مظنون آدم ربایی در اورگان، 2 مرد را قبل از دستگیری به قتل رساند

حمله به این زن و جستجوی متعاقب آن توسط ماموران محلی، ایالتی و فدرال، ساکنان Grants Pass، شهری با 40000 نفر جمعیت در جنوب غربی اورگان را به هم ریخته است.



منبع

سروان پلیس ایالت اورگان، کایل کندی گفت که ریچارد لی بارون جونیور و دونالد اوون گریفیث بین بعدازظهر دوشنبه تا صبح سه شنبه کشته شدند.

این فرد فراری پنج شنبه گذشته به سختی از یک یورش در جامعه بدون عضویت Wolf Creek طفره رفته بود و پلیس روز بعد به مردم هشدار داد که از برنامه های دوستیابی برای یافتن افرادی استفاده می کند که می توانند به او کمک کنند تا از مقامات دور بماند یا قربانیان جدید پیدا کند.

SALEM، Ore. (AP) – پلیس روز چهارشنبه گفت که مظنون یک آدم ربایی خشونت آمیز در اورگان – مردی که مدت کمی را برای جنایت مشابهی در نوادا پشت میله های زندان گذرانده بود – دو مرد را قبل از اینکه توسط افسران دستگیر شود و به ضرب گلوله به خود شلیک کرد، کشت.

فاستر سپس سه شنبه در همان محله ای که زن پیدا شد دیده شد. او خود را زیر همان خانه سنگر کرد که پلیس با تمام قدرت وارد شد. به گفته پلیس فاستر سپس به خود شلیک کرد، بازداشت شد و در بیمارستان درگذشت.

او پس از اینکه زنی بیهوش، مقید و نزدیک به مرگ در خانه ای در Grants Pass در 24 ژانویه پیدا شد، مورد تعقیب قرار گرفته بود. مقامات می گویند فاستر این زن را شکنجه کرد که روز چهارشنبه در شرایط وخیم در بیمارستان بستری شد.

به گفته هنسمن، افسران انتظار درگیری با اسلحه داشتند، اما در عوض فاستر به سر خود شلیک کرد. گفته می شود فاستر بیهوش بود و هنوز یک تپانچه کالیبر 45 را در حالی که زیر خانه فرو رفته بود در دست داشت و مأموران مجبور شدند برای بیرون کشیدن او تخته های کف را بردارند.

به گفته پلیس، فاستر روز سه شنبه در حال پیاده روی یک سگ در Grants Pass دیده شد.

این مردها با هم در جامعه بدون عضویت در دره سانی زندگی می کردند و ظاهرا فاستر را نمی شناختند، او که به گفته پلیس صحنه وحشتناکی را ترک کرد و برخی از وسایل قربانیان از جمله سگ آنها را دزدید.

مقامات با تفنگ و حداقل یک خودروی زرهی در محله جمع شدند و خانه ای را که هفته قبل در آن زن پیدا کرده بودند، جستجو کردند. افسران در ابتدا کسی را پیدا نکردند، اما سپس یک ربات بخش کلانتر را به فضای خزنده فرستادند و نشانه هایی را پیدا کردند که فاستر در آنجا پنهان شده بود. وارن هنسمن، رئیس پلیس Grants Pass گفت که حضور او توسط دوربین تایید شد.

در سال 2019، قبل از نقل مکان به اورگان، فاستر دوست دختر آن زمان خود را به مدت دو هفته در آپارتمان خود در لاس وگاس اسیر کرد. او در آگوست 2021 با دادستان های شهرستان کلارک به توافقی دست یافت که به او اجازه داد به یک مورد جنایت در مورد ارتکاب جرایم و یک اتهام جنایت در مورد خشونت خانگی اعتراف کند.

یک قاضی فاستر را به بین یک تا 2 سال و نیم در زندان نوادا محکوم کرد. فاستر پس از در نظر گرفتن 729 روزی که در زندان در انتظار محاکمه سپری کرده بود، می توانست تقریباً 200 روز دیگر تحت حداکثر مجازات محکوم شود. به گفته مقامات اداره اصلاحات نوادا، در عوض، روزی که به زندان آورده شد، آزاد شد.

بنجامین عبادیا فاستر، 36 ساله، سه شنبه شب در بیمارستانی درگذشت، ساعاتی پس از اینکه در حالی که در فضای خزنده زیر خانه ای در گرانت گذر پنهان شده بود، به خود شلیک کرد. در یک کنفرانس خبری روز بعد، افسران اجرای قانون جزئیاتی را در مورد تعقیب و گریز فشرده برای فاستر، از جمله یافتن اجساد دو مرد در یک منطقه روستایی در شمال گرانت پاس، فاش کردند.

هنسمن هفته گذشته گفت که «بسیار نگران‌کننده» است که فاستر به‌جای گذراندن وقت در نوادا به‌خاطر تلاش برای قتل در اورگان تحت تعقیب قرار گرفته است.