چرا لس آنجلس می تواند آخرین ناحیه مدرسه ای در آمریکا باشد که دستور ماسک خود را لغو می کند؟

در سال‌های 2020 و 2021، پویایی‌های بوروکراتیک مشابه، کلاس‌های درس LAUSD را برای آموزش حضوری تقریباً از هر جای دیگری در ایالات متحده برای مدت طولانی‌تری بسته نگه داشت، اما سپس منطقه مسیر را اصلاح کرد و اقدامات ایمنی خود را برای نگه‌داشتن بچه‌ها در کلاس با دور نگه داشتن COVID-19 تنظیم کرد.

پس از دو سال طولانی در حالت بحران، مرحله بعدی همه‌گیری، رهبران و نهادها را ملزم می‌کند تا در صورت لزوم در مورد تغییر بین اقدامات ایمنی و عادی‌سازی زیرک عمل کنند، مبادا صبر عمومی را لبریز کرده و اعتماد عمومی را از دست بدهند.

اما ادامه اجباری کردن ماسک برای کودکان – و نه بزرگسالان – در زمانی که موارد کم است، می‌تواند متقاعد کردن مردم برای «پیروی علم» را بسیار سخت‌تر کند، اگر نوع جدی دیگری جرقه‌های افزایشی دیگر را ایجاد کند.

با درک این موضوع که تعداد Omicron در آستانه سکون احتمالی بهاری در حال کاهش است، بسیاری از کارشناسان و مقاماتی که در زمانی که ویروس شیوع پیدا کرده بود خواستار تدابیر ایمنی قوی‌تر بودند، اکنون برعکس این موضوع را تاکید می‌کنند: شکستن محدودیت‌ها به نام حفظ اعتماد عمومی – و همکاری – باید کووید-19 دوباره افزایش یابد.

این پروتکل‌ها، مانند ماسک زدن در فضای داخلی، از ده‌ها هزار مربی و بیش از نیم میلیون دانش‌آموز به همراه خانواده‌هایشان محافظت کرده است. در حالی که هنوز بسیاری از جوانان واکسینه نشده در برنامه‌های آموزش اولیه و مدارس ما وجود دارند، بحث درباره حذف این اقدامات ایمنی و بهداشتی زود است.

او می‌گوید: «علمی که بر روی رمپ پروتکل‌های حفاظتی در حال حاضر وجود دارد، که رفاه دانش‌آموزان و نیروی کار ما را تضمین می‌کند، باید با بهبود شرایط بهداشتی، خارج از رمپ را نیز مطلع کند.» چند روز بعد اضافه شد.

علاوه بر این، بسیاری از مناطقی که امروز هنوز به ماسک در مدارس نیاز دارند – در ایالت هایی مانند اورگان، واشنگتن و ورمونت – قبلاً مانند کالیفرنیا اعلام کرده اند که آنها را در اواسط مارس اختیاری خواهند کرد. و یک مرجع نه کمتر از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، به تازگی توصیه پوشاندن عمومی مدارس را در جوامعی که انتقال COVID-19 و بستری شدن در بیمارستان واجد شرایط “کم” هستند – مانند لس آنجلس، متوقف کردند.

LAUSD حتی فیلترهای هوای MERV-13 را در 80 میلیون فوت مربع از ساختمان‌های مدرسه نصب کرده است که فیلتراسیون و تهویه را در کلاس‌های خود بهبود می‌بخشد.

در همین حال، اتحادیه‌های دیگر مدارس نیز نگرانی‌های مشابهی دارند.

در همین حال، به نظر می رسد دومین منطقه بزرگ مدارس دولتی آمریکا – لس آنجلس – احتمالاً برای بقیه سال تحصیلی به ماسک نیاز دارد.

