آدام زیمر، تحلیلگر بنگال، یکی از همکاران سابق وایکینگ ها در دی سی، در 38 سالگی درگذشت.

___

ما از شنیدن خبر درگذشت آدام زیمر ناراحتیم. آدام مردی مهربان و محترم بود و در طول سال‌های حضور در مینه‌سوتا، آشکار بود که او به شدت به خانواده‌اش، بازیکنانش، مربیان همکارش و کارکنان دفتر وایکینگ‌ها اهمیت می‌داد. مالکیت وایکینگ ها در بیانیه ای گفت: افکار ما با مایک، کوری، مارکی و کل خانواده زیمر است.

کوری زیمر وایت در پست اینستاگرام خود گفت که آدام زیمر “بارهای بی شماری” به او گفت که چگونه دوست دارد مادر برادرزاده های دوقلوی یک ساله اش را ببیند.

همسر مایک زیمر و مادر آدام زیمر، ویکی زیمر، در 50 سالگی در سال 2009 درگذشت.

هنگامی که وایکینگ ها مایک زیمر را در سال 2014 استخدام کردند، او پسرش را برای مربیگری مدافعان خط همراه خود آورد. آدام زیمر در سال 2020 به عنوان هماهنگ کننده دفاع مشترک با آندره پترسون ارتقا یافت.

زیمر وایت نوشت: «مهربان‌ترین، شیرین‌ترین، دوست‌دار خانواده و روح شیفته ورزش که تا کنون وجود داشته است.

مینیاپولیس (AP) – آدام زیمر، هماهنگ کننده سابق دفاع مشترک مینه سوتا، دستیار NFL به مدت 17 سال و پسر مایک زیمر، سرمربی قبلی وایکینگ ها، درگذشت. او 38 سال داشت.

کوری زیمر وایت، خواهر کوچکتر او، روز سه شنبه در حساب اینستاگرام خود مرگ را تایید کرد. آدام زیمر روز دوشنبه درگذشت. هیچ دلیلی ارائه نشد.

AP NFL: https://apnews.com/hub/NFL و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

سازمان ما به مدت 15 سال از این امتیاز برخوردار است که خانواده زیمر را بشناسد و با آن کار کند. مایک براون، مالک بنگال در بیانیه‌ای گفت: ما بیشترین احترام را برای مایک و آدام قائل هستیم و از این خبر غم انگیز بسیار متأسفیم. مایک و آدام برای ما چیزی بیش از یک مربی بودند – آنها دوستان بودند. افکار و دعاهای ما در این زمان با خانواده زیمر است.

آدام زیمر در سال 2006 با نیواورلئان سنتز به لیگ NFL راه یافت. او در سال 2010 توسط چیفز کانزاس سیتی به عنوان دستیار مربی خط دفاعی استخدام شد و فصل 2013 را با بنگال ها به عنوان کمک مربی دفاعی در آخرین فصل مایک زیمر به عنوان هماهنگ کننده دفاعی در آنجا گذراند.

ما خاطرات خوبی از آدام از چهار سالی که او در سازمان ما به عنوان کمک مربی گذراند داشتیم. مقدسین گفتند در یک بیانیه. «آدام دانا، سخت کوش، مورد پسند همه کسانی بود که با آنها ارتباط داشت و مشتاق بود. در طول دوران حضورش در قدیس، او به سرعت تبدیل به یک مربی عالی شد.

«ارتباط خانوادگی را نادیده بگیرید. چاد گرین وی، مدافع پیشین خط وایکینگ ها در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس در روز سه شنبه گفت: «این واقعاً فقط به این است که او یک مربی خوب است. مهم نبود سرمربی کی بود. آدام مربی خوبی بود.»

برادرم یکی از بهترین دوستان من بود، به خصوص بعد از فوت مادرم، ما خیلی صمیمی شدیم. او همیشه در کنار من بود و همیشه اولین کسی بود که در رویدادهای بنیاد من حاضر شد و داوطلب شد.» “من هرگز حتی مجبور نشدم بپرسم.”

آدام زیمر در این فصل به عنوان یک تحلیلگر تهاجمی برای سینسیناتی بنگالز کار می کرد، پس از هشت سال حضور در وایکینگ ها زیر نظر پدرش. هنگامی که مایک زیمر در ژانویه اخراج شد، اکثر کارکنان او نیز اخراج شدند.