آنالیز-آژانس تگزاس ممکن است بودجه بلک راک را در آزمایش قانون جدید سوخت های فسیلی نگه دارد

آژانس های سرمایه گذاری دولتی تا اواخر سپتامبر فرصت داشتند تا دارایی های فهرست شده را گزارش دهند و تا 5 ژانویه باید تغییرات حاصل از سبد را مشخص کنند. [L1N3001GM]

او درباره تلاش جمهوری خواهان گفت: «این با نیات آنها مغایرت دارد.

در نامه 20 سپتامبر، کارمند ارشد اداره زمین به هگر گفت که یکی از بخش های آن سرمایه گذاری هایی در محصولات بلک راک از جمله صندوق های زیرساخت انرژی و نیرو دارد که طبق بخشی از قانون جدید که اجازه مالکیت سهام خصوصی را می دهد، از واگذاری معاف هستند. در این نامه اشاره نشده است که آیا دفتر به دنبال حفظ وجوه خواهد بود یا خیر.

در جلسه 15 سپتامبر، برایان گاتری، مدیر اجرایی TRS گفت که می تواند تصمیم بگیرد که پیروی از مجسمه “با مسئولیت امانتداری ما ناسازگار است”، اما هشدار داد که بحث بیشتر با متولیان امر ضروری است.

در حالی که هگار با معافیت مخالفت نکرد، او پاسخ داد که با توجه به اهمیت مسائل سیاستی اساسی، نهادهای دولتی باید “همه گزینه های موجود را به دقت بررسی کنند و در صورت امکان رویکردهای جایگزین را برای دستیابی به اهداف سرمایه گذاری خود در چارچوب استانداردهای امانی مناسب در نظر بگیرند.”

برایان گفت که سازمان های دولتی “باید با همکاری مشاوران حقوقی و نهادهای حاکمیتی خود مشخص کنند که آیا از معافیت های ارائه شده در قانون استفاده کنند یا خیر.”

هگار که وظیفه اجرای قانون تگزاس را بر عهده داشت، در ماه آگوست بلک راک، 9 شرکت اروپایی و صدها صندوق شخصی را به عنوان تحریم کننده بخش انرژی بر اساس عواملی مانند تلاش آنها برای کاهش انتشار آلاینده های شرکت های پرتفوی فهرست کرد.

نوشته راس کربر

سیستم بازنشستگی معلمان تگزاس (TRS)، بزرگترین آژانس بازنشستگی ایالتی با 184 میلیارد دلار دارایی، گفته است که ممکن است معافیت نیز داشته باشد.

در نامه‌هایی که به ضرب‌الاجل ماه سپتامبر پاسخ دادند، هفت آژانس سرمایه‌گذاری‌ها یا صندوق‌هایی را که هگار در فهرست تحریم‌کننده انرژی قرار داده است، توصیف کردند. فقط اداره کل زمین تگزاس معافیت هایی را برای برخی از دارایی های خود شرح داده است.

بلک راک از اظهار نظر خودداری کرد.

ماه گذشته، اداره کل زمین تگزاس به هگار گفت که یکی از بازوهای آن می تواند چندین صندوق سرمایه گذاری خصوصی بلک راک را تحت معافیتی که قانون در نظر گرفته است، نگه دارد. بر اساس نامه های سپتامبر که دفتر هگر با رویترز به اشتراک گذاشته است، این هشدار از سوی هگر شد که آژانس باید راه های دیگری را در نظر بگیرد.

ایالت های دیگر از جمله آرکانزاس، ویرجینیای غربی و اخیراً لوئیزیانا بلک راک را هدف قرار داده اند که مدیر عامل آن، لارنس فینک، به دلیل تأکید بر موضوعاتی مانند تغییرات آب و هوایی مشهور است.

در عین حال، مدیر دارایی 8.5 تریلیون دلاری همچنان یک سرمایه‌گذار عمده در شرکت‌های بزرگ نفت، گاز و زغال‌سنگ باقی می‌ماند و همچنین از سوی فعالان اقلیم انتقاد می‌شود که می‌گویند برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در شرکت‌های پرتفوی بسیار کم است.