مایارت کروز اشتباه نمی کند که بسیاری از دانش آموزان جوان LAUSD واکسینه نشده اند. طبق آخرین داده ها، فقط 35 درصد از کودکان 5 تا 11 ساله لس آنجلس حداقل یک دوز دریافت کرده اند. چیزی که کمتر آشکار است این است که نرخ واکسیناسیون در سطوح ابتدایی واقعاً چقدر از نظر انتقال یا خطر – چه برای بچه‌های کم خطر یا معلمان و کارکنان واکسینه جهانی – در لحظه‌ای که موارد کووید در جامعه رو به کاهش است یا در دوران کودکی تفاوت ایجاد می‌کند. نرخ واکسیناسیون به زودی به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

در نهایت، چند ماه دیگر پوشاندن ماسک اجباری در داخل مدارس احتمالاً تأثیر کمی بر مسیر کلی ویروس خواهد داشت، ویروسی که حتی در حالی که آنجلنوهای بزرگسال همچنان بدون نقاب در بارها و رستوران‌ها (و رویدادهای ورزشی) جمع می‌شوند، در حال سقوط است. در تمام طول انجام شده است.

سیسیلی مایارت کروز، رئیس اتحادیه معلمان لس آنجلس، هفته گذشته در بیانیه‌ای گفت: «مدارس LAUSD امن‌ترین و مجهزترین مدارس در کشور بوده‌اند، زیرا مربیان و خانواده‌ها برای درخواست پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی حیاتی متحد شده‌اند.

نرخ واکسیناسیون چگونه بر آخرین افزایش کووید تأثیر می گذارد؟ این توضیح دهنده یاهو Immersive را بررسی کنید تا متوجه شوید.

داده ها را به صورت سه بعدی ببینید.  آخرین داده های COVID-19 را در مرورگر خود کاوش کنید تا این کد QR را با تلفن خود اسکن کنید تا تجربه را در واقعیت افزوده راه اندازی کنید.





Source link

اما با توجه به مقاومت اتحادیه – و همچنین بی میلی آشکار سرپرست جدید برای برهم زدن وضعیت موجود – دیدگاه ملوین بعید به نظر می رسد. درعوض، دانش‌آموزان LAUSD ممکن است مجبور باشند تا پایان سال تحصیلی ماسک بپوشند در حالی که همسالان آنها در تقریباً هر منطقه دیگر در سراسر کشور این گزینه را دارند که یک فنر بدون ماسک را تجربه کنند.

“پیروی از علم” مانند یک اقدام محتاطانه به نظر می رسد، اما دلایلی که مدارس لس آنجلس همچنان پنهان می شوند، پیچیده تر از این است.

در مقابل، نه شهردار لس آنجلس و نه هیئت نظارت شهرستان لس آنجلس بر مدارس شهر اختیاری ندارند – بنابراین هرگونه تغییر در سیاست ماسک LAUSD باید در میز مذاکره اتفاق بیفتد.

نیک ملوین در کنار پوستری درباره پروتکل‌های ایمنی COVID-19 ایستاده است.

به نوبه خود، نیک ملوین، نایب رئیس هیئت مدیره مدرسه LAUSD، گفته است که منطقه باید با راهنمایی های ایالتی و شهرستانی هماهنگ باشد. نوشتن در توییتر او “امیدوار است که ما بتوانیم با همه ذینفعان همکاری کنیم تا پوشش داخلی در مدارس پس از 3/12 اختیاری شود – و بتوانیم قبل از آن زمان سیاست های به روز شده ای را برای ماسک زدن در داخل خانه و آزمایش کووید اعلام کنیم.”

پوشش مدرسه یک موضوع احساسی است. منتقدان ادعا می کنند (اگرچه بسیاری از کارشناسان مخالف هستند) که ماسک یادگیری و اجتماعی شدن را برای کودکان دشوارتر می کند. حامیان استدلال می کنند که از جامعه اطراف محافظت می کنند. در مجموع، علم نشان می‌دهد که ماسک‌سازی جهانی داخل خانه با ماسک‌های با کیفیت بالا به محدود کردن شیوع در طول موج کمک می‌کند – اما همچنین نشان می‌دهد که خطر ابتلا به کووید برای کودکان (به‌ویژه کودکان زیر ۱۰ سال) بسیار کمتر از بزرگسالان است.

زنی تابلویی در دست دارد که روی آن نوشته شده است: بدون نقاب بدون ماسک، بدون واکسن + 100% بدون ترس، عیسی مرا دارد!

نیک ملوین، عضو هیئت مدیره ناحیه مدرسه متحد لس آنجلس. (السیب/لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ).

