گروهی در حال قدم زدن در پس‌زمینه ویدیوی بادی‌کم که در نزدیکی صحنه جرم در ساعت 3 صبح گرفته شده است

لانیر گفت: “ما اکنون باید هوشیار باشیم، اما باید آن را به یک روش زندگی برای خود تبدیل کنیم.” ما باید همیشه با سر بالا راه برویم، به مسیرهای روشن بچسبیم و اگر می‌توانیم دسته‌جمعی راه برویم – و علاوه بر این، اگر هماهنگی‌های قبلی انجام نداده‌اید، به مردم اطلاع دهیم که چه زمانی به خانه رسیده‌اید.»

پلیس قبلاً گفته بود که بازرسان در فیلم‌های دوربین بدنه چیزی با ارزش شواهد پیدا نکرده‌اند – اما مشخص نیست که آیا آنها افرادی را که در حال پیاده‌روی بودند شناسایی کرده یا با آنها مصاحبه کرده‌اند. فاکس نیوز دیجیتال از روز شنبه بارها در مورد این تصاویر پرسید و هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

این فناوری به احضاریه یا حکم بازرسی نیاز دارد.

با این حال، به گفته کارشناسان، این توسعه پتانسیل کمک به بازرسان در این پرونده را دارد.

خانواده قربانی آیداهو در حال جمع‌آوری کمک مالی برای پول پاداش، زیرا راز قتل دانشگاه بدون دستگیری وارد هفته چهارم می‌شود.

او به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «آنها می توانند ببینند چه شماره تلفن هایی به یک سایت سلولی خاص متصل شده است.

او گفت که بازرسان مصاحبه‌هایی انجام داده‌اند و با برخی از طرف‌ها مصاحبه‌های مجدد انجام داده‌اند، زیرا آنها به بررسی نکات جدید ادامه می‌دهند.

قتل های آیداهو: پلیس می گوید با وجود فقدان پاداش و مظنون، 4 هفته “نکات خوبی” دریافت می کند

جعبه های حاوی متعلقات قربانیان آیداهو منتقل می شوند

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

کشته شدن دانشجویان دانشگاه آیداهو: جدول زمانی وقایع

افسران لباس شخصی در حدود ساعت 2:50 بامداد 13 نوامبر سه دانشجوی دانشگاه آیداهو را به دلیل مشروب خواری مشکوک به مشروبات الکلی متوقف کردند، در حالی که آنها در میدانی در خیابان تیلور در بین خانه سیگما چی فرات و خانه اجاره ای دختران قدم می زدند.

اولیویا ویتال، یک وبلاگ نویس واقعی جنایی با بیش از یک میلیون دنبال کننده در TikTok، شنبه با جزئیات در فضای مجازی منتشر شد. او گفت که معتقد است شخصی که با گروه راه می رود ممکن است اطلاعاتی داشته باشد که می تواند به بازرسان کمک کند.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

پت دیاز، کارآگاه سابق قتل در میامی داد که به بازپرس خصوصی تبدیل شد، به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «اگر هنوز این کار را نکرده‌اند، باید در اسرع وقت آنها را پیدا کنند. “این یک سرنخ عالی است. کسی چیزی می داند.”

به گفته جوزف جیاکالون، استاد کالج جان جی، با کمک اف‌بی‌آی در این پرونده و حضور شناخته شده دو افسر لباس شخصی، بازرسان می‌توانند داده‌های برج‌های تلفن همراه را محدود کنند تا نشان دهند کدام تلفن‌ها همزمان در آن منطقه بوده‌اند. از دادگستری جنایی و یک گروهبان بازنشسته NYPD.

این گروه حدود یک دهم مایل از محل اجاره خارج از محوطه دانشگاه متوقف شد، جایی که مدیسون موگن، 21 ساله، بهترین دوستش، کیلی گونکالوز، 21 ساله، اتان چاپین، 20 ساله و دوست دخترش زانا کرنودل، 20 ساله، به طرز وحشیانه ای با چاقو کشته شدند. بین ساعت 3 تا 4 صبح

پلیس می گوید هر کسی در النترا ممکن است “اطلاعات مهمی برای به اشتراک گذاشتن” در این پرونده داشته باشد.

او گفت: “ما به معنای واقعی کلمه ارتشی از تحلیلگران داریم که ویدئوهایی را که از طریق سایت بارگذاری FBI.gov مسکو ارسال شده است مرتب می کنند.”

