گزارش می‌گوید کانیه وست یکی از کارکنان را که پیشنهاد پخش موسیقی دریک و دیگری را به دلیل پوشیدن ژاکت زرد داده بود، اخراج کرد: «راستش یک کابوس منابع انسانی است».


کانیه وست

Ye، قبلاً Kanye West، در پاریس، فرانسه، در 2 اکتبر 2022.استفان کاردیناله – کوربیس/کوربیس از طریق گتی ایماژ

  • رولینگ استون با کارکنان Yeezy، Adidas و Gap که با Kanye West کار می کردند، مصاحبه کرد.

  • کارکنان گزارش کردند که 12 تا 15 ساعت در روز کاری در یک محیط کاری پر هرج و مرج و همیشه در حال تغییر کار می کنند.

  • یکی از کارکنان گفت: «نحوه رفتار او در رسانه های اجتماعی دقیقاً مانند کارمندان است.

رولینگ استون گزارش داد که رپر اخیراً رسوا شده، Ye – که با نام کانیه وست نیز شناخته می شود – یک محل کار “فرقه مانند” ایجاد کرد که در آن مشاغل کارکنان دائماً در خطر بود.

این رسانه با تقریباً دوجین نفر که با Ye در Yeezy، Adidas و Gap کار می کردند، مصاحبه کرد. کارکنان گزارش دادند که 12 تا 15 ساعت در روز کاری در یک محیط کاری پر هرج و مرج و همیشه در حال تغییر کار می کنند که در آن “شما باید دائماً با او موافق باشید.”

یکی از طراحان آدیداس Yeezy به این نشریه گفت: “خشم او از ما در تعاملات روزمره نامناسب بود و صادقانه بگویم که یک کابوس HR بود.”

یکی از کارکنان ارشد آدیداس Yeezy افزود: «نحوه او در رسانه های اجتماعی دقیقاً مانند کارمندان است.

یکی از کارکنان به یاد می آورد که به خاطر پیشنهاد نقش دریک که وست با او رپ گوشت می خورد، اخراج شده است. چندین کارمند نیز گزارش دادند که انتقاد وست از لباس‌هایشان فرهنگی را ایجاد کرد که در آن بیشتر مردم لباس‌های Yeezy می‌پوشیدند. بر اساس گزارش رولینگ استون، یک خلاق پس از پوشیدن یک ژاکت زرد رنگ اخراج شد، زمانی که وست به آنها گفت: «برای پالت لباس بپوشید یا سیاه بپوشید».

“ما [didn’t] یکی از کارمندان به خروجی گفت: “هیچکس نمی خواست در زمانی که کانیه آنجا بود، مشکلی پیش بیاید، زیرا اگر یک ابر ستاره بزرگ آنجا باشد و چاپگر کار نکند، بدیهی است که شغل شما به خطر می افتد.”

بر اساس گزارش‌ها، وست به کارکنان گفته است که فشن شوی Yeezy او از «اسکین‌هدها و نازی‌ها» الهام گرفته شده است. او در این نمایش، پیراهن «زنده‌های سفید مهم است» را پوشید که واکنش‌های منفی طرفداران و منتقدان را برانگیخت. در موارد اخیر، وست در مصاحبه ها و توییتر اظهارات یهودستیزی و دیگر مضرات را مطرح کرد. در نتیجه، او بسیاری از ارتباطات تجاری و متعاقباً وضعیت میلیاردی خود را از دست داد.

آدیداس، گپ و ییزی مافیا بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند. اینسایدر همچنین با دو نماینده برای غرب تماس گرفت.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع