وکیل سابق نیکسون می‌گوید حامیان رسانه‌ای ترامپ پس از پایان تحقیقات، «تخم‌مرغ در سراسر صورت» خواهند داشت.

برخی از مجریان اخبار کابلی تلویزیون مانند جسی واترز و شان هانیتی از فاکس نیوز تا آنجا پیش رفته اند که می گویند “آنها به ما اعلام جنگ کرده اند و اکنون بازی ادامه دارد” و این جستجو یک “سوءاستفاده آشکار و فاحش از قدرت” بوده است.

هنگامی که از دین خواسته شد به مجموعه‌ای از کلیپ‌های خبری هفته گذشته پاسخ دهد، گفت: «خب، من فکر می‌کنم که به نظر نمی‌رسد که آنها نمی‌خواهند قدردانی کنند که FBI و سایر مجریان قانون فدرال و همچنین ایالتی و محلی، آنها را اجرا می‌کنند. حکم تفتیش هر روز، علیه هر نوع آدمی صادر می‌شود.»

دین به خاطر نقشی که در ابتدا در سرپوش گذاشتن بر رسوایی واترگیت داشت مشهور است، اما بعداً با دادستان‌های فدرال همکاری کرد و در جلسات استماع تحقیقات کنگره در مورد این رسوایی علیه نیکسون شهادت داد.

گارلند اهل ریسک نیست، او آدمی نیست که جسور باشد و به جایی برود که هیچ کس تا به حال نرفته است. او کسی است که این کار را بر اساس کتاب انجام می دهد، بنابراین من فکر می کنم که این افراد وقتی این کار تمام شود، تخم مرغ را در تمام صورت خود خواهند داشت.» دین افزود. “در حالی که آنها ممکن است هرگز آن را نپذیرند، اما قطعا باید وجود داشته باشد.”

جمهوری خواهان از زمان یورش به دور ترامپ گرد آمدند و مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا تا آنجا پیش رفت که مقالات استیضاح گارلند را معرفی کرد.

جان دین، مشاور رئیس جمهور سابق ریچارد نیکسون در کاخ سفید، روز یکشنبه پیش بینی کرد که وقتی تحقیقات وزارت دادگستری (DOJ) در مورد موضوعات مربوط به اسناد طبقه بندی شده به پایان برسد، حامیان رسانه ای رئیس جمهور سابق ترامپ یک “تخم مرغ در تمام صورت” خواهند داشت. .

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

و دلیلی وجود دارد که ترامپ این کار را تحریک کرده است. او کسی است که همکاری نکرد. اوست که مجبور کرد [Attorney General] دست مریک گارلند. ما نمی دانیم که او چه چیزی دارد یا داشته است.»

گارلند و کریستوفر رای، رئیس اف‌بی‌آی، در روزهای اخیر از انتقاد از بخش‌های خود عقب نشینی کرده‌اند و از کار ماموران مجری قانون فدرال دفاع کرده‌اند.

برایان استلتر، مجری برنامه، در جریان حضور در برنامه «منابع موثق» شبکه CNN، از دین خواست تا نظرش را درباره واکنش رسانه‌های محافظه‌کار به تفتیش اف‌بی‌آی از اقامتگاه ترامپ در مار-آ-لاگو، که در آن بسیاری از صداهای راست‌گرا حملاتی را علیه مجریان قانون انجام داده‌اند و مدعی شده‌اند، بیان کند. تحقیقات با انگیزه سیاسی است.

FBI و وزارت دادگستری آمریکا از زمانی که حدود یک هفته پیش حکم بازرسی در اقامتگاه ترامپ در مار-آ-لاگو اجرا شد، با یک سری حملات مواجه شده اند. در اظهارات عمومی نادر، گارلند هفته گذشته گفت که وزارتخانه به دنبال رفع مهر و موم این حکم و افشای اسنادی است که گرفته شده است و برخی از آنها محرمانه و فوق سری هستند.

“اجازه دهید به حملات بی اساس اخیر به حرفه ای بودن اف بی آی و ماموران و دادستان های وزارت دادگستری رسیدگی کنم. زمانی که تمامیت آنها به طور ناعادلانه مورد تعرض قرار گیرد، ساکت نخواهم ایستاد.» مردان و زنان اف‌بی‌آی و وزارت دادگستری، کارمندان عمومی وطن‌دوست هستند.»