یک چترباز روسی که در جریان این جنایات در بوچا بود، با نامه ای عاشقانه با بوسه رژ لبی که پشت سر گذاشته بود شناسایی شد.

گزارش‌هایی از جنایات و جنایات جنگی بالقوه پس از عقب‌نشینی روسیه از بوچا، از جمله قتل و تجاوز به غیرنظامیان و همچنین کشف گورهای دسته‌جمعی، سرازیر شد و درخواست‌ها برای تحقیقات بین‌المللی را برانگیخت.

این رسانه سربازان و واحدهای نظامی خاصی را که در بوچا بودند شناسایی کرد و برخی از آنها را با اعمال خشونت آمیز خاص علیه غیرنظامیان غیرمسلح مرتبط کرد. روسیه گزارش های مربوط به جنایات در بوچا را رد کرد و ادعا کرد که این گزارش ها دروغ است.

یک سرباز روسی در بوچا، در حالی که جنایات انجام می شد، یک مدرک شناسایی از خود به جای گذاشت: یک نامه عاشقانه دست نویس که با یک بوسه رژ لب امضا شده بود.

گزارش جدید رویترز سربازان و واحدهای نظامی را که قبل از عقب نشینی در بوچا بودند، شناسایی می کند.

  • یک سرباز شناسایی شد زیرا نامه ای عاشقانه خطاب به او در یک خانه غیرنظامی مانده بود.

  • تانک های روسی سوخته در خیابان ووکزالنا در بوچا، جایی که ستونی از خودروهای نظامی روسی که به سمت کیو می رفتند توسط نیروهای اوکراینی منهدم شد. بوچا، اوکراین، 4 آوریل 2022.ارین تریب برای اینسایدر

    • یکی از ساکنان بوچا به رسانه گفت که نامه را پس از بازگشت به خانه کشف کرد و متوجه شد که بسیاری از خانه‌اش ویران شده است. او در اتاق نشیمن خود در میان انبوهی از اسناد، از جمله شناسنامه های اوکراینی متعلق به غیرنظامیانی بود که سربازان روسی از آنها بازجویی یا بازداشت کرده بودند.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    Source link

    پس از خروج روسیه از مناطق نزدیک کی‌یف، گزارش‌های جنایات از بوچا، اوکراین سرازیر شد.

  • یک خیابان شهری با مخازن سوخته در اطراف دیده می شود.

    یکی دیگر از سربازان روسی پس از نقاشی دسته رسانه های اجتماعی خود بر روی دیوارهای خانه ای در نزدیکی محل پیدا شدن نامه توسط این رسانه شناسایی شد.

    پس از آنکه نیروهای روسی ماه گذشته عقب نشینی خود را از مناطق اطراف کیف انجام دادند، خبرنگاران رویترز هفته ها را در بوچا، اوکراین سپری کردند. این گزارش که روز پنجشنبه منتشر شد، شامل جزئیات جدیدی در مورد آنچه در بوچا رخ داد بر اساس مصاحبه با نزدیک به 100 نفر از ساکنان، اسناد به جا مانده از نیروهای روسی، و شواهد عکس و ویدئو است.

    اثر این بوسه در عکسی که رویترز از نامه منتشر کرده بود نمایان بود.

    این نامه توسط اوکسانا ریباکووا امضا شد و خطاب به الکساندر لوگویننکو، سرباز روسی که بعداً به عنوان یک چترباز معرفی شد، ارسال شد.

    رویترز با ریباکووا، واقع در منطقه پسکوف روسیه تماس گرفت و گفت که لوگویننکو شریک زندگی او است، هرچند او بعداً شکایت خود را پس گرفت. دو نفر که این زوج را می شناختند نیز رابطه خود را با این رسانه تایید کردند.

    “خوب است که شما نزدیک هستید، در قلب من نزدیک هستید، اما شما دور هستید، به کشور ما خدمت می کنید، از ما محافظت می کنید. من به شما افتخار می کنم!” نامه گفت