آماره استودمیر بازیکن سابق نیویورک نیکس و میامی هیت متهم به مشت زدن به دخترش شد.


آماره استودمیر، ستاره سابق NBA، یک شبه روز یکشنبه در آپارتمان خود در Brickell Key در میامی به دلیل یک فقره جنایت، اتهام خشونت خانگی، بر اساس ورودی آنلاین Miami-Dade Corrections توسط Stoudemire دستگیر شد.

طبق گزارش دستگیری به دست آمده توسط میامی هرالد، قربانی ادعایی: یکی از دو دختر استودمیر.

گزارش دستگیری نشان نمی دهد که کودکی که گفته می شود اصابت کرده یک دختر 17 ساله است یا دختر 14 ساله در میان چهار فرزند استودمیر 40 ساله و همسر سابق الکسیس استودمیر. چیزی که می گوید این است که کودک به پلیس گفته است که استودمیر 6 فوتی 10 و 255 پوندی، که در سال 2016 به دوران حرفه ای خود در NBA با میامی هیت پایان داد، با مشت به آرواره او زد و آنقدر سیلی محکمی به او زد تا خون بکشد.

در گزارش دستگیری آمده است: «لکه‌های خونی را روی ژاکت و شلوار ورزشی مقتول مشاهده کردم. مادر مقتول عکسی را که از دخترش دریافت کرده بود به من نشان داد که نشان می دهد قربانی گریه می کند و خون روی صورتش جاری است.

از صبح یکشنبه، استودمیر با یک وثیقه 1500 دلاری در بازداشتگاه اصلاحات میامی-دید باقی ماند.

در این گزارش آمده است که گزارشی از اختلاف بر سر بازداشت، پلیس را به Carbonnell Brickell، 901 Brickell Key Blvd. حدود ساعت 10 شب شنبه احضار کرده است. الکسیس استودمیر پس از دریافت عکس و درخواست کمک از دخترش به پلیس گفت، او آمد تا آن کودک و همچنین دو پسرش را با خود به خانه ببرد. او گفت که شوهر سابقش به او گفته است که دخترش را بردارد زیرا او “بی احترامی” می کند.

دختر به پلیس گفت که حوالی ساعت 8 شب در کاندوی Amar’e Stoudemire بود که مادربزرگش نام او را صدا زد. بعد از اینکه او پاسخ داد “چی؟” او گفت که پدرش “به داخل اتاقش رفت و از او پرسید که چرا رفتار می کند…”

هنگامی که دختر این لحن را با مادربزرگش انکار کرد، گفت که پدرش «سپس در پاسخ گفت: «دوباره حرف می‌زنی» و با مشت به سمت راست فک او زد. او گفت که در ادامه، سیلی به صورت او زد و بینی او را خون آلود کرد “و همچنان به سمت چپ بدنش سیلی زد.”

در این گزارش آمده است که آماره استودمیر به پلیس گفته است که کودک با مادرش تماس گرفته است تا او را “به دلیل ناراحتی” بیاورد و او “غمگین بود زیرا به دلیل بی احترامی و دروغگویی از او فریاد زد.”

این گزارش می گوید که استودمیر سپس از حق خود برای سکوت استفاده کرد.

استودمیر در سال 2002 توسط فونیکس سانز از دبیرستان اورلاندو سایپرس کریک دعوت شد و در سال 2002-2003 به عنوان بهترین بازیکن سال NBA انتخاب شد، اولین افتخار حرفه ای که در طی آن پنج بار به عنوان All NBA انتخاب شد. استودمیر در سال 2010 به عنوان بازیکن آزاد با نیویورک نیکس قرارداد امضا کرد و فصل 15-2014 را با دالاس ماوریکس پس از آزادی نیکس به پایان رساند. آخرین فصل NBA او در میامی هیت در فصل 16-2015 بود.

استودمیر به دوران بسکتبال خود در اسرائیل با هاپل اورشلیم، فوجیان استورجنز و مکابی تل آویو ادامه داد.



منبع