معلم لس آنجلس ورنیدا واتسون در اولین روز بازگشت به مدرسه در آگوست 2021 به دانش آموزان کمک می کند. (لوسی نیکلسون/رویترز)

چرا لس آنجلس می تواند آخرین ناحیه مدرسه ای در آمریکا باشد که دستور ماسک خود را لغو می کند؟

درجه ای که LAUSD به تنهایی روی ماسک ها می ایستد قابل توجه است. هفته گذشته، مقامات در ساکرامنتو اعلام کردند که کالیفرنیا از 12 مارس استفاده از ماسک در مدارس را متوقف خواهد کرد. چند روز بعد، مقامات لس آنجلس همین کار را کردند.

تغییر ایالتی و محلی منعکس کننده یک روند گسترده در سراسر کشور است. بر اساس گزارش شرکت داده Burbio، سهم 500 مدرسه بزرگ ایالات متحده که در آن پوشیدن ماسک اجباری است، طی ماه گذشته از بیش از 60 درصد به کمتر از 40 درصد کاهش یافته است.

طی دو ماه گذشته، میانگین روزانه موارد کووید-19 در لس آنجلس به تنها 14 مورد در هر 100000 نفر کاهش یافته است – همتراز با سطح قبل از حمله نوع دلتا در تابستان گذشته – و با نرخ 58 نفر به کاهش ادامه می‌دهند. درصد هر دو هفته یکبار تعداد بستری ها به همان سرعت در حال کاهش است. کمتر از 1.2 درصد از تست ها مثبت می شوند. در مدارس، میزان مثبت بودن حتی کمتر است: فقط 0.27 درصد.

لس آنجلس – این هفته، بزرگترین منطقه مدرسه دولتی آمریکا – شهر نیویورک – سرانجام دستور ماسک COVID-19 خود را لغو کرد و به دانش آموزان K-12 اجازه داد انتخاب کنند که آیا می خواهند صورت خود را در کلاس بپوشانند یا خیر.

LAUSD همچنین یکی از اولین مناطق در کشور بود که واکسیناسیون را برای همه معلمان، کارکنان و دانش آموزان 12 سال به بالا اجباری کرد. به گفته دکتر اسمیتا مالهوترا، مدیر پزشکی LAUSD، تا اواخر ژانویه، 100 درصد کارکنان و 90 درصد از دانش‌آموزان مسن‌تر حداقل دو واکسن تزریق کرده بودند – که به طور چشمگیری احتمال انتقال در مدرسه منجر به بیماری شدید را کاهش می‌دهد.

و آنها می گویند که LAUSD ممکن است در موقعیت بهتری نسبت به هر مدرسه دیگری در کشور برای انجام این کار باشد.

بر اساس گزارش‌های لس‌آنجلس تایمز و جاهای دیگر، توافق‌نامه موجود LAUSD با اتحادیه معلمان محلی می‌گوید که ماسک‌ها تا پایان سال تحصیلی مورد نیاز خواهند بود، مگر اینکه هر دو طرف در مورد جدول زمانی مذاکره مجدد کنند – و حداقل به نظر می‌رسد اتحادیه فکر می‌کند که چنین است. حتی برای “بحث” در مورد چنین موضوعاتی “پیش از موعد”.

یک پسر گلوله دریافت می کند.

مایکل فدریکو ایوان تازج 8 ساله را در لس آنجلس واکسیناسیون می کند. (فرانسین اور/لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ)

عدم تمایل ناحیه یکپارچه مدرسه لس آنجلس به کاهش اقدامات پوشش دهی عمومی در داخل ساختمان، حتی با کاهش شدید تعداد Omicron، آن را نه تنها با شهر نیویورک، بلکه با سایر نقاط کشور – از جمله ایالت کالیفرنیا و حتی لس آنجلس، خارج می کند. خود شهرستان که شامل تعدادی شهر و شهرستان دیگر در این منطقه می شود.

کودکی پشت میزی جلوی کامپیوتر می نشیند که کلاس آنلاین روی آن قابل مشاهده است.

پس مشکل در لس آنجلس علم نیست. مدارس LAUSD اکنون ایمن تر از سایر مدارس در سراسر کشور هستند. در عوض، مشکل تشریفات اداری و تضاد نهادی است.

