پلوسی و شومر پس از لایحه جدید که نیاز به مراقبت از نوزادان متولد شده در سقط جنین ناموفق دارد، ذوب می شوند

نانسی پلوسی رئیس پیشین مجلس نمایندگان، کالیفرنیا، چاک شومر، رهبر اقلیت سنا، دی‌نی‌وی، و کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور از جمله کسانی بودند که به آن پاسخ دادند.

دیگر رهبران دموکرات در مجلس، اظهارات پلوسی، شومر و هریس را تکرار کردند و از جمهوری‌خواهان به دلیل موضع «افراطی» انتقاد کردند.

دن کرنشاو، نماینده تگزاس، افزود: “امشب ما به قانون زنده متولد شده رای دادیم. این قانون برای هر فرد عادی کاملاً بحث برانگیز نیست، اما تقریباً همه دموکرات های کنگره یک “نه” سخت دارند. این دیوانه کننده است.”

نمایی شبانه از گنبد ساختمان کاپیتول در واشنگتن دی سی، در 20 اکتبر 2022.

ویپ مجلس اقلیت کاترین کلارک، دمشق، گفت این لایحه “افراطی” شبیه “تجاوز به عدالت باروری” است.

او نوشت: «به‌جای ساختن میراث پیشرفت، دفاع از آزادی و دفاع از برابری، @HouseGOP افراطی، حمله به عدالت باروری را سنگ بنای دستور کار خود قرار داده است.»

این امر باعث می‌شود که کارکنان مراقبت‌های بهداشتی برای نجات جان کودک، مراقبت‌های پزشکی مشابه هر نوزاد دیگری را به بازماندگان ارائه دهند.»

پاسخ کرنشاو به انتقاد پس از از دست دادن رای‌های اولیه کنگره برای تشییع جنازه NAVY SEAL: “مهم تر”

او همچنین گفت: “دموکرات ها در این موضوع بسیار افراطی هستند و به هیچ وجه با مردم آمریکا همسو نیستند.” “قانون زنده متولد شده از نوزادانی که پس از تلاش برای سقط جنین زنده متولد می شوند محافظت می کند.”

گنبد کاپیتول

210 دموکرات به لایحه ای که نیاز به مراقبت های پزشکی برای نوزادانی که پس از تلاش برای سقط جنین زنده به دنیا می آیند، رای دادند.

نماینده Byron Donalds، R-Fla.، کاندیدای رئیس مجلس نمایندگان، در توییتی چندین ایموجی “معجب” اضافه کرد که در آن گفت که دموکرات ها با قانون متولد شده زنده مخالف هستند.

کامالا هریس، عمل زنده متولد شده در خانه را «افراطی» می‌خواند، ادعا می‌کند که حقوق باروری را به خطر می‌اندازد

او بعداً از دموکرات‌ها به دلیل رأی مخالف به لایحه‌ای که حملات به مراکز بارداری در سراسر کشور را محکوم می‌کند، انتقاد کرد.

قانون زنده متولد شده به احتمال زیاد مجلس سنا را که اعضای دموکرات اکثریت را در اختیار دارند، پاکسازی نمی کند.



منبع

«امروز، به جای پیوستن به دموکرات ها برای محکوم کردن خشونت های سیاسی، [House Republicans] پلوسی روز چهارشنبه در توییتی نوشت.

شومر که به دلیل سناتور بودنش به این لایحه رأی نداد، به همین ترتیب پاسخ داد.

پزشکان و کارکنان مراقبت های بهداشتی باید کودک را زنده نگه دارند، همانطور که “یک متخصص مراقبت های بهداشتی به طور منطقی کوشا و وظیفه شناس به هر کودک دیگری که زنده متولد می شود ارائه می دهد.” کودکی که در کلینیک سقط جنین متولد می شود که امکانات مراقبتی کافی ندارد، مسئول انتقال کودک به بیمارستان خواهد بود.

طبقه مجلس و اعضا

گروه زنان دموکرات همچنین لباس سفید پوشیدند تا به طور جمعی “مقاومت در برابر دستور کار افراطی جمهوریخواهان MAGA ضد سقط جنین” را نشان دهند.

جمهوریخواه تگزاس نتیجه گرفت: “این باید بسیار ساده باشد: آنها شایسته زندگی هستند.”

در حال حاضر این غیرقانونی است که پزشکان و پرستاران از مراقبت از افراد خودداری کنند.

هریس در توییتی نوشت: «جمهوری‌خواهان مجلس امروز لایحه‌ای افراطی را تصویب کردند که حق مراقبت از سلامت باروری را در کشور ما بیشتر به خطر می‌اندازد». این تلاش دیگری از سوی قانونگذاران جمهوری خواه برای کنترل بدن زنان است.»

صحبت اعضا در صحن مجلس نمایندگان در روز افتتاحیه 118 کنگره در روز سه شنبه، 3 ژانویه 2023، در ساختمان کنگره ایالات متحده در واشنگتن، دی سی

حکیم جفریس، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا در توییتی نوشت: «ما همیشه از آزادی یک زن برای تصمیم‌گیری در مورد مراقبت‌های باروری خود دفاع خواهیم کرد.»

جمهوری خواهان با قطعنامه خشونت فعالان طرفدار انتخاب را پس از عقب نشینی ROE محکوم می کنند

چاک شومر، نانسی پلوسی

او نوشت: “مجلس تحت کنترل جمهوری خواهان MAGA نظرات افراطی خود را در مورد سلامت زنان با قانونی به نمایش می گذارد که حتی از حمایت مردم آمریکا نیز برخوردار نیست.”

اعضا در روز جمعه، 6 ژانویه 2023 در واشنگتن دی سی، در صحن مجلس نمایندگان ساختمان کنگره ایالات متحده رای خود را به پیشنهاد به تعویق انداختند.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، از کالیفرنیا، با چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، از نیویورک، در ساختمان کنگره ایالات متحده در 8 دسامبر 2022 در واشنگتن دی سی صحبت می کند.

معاون رئیس جمهور نیز نظر خود را اعلام کرد.

هنری کوئلار، نماینده دموکرات تگزاس، به این لایحه رای داد، در حالی که نماینده ویسنته گونزالس، همچنین از تگزاس، رای «حاضر» داد.

عضوی که در شرف رای دادن است

پلوسی که پس از به دست آوردن مجدد اکثریت در انتخابات میان دوره ای 2022 از رهبری دموکرات ها کناره گیری کرد، اظهارات خود را در دومین توییت خود تکرار کرد.

همه رای‌های «نه» از سوی دموکرات‌ها به دست آمد که ادعا می‌کنند این لایحه می‌تواند کودکان بیشتری را به خطر بیندازد یا تصمیمات پزشکی را پیچیده‌تر کند.

او گفت: «دموکرات‌ها همیشه از آزادی‌های باروری در برابر جمهوری‌خواهان افراطی که به حق یک زن برای انتخاب اندازه و زمان خانواده‌اش بی‌احترامی می‌کنند، دفاع خواهند کرد». و “اینها تصمیمات جدی و شخصی است که باید توسط زنان با هدایت ایمان، پزشک و خانواده گرفته شود – نه توسط سیاستمداران.”

در برنامه FOX NEWS بخوانید

قانون حمایت از بازماندگان سقط جنین زنده متولد شده می گوید هر نوزادی که پس از تلاش برای سقط جنین زنده به دنیا می آید یا پس از سقط جنین زنده می ماند، “شخصی قانونی برای همه اهداف تحت قوانین ایالات متحده است.”

قانونگذاران ارشد دموکرات اندکی پس از تصویب قانون حمایت از بازماندگان سقط جنین زنده که پزشکان را ملزم به مراقبت از نوزادانی که پس از سقط ناموفق زنده به دنیا می‌آیند، در توییتر نوشتند تا از جمهوری‌خواهانی که از لایحه «افراطی» حمایت کردند، انتقاد کنند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

جمهوری خواهان لحن بسیار متفاوتی داشتند – ادعا کردند دموکرات ها کسانی بودند که دیدگاه «افراطی» داشتند پس از مخالفت با لایحه ای که قصد دارد کودک زنده را زنده نگه دارد و مراقبت های عادی را دریافت کند.

او افزود: «دموکرات‌ها معتقدند که همه سزاوار آزادی دسترسی به خدمات بهداشت باروری – بدون ترس از خشونت، ارعاب یا آزار هستند.»

تقریباً تمام دموکرات‌های مجلس نمایندگان در روز چهارشنبه به این قانون رای منفی دادند که با 220 رأی موافق در برابر 210 رأی موافق بود.

او گفت: “موضع دموکرات ها در مورد سقط جنین به حدی افراطی است که 209 نماینده مخالف قطعنامه مجلس در محکومیت حملات اخیر به مراکز، گروه ها و کلیساهای حامی زندگی رای دادند. شرم آور.”

نماینده لورن بوبرت، R-Col. به طور مشابه موضع دموکرات را “بیمار و رادیکال” نامید.