کارشناسان فاکس نیوز اعتراف کردند که «موج قرمز» به «فاجعه مطلق» تبدیل شده است


اخبار فاکس

اخبار فاکس

از آنجایی که به نظر می‌رسد دموکرات‌ها در حال حاضر در رقابت‌های انتخاباتی مجلس نمایندگان از انتظارات خود بهتر عمل می‌کنند، کارشناسان فاکس نیوز درباره «فاجعه مطلق» که باعث شکست رأی‌دهندگان در ایجاد «موج قرمز» شد، همانطور که برخی از جناح راست پیش‌بینی کرده بودند، منعکس کردند.

مارک تیسن پرشور حزب جمهوری خواه را به دلیل شکست در ایجاد “موج قرمز” به شدت مورد انتقاد قرار داد و از آن خواست که “در حال حاضر یک نگاه واقعا عمیق و درونگرا در آینه داشته باشد زیرا این یک فاجعه مطلق است”، در حالی که ادعا کرد که حزب باید “موج قرمز” را برگرداند. بازگشت.”

ما بدترین تورم در چهار دهه گذشته، بدترین سقوط دستمزدهای واقعی در ۴۰ سال گذشته، بدترین موج جنایت از دهه ۱۹۹۰، بدترین بحران مرزی در تاریخ ایالات متحده را داریم، ما جو بایدن را داریم که پس از هری ترومن کم‌محبوب‌ترین رئیس‌جمهور است. از زمانی که انتخابات ریاست جمهوری اتفاق افتاد و موج قرمزی وجود نداشت. این یک کیفرخواست شدید علیه حزب جمهوری خواه است. این یک کیفرخواست شدید از پیامی است که ما برای رای دهندگان ارسال کرده ایم. آنها به همه اینها نگاه کردند و به جایگزین جمهوری خواهان نگاه کردند و گفتند: نه ممنون.

تیسن گفت انتخاب جمهوری خواهان از جمله ران دیسانتیس و برایان کمپ که هر دو قبلاً در ایالت های متبوع خود فلوریدا و جورجیا در انتخابات مجدد پیروز شده اند، “مسیری به سوی آینده” بود، به جای اینکه “نامزدهای رادیکالی که بسیار پشت سر آنها قرار گرفتند، کاندیداهای تندرو را پشت سر گذاشتند.” حزب جمهوری خواه در موقعیت وحشتناکی قرار دارد و رأی دهندگان به حزب جمهوری خواه متهم شده اند.»

همچنین در فاکس، مفسر بریت هیوم شکست در برابر “موج قرمز” را پذیرفت.

هیوم با انعکاس اظهارات سناتور لیندزی گراهام به NBC News در اوایل شب، گفت: “من فکر می کردم شرایط سیاسی به گونه ای است که نشان دهنده یک موج قرمز است.” «نظرسنجی چیز دیگری می‌گفت. و من به نظرسنجی شک داشتم. رای گیری امشب به خوبی برگزار شد. آنها این نژادها را به هر طریقی نزدیک می‌خواندند – قطعاً در حاشیه خطا.»

پیش بینی می شد که جمهوری خواهان حداقل 20 کرسی در مجلس را به دست آورند و نیوت گینگریچ، رئیس پیشین مجلس نمایندگان، “حدود 44 کرسی” را پیش بینی کرد.

هیوم در ادامه پیشنهاد کرد که حتی اگر جمهوری‌خواهان مجلس پایین کنگره را به دست آورند، عملکرد دموکرات‌ها در کل به‌عنوان دمی برای کمپین احتمالی جو بایدن برای انتخاب مجدد رئیس‌جمهور تلقی می‌شود.

«اثر عملی این است [that if] جمهوری خواهان کنترل مجلس نمایندگان را به دست می گیرند، دستور کار قانونگذاری او نمی تواند مانند دستور کار قانونی او در دو سال گذشته باشد. «اثر سیاسی این است که… آیا این او را تشویق می‌کند تا دوباره نامزد شود؟ “هی، من سالم اومدم بیرون. من شبیه کسی نیستم که حزب من را به شکستی وحشتناک کشاند. من خوب هستم که بروم.»

به گفته ال شارپتون که در ماه سپتامبر با رئیس جمهور در کاخ سفید ملاقات کرد، بایدن به طور رسمی متعهد به نامزدی برای دومین دوره ریاست جمهوری نشده است، اگرچه در حال برنامه ریزی برای انجام این کار است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع