همسایه برایان کوهبرگر می گوید مظنون در مورد قتل دانش آموزان آیداهو صحبت کرده است

کوهبرگر به چهار فقره قتل درجه یک در قتل دانش آموزان کیلی گونکالوز، مدیسون موگن، زانا کرنودل و اتان چاپین متهم است که در خانه اجاره ای زنان در خارج از دانشگاه در مسکو، آیداهو مورد اصابت چاقو قرار گرفتند.

از سال 1995: راسل بنکس، رمان نویس و اخلاق نویس



منبع

همسایه افزود: «در زمان گفتگوی ما، تنها چند روز از این اتفاق گذشته بود، بنابراین جزئیات زیادی در دست نبود.

روسیه کپسول جایگزین سایوز را برای نجات خدمه ایستگاه فضایی بین المللی ارسال می کند

حکم بازرسی آپارتمان کوهبرگر در پولمن، واشنگتن، توسط یک قاضی آیداهو به طور موقت مهر و موم شده است. قاضی گفت که جزئیات می تواند “تحقیقات را زودتر از موعد پایان دهد” و “تهدیدی برای امنیت عمومی ایجاد کند.”

شمال کالیفرنیا شاهد بارش باران در چهارشنبه است

یکی از همسایگان برایان کوهبرگر در پولمن، واشنگتن، گفت که مظنون در قتل از چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو چند روز پس از وقوع قتل‌ها با او صحبت کردند. همسایه خواست نامش فاش نشود.

تا پس از کوهبرگر جزئیات کمی از تحقیقات درباره قتل ها منتشر شد دستگیر شد در خانه خانواده اش در پنسیلوانیا در اواخر دسامبر – بیش از یک ماه پس از قتل 13 نوامبر. یک سوگندنامه جزئیات نحوه ردیابی مظنون توسط پلیس پس از بازگشایی شد او به آیداهو تحویل داده شد.

او می‌گوید: «از اینکه پلیس‌های زیادی را در اطراف دیدم خوشحال بودم، فقط اگر اتفاقی بیفتد، آنها آنجا خواهند بود. اما با دانستن اینکه او پشت میله‌های زندان است، احساس آرامش می‌کند.»

دانشجویان دانشگاه آیداهو برای اولین بار پس از دستگیری کوهبرگر به کلاس باز می گردند. بسیاری، مانند مادلین پاولیک، ابراز آرامش می کنند.

کوهبرگر قرار است روز پنجشنبه در دادگاه حاضر شود.

همسایه به طور انحصاری به CBS News چهارشنبه گفت: «او آن را در گفتگو مطرح کرد. “[He] پرسید که آیا در مورد قتل ها شنیده ام، که من شنیدم. و سپس گفت: “آره، به نظر می رسد آنها هیچ سرنخی ندارند.” به نظر می رسد این یک جنایت از روی اشتیاق بود.»