد که امنیت ملی را تهدید کند».

رهبر جمهوریخواه مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی، از کالیفرنیا، در نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوری خواه، در 19 نوامبر 2022، در لاس وگاس سخنرانی می کند. او در حال رقابت برای رئیس بعدی مجلس است.

مک کارتی در اوایل ماه دسامبر خاطرنشان کرد که دموکرات‌ها در 17 روز حکومت تک حزبی را از دست خواهند داد.

“در 32 روز، اکثریت جمهوریخواه مجلس نمایندگان جدید پاسخی برای مردم آمریکا و پاسخگویی که سزاوار آن هستند دریافت خواهد کرد.” مک کارتی در بیانیه ای گفت.

روی میز، انتظار داشته باشید که حزب جمهوری خواه قدرت خود را در انواع نظارت های مربوط به کاخ سفید، کووید-19، مرز جنوبی و موارد دیگر افزایش دهد.

اما در سمت سنا، حمایت گسترده دو حزبی برای ارائه کمک های نظامی و مالی بیشتر به اوکراین وجود دارد. با شک و تردید مک کارتی، انتظار داشته باشید که بین مجلس و سنا در مورد میزان و چه نوع کمکی باید به اوکراین ارائه شود.

ممکن است در برخی زمینه‌های دیگر اجماع وجود داشته باشد، به‌ویژه که هر دو مجلس اکثریت نازکی از کاغذ دارند و برای انجام هر کاری باید در سراسر راهرو کار کنند.

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

رهبر جمهوریخواه مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی، از کالیفرنیا، در نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوری خواه، در 19 نوامبر 2022، در لاس وگاس سخنرانی می کند.  او در حال رقابت برای رئیس بعدی مجلس است.

آلیسا داکانها، رئیس مشترک تحقیقات کنگره شرکت حقوقی WilmerHale، گفت: «جمهوری‌خواهان آماده بوده‌اند تا به میدان بروند. “من فکر می کنم سوال این است که چه چیزی روی میز نخواهد بود.”

پرزیدنت جو بایدن در حالی که به سمت اتاق شرقی کاخ سفید می رود تا در آستانه تعطیلات، پنجشنبه، 22 دسامبر 2022، در واشنگتن سخنرانی کند، در آینه منعکس می شود.

کندی وودال گزارشگر کنگره برای USA TODAY است. می توان با او در [email protected] یا در توییتر در @candynotcandace تماس گرفت.

اما حتی با وجود نشانه‌هایی از جنگ پارتیزانی بیشتر در دی سی، کاخ سفید خوش‌بینی نسبت به همکاری با کنگره را نشان داده است. بایدن به تصویب اخیر لایحه 1.7 تریلیون دلاری omnibus – که با حمایت 18 سناتور جمهوری خواه و 9 نماینده مجلس نمایندگان تصویب شد – به عنوان مدرکی مبنی بر اینکه جمهوری خواهان و دموکرات ها می توانند در واشنگتن که به طور فزاینده ای تقسیم شده به توافق برسند، اشاره کرد.

نه تنها این، هر فرصتی برای احیای اعتبار تاریخی افزایش یافته مالیات کودکان – یکی از اولویت های کلیدی دموکرات ها – احتمالاً با کنترل مجلس نمایندگان از بین خواهد رفت.

در کنار جمهوری خواهان مجلس نمایندگان، جیمز کومر، نماینده جمهوریخواه آمریکا، در یک کنفرانس خبری در ساختمان کنگره ایالات متحده در 17 نوامبر 2022 در واشنگتن دی سی صحبت می کند. جمهوریخواهان مجلس نمایندگان یک کنفرانس خبری برای گفتگو در مورد “معاملات تجاری خانواده بایدن” برگزار کردند.