وسایل قربانیان قتل چهارگانه دانشگاه آیداهو از خانه در مسکو، آیداهو، چهارشنبه، 7 دسامبر 2022 خارج می شود.

رابی جانسون، سخنگوی این تحقیقات روز شنبه گفت: «این اطلاعاتی نیست که در حال حاضر منتشر شود. او به طور جداگانه گفت که برخی از جزئیات برای حفظ یکپارچگی تحقیقات محرمانه نگه داشته شده است.

از آنجایی که می دانیم دو پلیس در آنجا ایستاده اند که احتمالاً تلفن همراه دارند، آنها می توانند افراد دیگر را در آن مجاورت محدود کنند.”

روی دوربین ساعت 3:12 بامداد مهر زده شده است. پلیس قبلاً اعلام کرده بود که قتل بین ساعت 3 و 4 صبح همان روز رخ داده است.

منظره ای از خیابان تیلور، که با خیابان کینگ رود دو در پایین تر از صحنه یک قتل چهارگانه، درست چند قدمی پردیس دانشگاه آیداهو تلاقی می کند.

در بیانیه ای ویدئویی روز دوشنبه، سروان پلیس مسکو، راجر لانیر، گفت که بازرسان در حال بررسی “ساعت ها و ساعت ها و ساعت ها” ویدئوی این پرونده هستند.

این سه زن با هم زندگی می کردند و چاپین که در فاصله 200 یاردی در سیگما چی زندگی می کرد، آنجا می ماند.

“بین افراد مجری قانون و افرادی که در پس‌زمینه فیلم دوربین بدنه هستند، حدود نیم دوجین نفر هستند. اهمیت این است که آنها ممکن است شاهد چیزی بوده باشند که از آنها مطلع نبوده است.”

فاکس نیوز دیجیتال همچنین از پلیس پرسیده است که آیا حکم بازرسی در خارج از خانه کینگ رود صادر شده است یا خیر و آیا مقامات به افراد ناشناس مورد علاقه برخورد کرده اند یا خیر.

چند نفر در حال راه رفتن در پس‌زمینه ویدیوی دوربین بادی پلیس که در نزدیکی خانه King Road که در آن چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو در 13 نوامبر و در همان زمان در خواب کشته شدند، دیده می‌شوند.

خط انعام را می توان با شماره 208-883-7180 ​​یا از طریق ایمیل به [email protected] در دسترس قرار داد. رسانه های دیجیتال را می توان در fbi.gov/moscowidaho ارسال کرد.

در حالی که پلیس به تعقیب یک مظنون ادامه می دهد، از دانش آموزان و ساکنان محلی می خواهد تا احتیاط کنند.

تماشا کنید: تحقیقات قتل آیداهو: بازرسان ساعت‌ها شواهد ویدیویی را از پمپ بنزین مجاور جمع‌آوری می‌کنند

هفته گذشته پلیس از مردم برای یافتن سرنشین یا سرنشینان یک هواپیما کمک خواست هیوندای النترا سفید 2011 تا 2013 در حوالی زمان قتل نیز در نزدیکی خانه قربانیان دیده می شود.

کارآگاهان آنلاین گروهی از چهره ها را مشاهده کردند که در نزدیکی تقاطع خیابان کینگ و خیابان تیلور، دو خانه پایین تر از محل جنایت، در حال راه رفتن هستند.

همانطور که فاکس نیوز دیجیتال اوایل دوشنبه گزارش داد، خانواده گونکالوز نیز در حال جمع آوری کمک مالی برای ارائه جایزه برای اطلاعاتی هستند که پرونده را مخدوش می کند.



منبع

قتل های آیداهو: قاتل محکوم یک مایل از چاقو زدن در دانشگاه دستگیر شد

خیابان برفی، ماشین های پارک شده

قتل‌های آیداهو: پلیس ویدیوی بادی‌کم را از شب قتل‌ها منتشر کرد

او گفت: «این فیلم‌ها از سراسر پمپ بنزین‌های شهر و به‌ویژه منطقه اطراف جاده کینگ است. “این کار زمان زیادی می برد.”

پلیس قبلاً از مردم خواسته بود از گمانه زنی و اطلاعات نادرست پرهیز کنند و هشدار داده بود که افرادی که “احزاب بالقوه درگیر” را مورد آزار و اذیت یا تهدید قرار می دهند ممکن است با عواقب جنایی روبرو شوند.

او به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «در طول زمان قتل‌ها، افرادی در مجاورت عمومی بودند.