کاخ سفید می‌گوید جمهوری‌خواهان در تنسی پس از تیراندازی در مدرسه، شانه‌های خود را بالا انداخته‌اند

ژان پیر گفت: «آنچه از فلوریدا تا تنسی در ایالات متحده می‌بینیم، مقامات جمهوری‌خواه هستند که در حال دوبرابر کردن صورت‌حساب‌های خطرناکی هستند که مدارس، مکان‌های عبادت و جوامع ما را کمتر امن می‌کند.

(گزارش توسط جف میسون و تروور هانیکات؛ نویسنده هدر تیمونز؛ ویرایش توسط گرانت مک کول)



منبع

واشنگتن (رویترز) – کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید روز سه‌شنبه گفت که جمهوری‌خواهان در تنسی که قصد برکناری قانون‌گذاران دموکرات را به دلیل پیوستن به تظاهرات ضد خشونت ضد اسلحه دارند، در مقابل یک تیراندازی دیگر در مدرسه «شانه بالا انداخته‌اند».

بیش از 1000 نفر در جریان تظاهراتی که توسط مادران در روز پنجشنبه سازماندهی شده بود به ساختمان ایالتی تنسی سرازیر شدند. سه قانونگذار منتخب دموکرات که به آن پیوستند در قطعنامه های ارائه شده توسط جمهوری خواهان به “رفتار بی نظم” متهم شدند.

ژان پیر گفت: «کاری که آنها با این سه قانونگذار دموکرات انجام می دهند، در مقابل یک تیراندازی غم انگیز دیگر در مدرسه شانه بالا انداخته است، در حالی که بچه های ما همچنان بهای آن را می پردازند.

مجلس ایالتی تنسی با اکثریت جمهوری خواه، اولین گام ها را روز دوشنبه برای اخراج قانونگذاران دموکرات که هفته گذشته پس از تیراندازی در مدرسه ای در نشویل که منجر به کشته شدن شش نفر از جمله سه کودک شد، به صدها معترض جوان پیوستند، برداشت.