مککلمور می‌گوید دختر 7 ساله‌اش در جلسات الکلی‌های گمنام با او شرکت می‌کند، زیرا او می‌خواهد در مورد هوشیاری خود شفاف باشد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع

او گفت که دختر 7 ساله اش اسلون را به جلسات الکلی های گمنام می برد.

  • مککلمور در 17 آگوست 2022 از SiriusXM در استودیو SiriusXM بازدید می کند.

    مککلمور گفت که در سال‌های 2014 و 2020 عود کرده است.آندریاس رنتز/گتی ایماژ

    مککلمور جمعه در پادکست “Check In” Audacy ظاهر شد.

  • او گفت: “من مثل یک نوجوان 15 ساله می چرخم که سعی می کنم در ماشینم در حال کشیدن علف هرز گیر نکنم.” “مستقیم، مثل 15 سال پیش اینجا رانندگی می‌کنم. همان لعنتی. من خیلی احمق بودم. احساس می‌کردم فقط دارم زمان را تلف می‌کنم. اینجا از چه چیزی فرار می‌کنم؟”

    ماکلمور

    مکلمور در مورد متانت خود گفت: “من نمی خواهم این را پنهان کنم.”

  • او ادامه داد: “اینها چیزهایی است که ما ممکن است در خانواده خود داشته باشیم و باید مراقب آنها باشیم. فقط صادق باشید. این یک مکالمه است. اینجا هیچ کتاب قانونی وجود ندارد.” ما در مرحله جدیدی از فرزندپروری هستیم… من فکر می‌کنم که انجام آن مکالمه در مراحل اولیه مهم است.»

    مککلمور گفت که دختر 7 ساله‌اش اسلون را به جلسات الکلی‌های گمنام می‌برد.

    مککلمور اضافه کرد که احساس می کند مهم است که با دخترش گفتگوهای صادقانه داشته باشد.

    مککلمور در طول زندگی حرفه‌ای خود درباره اعتیاد و هوشیاری صحبت کرده است، از جمله در مصاحبه‌ای در جولای ۲۰۱۵. او به این نشریه گفت که در سال 2014 به دلیل استرس شهرت سرسام آورش عود کرده است.

    مکلمور گفت: «دو ماه پس از عود کووید من بود و بیماری اعتیاد دیوانه کننده است. “این باعث شد من به عنوان کسی که دوباره عود کرده ام، مثل یک یا دو ماه قبل، احساس کنم که تنها نیستم.”

    با این حال، مککلمور طی یک قسمت پادکست «کارشناس صندلی صندلی» در آوریل 2021 به داکس شپرد گفت که در سال 2020 در طول همه‌گیری کووید-19 عود کرده است. مککلمور به اشتراک گذاشت که شنیدن صحبت شپرد در مورد عود خود در یک قسمت او را به گریه انداخت.

    “اسلون با من به جلسات رفته است. او از من سوالاتی می پرسد، “بابا، جلسات هوشیارانه شما چگونه پیش می رود؟” ما در مورد آن صحبت می کنیم، و من نمی خواهم آن را پنهان کنم، زیرا این چیزی نیست که نیازی به احساس گناه یا شرم یا پنهان کاری داشته باشم.” “تمام هدف این است که آن را در معرض دید عموم قرار دهم. مثل اینکه من یک محصول نهایی نیستم، این چیزی است که روی آن کار می کنم، این ها مبارزات من هستند.”

    خواننده رپ «Good Old Days» در مصاحبه ای که جمعه در پادکست «Check In» Audacy منتشر شد، متانت و تلاش هایش برای شفافیت با دختر بزرگش را مورد بحث قرار داد. مککلمور با نام واقعی بنجامین هاموند هاگرتی از همسرش تریشیا دیویس سه فرزند دارد: اسلون، دخترش کولت 4 ساله و پسر هوگو 1 ساله.

    مککلمور در مصاحبه اخیر پادکست به صراحت در مورد متانت خود صحبت کرد.جیمی مک کارتی/گتی ایماژ

    • مکلمور افزود که وقتی همسرش اولین فرزندشان را باردار شد، تصمیم گرفت دوباره هوشیار شود.