(رویترز) – تاثیر یک قانون جدید “ضد بیدار شدن” تگزاس که برای محافظت از شرکت های سوخت فسیلی طراحی شده است، پس از گزارش آژانس های دولتی از دارایی های آنها در BlackRock Inc و سایر شرکت هایی که توسط کنترل کننده ایالتی گلن هگار مورد انتقاد قرار گرفته اند، در شرف آزمایش است.

با BLACKROCK بچسبید

قانون تگزاس بخشی از کمپین گسترده‌تر ایالت‌های تحت رهبری جمهوری‌خواهان برای جلوگیری از توجه روزافزون وال استریت به مسائل زیست‌محیطی و اجتماعی هنگام وام‌دهی و سرمایه‌گذاری است. آنها می گویند چنین سیاست هایی به صنایع قانونی آسیب می زند.

دنیل گرت، استاد مالی در دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، گفت که پیام هگار مبهم است و این قانون بسیار نامشخص است.

او افزود: «خیلی ممنونم که این را اجرا نمی‌کنم.

جان لوکومنیک، شریک مدیریت سینکلر کپیتال، مشاور سرمایه‌گذاران نهادی، گفت: این وضعیت نشان می‌دهد که فشار سیاسی چگونه می‌تواند نتایج مالی را مخدوش کند – در این مورد، سرمایه‌گذاری احتمالی از صندوق‌های انرژی به منظور حفاظت از سرمایه‌گذاری‌های انرژی است.

مقامات اداره کل زمین تگزاس به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

یکی از نمایندگان TRS گفت که در حال بررسی دارایی های شرکت های محکوم شده و وجوه آنها است.

(گزارش توسط راس کربر در بوستون؛ ویرایش توسط میشل پرایس و متیو لوئیس)



منبع

این مبادله برخی از نشانه های اولیه را در مورد سودمندی حکاکی ها در عمل ارائه می دهد. برای مثال، بلک راک در ماه اوت گفت که بندهای قانون باید به آن اجازه دهد تا تجارت عمومی را در ایالت Lone Star حفظ کند.

کریس برایان، سخنگوی هگر گفت که کنترلر فکر می‌کند بر اساس روح قانون، سازمان‌های دولتی نباید از وجوه شرکت‌های فهرست‌شده استفاده کنند، اما معافیت‌های قانون را تایید کرد و اشاره کرد که هگر اختیاری بر تصمیم‌گیری آژانس‌ها ندارد.

مدیران شرکت و وکلای صندوق می گویند که برخی از رهبران بازنشستگی ممکن است در مورد استفاده از معافیت های قانون بدبین باشند زیرا انجام این کار مستلزم توضیح عمومی موضع خود است.

راین گفت: ” سیگنال واضح در اینجا این است که این یک موضع اصولی توسط کنترلر تگزاس برای اعمال روح و متن قانون برای مجازات آن دسته از طرف هایی است که آنها آنها را خارج از لطف ایالت تگزاس تشخیص داده اند.”

اما جورج رین، وکیل Ropes & Gray، که نماینده مدیران دارایی‌هایی است که در تگزاس فعالیت‌های تجاری عمومی انجام داده‌اند، گفت که پیام هگار نشان می‌دهد که شرکت‌های سرمایه‌گذاری زمان سختی برای تکیه بر نکات فنی قانونی خواهند داشت.

قانون جدید باعث می‌شود آژانس‌ها از سهام و محصولات سرمایه‌گذاری شرکت‌های مالی Hegar، یک جمهوری‌خواه، که در ماه اوت به‌عنوان بازیگران صنعت انرژی بایکوت می‌کردند، واگذار کنند. این قانون همچنین شامل محدودیت‌ها و کمک‌های زیادی برای ادامه تجارت مانند تعهدات امانتداری بود.[ nL1N3011D2]