یک “جنگ سرد” جدید؟: جمهوریخواه ویسکانسین آماده است تا با چین تهاجمی کند

در کنار جمهوری خواهان مجلس نمایندگان، نماینده ایالات متحده، جیم جردن، آر-اوهایو طی یک کنفرانس خبری در ساختمان کنگره ایالات متحده در 17 نوامبر 2022 در واشنگتن دی سی صحبت می کند.  جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا کنفرانس خبری برگزار کردند تا درباره

این مقاله ابتدا در USA TODAY منتشر شد: کنگره جدید و دستور کار بایدن: تغییرات بزرگ در پیش است





منبع

و در 2 دسامبر، او در پاسخ به ایمیل‌های منتشر شده توییتر که به کارمندان شرکت در حال بحث درباره نحوه رسیدگی به اخبار مربوط به لپ‌تاپ هانتر بایدن بود، هشدار داد.

کوین مک کارتی، رهبر حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان، که نامزد ریاست مجلس بعدی است، در هفته های بین انتخابات 8 نوامبر تا 3 ژانویه، زمانی که کنگره جدید سوگند یاد می کند، روشن کرده است که دموکرات ها دیگر حکومت تک حزبی نخواهند داشت. واشنگتن

“ما احساس امنیت بیشتری می کنیم”: همانطور که قانون احترام به ازدواج تصویب می شود، زوج های همجنس با شور و شوق اولیه مشترک هستند

جمهوری خواهان خواهان پاسخگویی در مورد آنچه به عنوان سانسور اعضای جمهوری خواه و تبانی بین دولت بزرگ و فناوری بزرگ و سوگیری علیه محافظه کاران می دانند، هستند.

او در 23 دسامبر قبل از رای دادن به لایحه هزینه های 1.7 تریلیون دلاری در مجلس نمایندگان گفت: “در 11 روز، اکثریت جمهوری خواه مجلس جدید جهت کشور ما را تغییر خواهد داد.”

مک کارتی، فرد مورد علاقه برای ریاست مجلس، گفته است که اگر او رئیس مجلس باشد، هیچ “چک سفید” برای اوکراین وجود نخواهد داشت.

علیرغم بن بست پیش بینی شده حزبی که می تواند دو سال طول بکشد، مجلس نمایندگان به رهبری جمهوری خواهان و سنا به رهبری دموکرات ها باید با یکدیگر همکاری کنند تا لایحه هزینه های سالانه بعدی را تصویب کنند یا در خطر تعطیلی دولت فدرال قرار گیرند.

واشنگتن- گالش رئیس مجلس نمایندگان به زودی در اختیار یک جمهوری خواه قرار خواهد گرفت، و با این تغییر اولویت های جدید، مجموعه ای از تحقیقات و بن بست حزبی که می تواند دستور کار جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن را به پایان برساند، به پایان خواهد رساند.

در کنار جمهوری خواهان مجلس نمایندگان، جیمز کومر، نماینده جمهوریخواه آمریکا، در یک کنفرانس خبری در ساختمان کنگره ایالات متحده در 17 نوامبر 2022 در واشنگتن دی سی صحبت می کند.  جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا کنفرانس خبری برگزار کردند تا درباره

بایدن گفت: «این لایحه گواه دیگری است بر اینکه جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها می‌توانند برای ارائه به مردم آمریکا گرد هم آیند و من مشتاقانه منتظر ادامه پیشرفت هر دو حزب در سال آینده هستم».

پرزیدنت جو بایدن در حالی که به سمت اتاق شرقی کاخ سفید می رود تا در آستانه تعطیلات، پنجشنبه، 22 دسامبر 2022، در واشنگتن سخنرانی کند، در آینه منعکس می شود.

همچنین به جیم جردن، نماینده اوهایو، که احتمالا ریاست کمیته قضایی مجلس نمایندگان را بر عهده خواهد داشت، توجه کنید.

یکی از قانونگذارانی که باید مراقب او بود، جیمز کومر، نماینده کنتاکی است، که قرار است ریاست کمیته نظارت مجلس نمایندگان را بر عهده بگیرد، احتمالاً کمیته تحقیقاتی برتر در اتاق.

جمهوری‌خواهان فقط مجلس نمایندگان را کنترل می‌کنند، یعنی از نظر قانون‌گذاری، تا زمانی که دموکرات‌ها سنا را کنترل می‌کنند و بایدن از قلم وتو برخوردار باشد، حزب جمهوری‌خواه کار زیادی نمی‌تواند انجام دهد. در عوض، جمهوری خواهان می توانند از قدرت تحقیقاتی خود استفاده کنند.