گزارشگر NYT: ترامپ آماده است همه چیز را بسوزاند اگر راهش را با جمهوری خواهان نپذیرد

این حزب، در عین حال، تقریباً به اندازه ترامپ، مفسر، بی احساس و حسابگر به نظر می رسد کریس والاس روز جمعه در CNN اشاره کرد.

دور انداختن احتمالاً هفته آینده آغاز می‌شود، زمانی که انتظار می‌رود ترامپ برخلاف توصیه‌های برخی از متحدانش، مجدداً برای ریاست‌جمهوری نامزد شود. ترامپ قبلاً رقبای بالقوه اولیه از جمله فرماندار فلوریدا را دور ریخته است. ران دیسانتیس و احتمالا فرماندار ویرجینیا گلن یانگکین و مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق.

هابرمن در مجموعه ای از توئیت ها خاطرنشان کرد: ترامپ اکنون به دلیل نمایش ناگوار حزب جمهوری خواه در انتخابات میان دوره ای “آسیب پذیر” در برابر حملات داخلی است – اما “این قبلاً اتفاق افتاده است و او زنده مانده است”.

او جمعه خاطرنشان کرد که چه کسی یا چه چیزی پس از چنین درگیری باقی می ماند، کاملاً مشخص نیست.

او افزود: “بسیار کمی از اهداکنندگان اصلی… می خواهند در حال حاضر برای او کاری انجام دهند و تعدادی از آنها در حال گفتگوهای فعال در مورد بهترین راه برای متوقف کردن او هستند.” “ولی. دوباره… آشنا به نظر می رسد؟”

والاس گفت: «در پایان، این چیزی است که برای جمهوری خواهان به نظر می رسد. «این یک موضوع اصولی نیست. موضوع حقیقت نیست. مسئله این است که چه کسی برنده و چه کسی بازنده است. به عنوان مثال، در حال حاضر، ران دیسانتیس، که یک پیروزی قاطع به دست آورد… پیروزی شبیه یک برنده به نظر می رسد، و دونالد ترامپ… به نوعی مانند یک بازنده به نظر می رسد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

در همین حال، ترامپ به طرز وحشتناکی روشن کرده است که اگر به آنچه می‌خواهد، یعنی حفظ تسلط خود بر خط تولیدی که شش سال است در حال توسعه است: حزب جمهوری‌خواه، نرسد، حاضر است همه چیز را بسوزاند. هشدار داد.

با این وجود، به نظر می رسد این حزب آماده مبارزه برای کنار زدن ترامپ برای بهبود شانس جمهوری خواهان برای پیروزی در صندوق های رای آینده است.

این حزب جمهوری خواه ممکن است کمربند برای یک جنگ داخلی وحشیانه در میان خرابه های انتخابات میان دوره ای آن – و دونالد ترامپ خبرنگار نیویورک تایمز پیش بینی می کند که اگر نتواند کنترل خود را بر حزب جمهوری خواه حفظ کند، آماده است «همه چیز را بسوزاند» مگی هابرمن.

او این حزب را به باد انتقاد گرفت و در نهایت از ترامپ فاصله گرفت، مدتها پس از آن که او به شورش تاکید کرد و بارها دروغ های تقلبی انتخاباتی را منتشر کرد. عامل نهایی تصمیم گیری چه بود؟ والاس خاطرنشان کرد: «نامزدهای جمهوری‌خواه 10 امتیاز کمتر عمل کردند.