دانیل، 5 ساله، در یک کلاس آنلاین از YMCA خانواده Westchester در لس آنجلس در مارس 2021 شرکت می کند. (مایک بلیک/رویترز)

به عنوان مثال، این تنها سیستم آموزشی بزرگ ایالات متحده است که به طور معمول تک تک دانش‌آموزان و کارکنان دانشگاه را هر هفته آزمایش می‌کند – به این معنی که حتی زمانی که انتقال در طول موج‌های دلتا و Omicron به طور نجومی بالاتر بود، مقامات توانستند موارد جدید COVID را شناسایی و قرنطینه کنند. قبل از اینکه جرقه شیوع و تعطیلی را بزنند.

با این حال، در حالی که رهبران سایر نواحی مدارس منطقه لس‌آنجلس (بورلی هیلز، پاسادنا، گلندیل، بربنک) دستورالعمل‌های به‌روز شده را پذیرفته‌اند، آلبرتو ام. کاروالیو، سرپرست جدید LAUSD، این دستورالعمل را پذیرفته است.

معلم و دانش آموزان در کلاس درس ماسک می زنند.

به این ترتیب، این نشان می‌دهد که یکی از بزرگترین چالش‌هایی که اکنون با آبی‌ترین گوشه‌های کشور مواجه است، کشف چگونگی تمایز بین علم COVID و نوار قرمز COVID است. این مهارتی است که با ادامه دور شدن ایالات متحده از حالت بحران و به سمت نوعی آتش بس محتاطانه با ویروس، که ممکن است به اقدامات ایمنی نیاز داشته باشد که می تواند به سرعت در پاسخ به شرایط تغییر روشن یا خاموش شود، به طور فزاینده ای ضروری خواهد شد.

با توجه به اینکه تقریباً هیچ کس فکر نمی‌کند دانش‌آموزان باید مجبور شوند برای همیشه صورت خود را بپوشانند، این سؤال پیش می‌آید که چه زمانی، نه اگر، آنها باید این گزینه را داشته باشند که نقاب‌های خود را از داخل خارج کنند – به‌ویژه با توجه به مطالعاتی که نشان می‌دهد، همانطور که گرتا ماستی از CDC می‌گوید. ماه گذشته، افرادی که هنوز ماسک های باکیفیت بپوشند را انتخاب می کنند [such as N95s, KN95s and KF94s] به خوبی محافظت می شوند، حتی اگر اطرافیان شما نقاب نزنند.» پایان نقاب جهانی لزوماً به معنای پایان نقاب زدن شخصی نیست.

لوری لایت‌فوت، شهردار شیکاگو، در مواجهه با بن‌بست مشابه، روز دوشنبه اعلام کرد که استفاده از ماسک‌ها در مدارس آنجا از 14 مارس اختیاری می‌شود و به‌طور یک‌جانبه توافق قبلی او با اتحادیه معلمان محلی مبنی بر الزام ماسک‌ها برای بقیه سال تحصیلی را نقض می‌کند. این اتحادیه در پاسخ به هیئت کار دولتی، اتهامی را برای اعمال ناعادلانه کار ارائه کرد.

یک زن در یک تجمع در لس آنجلس در اوت 2021. (دیوید مک نیو/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

لایت‌فوت در نامه‌ای به رئیس اتحادیه گفت: «شیکاگو دارای نرخ مثبت زیر 1 درصد است. «علاوه بر این، در سراسر ایلینوی، موارد و بستری شدن در بیمارستان، حتی با لغو [state] دستور ماسک.»

کاروالیو: “ما متعهد هستیم که رویکرد علم محور خود را در مورد پروتکل های COVID-19 حفظ کنیم و همچنان با مدیر پزشکی و شرکای بهداشتی خود مشورت خواهیم کرد تا یک خط مشی به روز ماسک ایجاد کنیم.” در بیانیه ای گفت منتشر شده در 28 فوریه. «ما به صدای همه ذینفعان احترام می گذاریم، و به همین دلیل، همچنان با شرکای کارگری، کارمندان و خانواده های خود درگیر می شویم، زیرا اقدامات محافظتی، پاسخگو و به نفع جوامع مدرسه ما را حفظ کرده و به دنبال آن هستیم. “