کشف بطری های کک، خرده بلیط، بقایای ماقبل تاریخ در طولانی ترین سیستم غار شناخته شده جهان

پارک های ملی برای دوستداران طبیعت که از جمعیت متنفرند: 10 جواهری که کمتر بازدید شده اند را ببینید

باستان شناسان با خدمات پارک ملی، دانشگاه آیداهو و بنیاد تحقیقات غار در روز چهارشنبه، 6 ژوئیه 2022، حفاری باستان شناسی را در یک گودال عمودی طبیعی در زیر آبشار در ورودی تاریخی غار ماموت در پارک ملی غار ماموت انجام می دهند تا کشف کنند. آثار و بقایای بیش از 200 سال پیش.  در هفته گذشته، باستان شناسان آثاری از قرن 19 و 20، از جمله بطری های ککا، قطعات بلیت، قطعات سرامیکی، روی درب قوطی مهر و موم شده با سرب، قطعات فلزی زنگ زده و موارد دیگر را یافته اند.

به گزارش سرویس پارک ملی، اکتشافات قابل توجهی در زمین شناسی، هیدرولوژی، غارشناسی، باستان شناسی، زیست شناسی و میکروبیولوژی از تحقیقات در غار ماموت به دست آمده است.

السی گفت که محققان شواهدی پیدا کردند که نشان می دهد مردمان ماقبل تاریخ در غار آتش روشن می کردند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: حفاری تاریخی غار ماموت مصنوعات قرن 19 و 20 را کشف می کند.



منبع طبق بیانیه ای در صفحه فیس بوک پارک، مورخان بر این باورند که یک گودال عمودی 50 فوتی درست زیر آبشار در ورودی غار ماموت در حدود دهه 1810 در طول عملیات استخراج نمک نمک پر شده است. این فرض بر اساس یک نقشه تاریخی از سال 1835 است که یک گذرگاه را به عنوان “پر شده” شناسایی می کند.

کیلی السی از دانشگاه آیداهو در حین کار با تیمی از باستان شناسان در حفاری در گودال عمودی طبیعی، بخشی از خاک را پاک می کند.

بر اساس اخبار Bowling Green Daily، باستان شناسان از خدمات پارک ملی و دانشگاه آیداهو مصنوعاتی از جمله بطری های کک، خرده بلیط، قطعات سرامیکی و سایر موارد مربوط به بیش از 200 سال پیش را پیدا کردند.

کیلی السی از دانشگاه آیداهو در حین کار با تیمی از باستان شناسان در حفاری در گودال عمودی طبیعی، بخشی از خاک را پاک می کند.

کیلی السی، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آیداهو که در حال تحقیق در مورد غار است، به Bowling Green Daily News گفت که محققان شواهدی از مردمان ماقبل تاریخ پیدا کردند که در غار آتش روشن می کردند.

باستان شناسانی که در ماموریتی برای دیدن مسیری مرموز زیر طولانی ترین سیستم غار شناخته شده جهان قرار دارند، در حال کشف آثار باستانی قرن 19 و 20 در حفاری تاریخی هستند.

Camille Fine یک تهیه کننده بصری پرطرفدار در تیم USA TODAY NOW است.

آب از لایه های سنگ آهک در ورودی – که برای بیش از 5000 سال استفاده شده است – ویژگی های بیشتری را در داخل گودال نشان داده است.

این گودال فرو ریخته، بزرگترین ورودی طبیعی شناخته شده به سیستم غار ماموت، به اعتقاد محققان، جایی است که هزارتوی گسترده غار از گذرگاه‌های طبیعی شکل‌گرفته برای اولین بار در پارک ملی غار ماموت در کنتاکی آغاز شد.

در این پست فیسبوک آمده است: “این پروژه اطلاعات بیشتری را در مورد منابع فرهنگی و طبیعی غار ماموت در اختیار محققان و دانشمندان قرار می دهد و به ما کمک می کند تا یاد بگیریم چگونه بهتر از پارک برای شما و نسل های آینده محافظت کنیم و تفسیر کنیم.”

باستان شناسان با خدمات پارک ملی، دانشگاه آیداهو و بنیاد تحقیقات غار در روز چهارشنبه، 6 ژوئیه 2022، حفاری باستان شناسی را در یک گودال عمودی طبیعی در زیر آبشار در ورودی تاریخی غار ماموت در پارک ملی غار ماموت انجام می دهند تا کشف کنند. آثار و بقایای بیش از 200 سال پیش. در هفته گذشته، باستان شناسان آثاری از قرن 19 و 20، از جمله بطری های ککا، قطعات بلیت، قطعات سرامیکی، روی درب قوطی مهر و موم شده با سرب، قطعات فلزی زنگ زده و موارد دیگر را یافته اند.