پلیس فلوریدا می گوید که پدرش به دلیل تیراندازی به او زندانی شده است

پلیس گفت: «(هم اتاقی مرد) اوایل شب اذعان کرد که بیش از حد مشروب می خورد و اظهار داشت که برای استفاده از سرویس بهداشتی بلند شدند و به اشتباه به اتاق خواب دختر نوجوانی که … در رختخواب خوابیده بود رفتند.

صاحب خانه کسی است که با پلیس تماس گرفت و گزارش داد “یکی از هم اتاقی هایش در اتاق خواب دختر نوجوانش برهنه بود” که باعث شد او به سمت مرد شلیک کند.

پلیس گفت که هیچ کس در اثر تیراندازی مورد اصابت قرار نگرفت.

پلیس فلوریدا می‌گوید تصادف مرگبار موتورسیکلت باعث پرواز آوار و انهدام 5 وسیله نقلیه شد.



منبع

بازرسان می گویند این مجموعه وقایع پس از آن اتفاق افتاد که صاحب خانه و هم اتاقی هایش در یک شب «مشروب زیاد» مشغول شدند.

«(مرد) کنار نوجوان قرار گرفت و به خواب رفت. هنگامی که نوجوان متوجه شد یک مرد برهنه در کنار او خوابیده است، نزد آقای میلر رفت تا به او بفهماند که چه اتفاقی افتاده است. او ادعا نکرد که جنایتی علیه او رخ داده است.»

پدر فلوریدا پس از اینکه پلیس گفت به مردی شلیک کرد که برهنه در کنار دختر نوجوانش به خواب رفت، به زندان افتاد.

گزارش حاکی از آن است که یک جوان 14 ساله با مشت به سر معاون فلوریدا کوبید و پس از آن ضربه خورد.

پلیس گفت: “وقتی آنها به اتاق خود بازگشتند، (صاحب خانه) به اتاق خواب آنها نزدیک شد و بعد از اینکه در بسته شد و روی او قفل شد، شروع به کوبیدن در با فریاد “من تو را می کشم” کرد.

(صاحب خانه) در محل با پلیس همکاری کرد و دستگیر شد. پلیس گفت که او با دو مورد حمله شدید با یک سلاح مرگبار و تیراندازی به یک خانه اشغال شده مواجه است.

کیپ کورال در 130 مایلی جنوب تامپا قرار دارد.

اداره پلیس کیپ کورال در بیانیه‌ای اعلام کرد که این اتفاق حوالی ساعت 12:30 صبح چهارشنبه 8 مارس رخ داد و مرد بی‌لباس به عنوان نیمی از زوجی که اتاقی را در خانه خانواده اجاره کرده بودند، شناسایی شد.

پلیس گفت که در همین زمان بود که همسرش توسط همسرش که فریاد می زد از خواب بیدار شد و به او گفت که در اتاق مشترک آنها نیست.

پلیس گفت: «این زمانی بود که (صاحب خانه) با عصبانیت 3 تا 4 بار به زمین بیرون درب اتاق شلیک کرد. افسران گلوله‌ها و سوراخ‌های گلوله را از درب اتاق خواب قربانیان دیدند.»

یک جسد ناشناس، یک خانه سوخته و یک ماشین گم شده برای پلیس فلوریدا رمز و راز ایجاد می کند