مری ترامپ می گوید ایوانکا و جرد کوشنر روابط خود را با ترامپ قطع کردند زیرا او در حال از دست دادن ارزش خود است و دیگر به او نیازی ندارند.

مری ترامپ به ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت که به او پشت می‌کنند زیرا او ارزشش را از دست می‌دهد.

  • خواهرزاده وی روز یکشنبه به ام اس ان بی سی گفت که ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر روابط خود را با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق قطع کردند زیرا او در حال “از دست دادن ارزش” است و آنها دیگر به او نیاز ندارند.

    مری ترامپ، منتقد قدیمی و سرسخت عمویش، به ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت که دختر بزرگ ترامپ و همسرش علناً خودشان را از سیاست کنار می‌گذارند، زیرا «در نهایت متوجه شدند که با دوری از دونالد بیشتر از اینکه با او همسو می‌شوند، سود می‌برند. “

    مری ترامپ همچنین گفت که این زوج که هر دو به عنوان مشاوران ارشد بدون حقوق ترامپ در دوران دولت او خدمت می کردند، دریافته اند که ارتباط آنها با رئیس جمهور سابق “حداقل از نظر اجتماعی به آنها آسیب رسانده است.”

    خواهرزاده ترامپ گفت این زوج مانند گذشته به رئیس جمهور سابق نیازی ندارند.

  • ترامپ در گذشته بارها به اظهارات خواهرزاده‌اش حمله کرده و گفته است که او علیه او مغرضانه است.

    در بیانیه ای که در همان روز منتشر شد، او گفت که پدرش را “خیلی” دوست دارد، اما دیگر قصد ندارد در عرصه سیاسی بماند.

    رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ (ر) اتاق شرقی کاخ سفید را در حالی که دخترش ایوانکا ترامپ (ل) و همسرش جرد کوشنر در واشنگتن دی سی در 18 می 2018 نگاه می کنند، ترک می کند.الکس وانگ/گتی ایماژ

    • او افزود: «دونالد قطعاً از نظر حزبی و به طور کلی از نظر سیاسی ارزش خود را از دست می دهد. و ایوانکا و جرد جدا از هر کاری که دونالد انجام می‌دهد، به‌طور قانونی افراد ثروتمندی هستند، بنابراین به همان میزانی که ممکن است به او نیاز داشته باشند، ندارند.

      از آن زمان به نظر می رسد که این زوج زندگی شخصی خود را در اولویت قرار داده اند و با سه فرزند خود به مصر سفر می کنند حضور در جام جهانی قطر

      جارد کوشنر ایوانکا ترامپ

      او افزود: “در مورد اکثر حلقه‌های درونی دونالد هم همین‌طور است – همیشه یک محاسبات معاملاتی انجام می‌شود و افراد زیادی این محاسبه را انجام می‌دهند که دیگر برایشان ارزش ندارد.”

      شکست‌های آنها تعدادی از جمهوری‌خواهان و منتقدان محافظه‌کار برجسته را بر آن داشت تا کارآیی ترامپ به‌عنوان یک رهبر سیاسی را زیر سوال ببرند و برخی ایده رهبری جدید در جمهوری‌خواه را مطرح کردند.

      یک منبع ناشناس ماه گذشته به نیویورک پست گفت که دختر بزرگ ترامپ “از همه انتقادها و تهدیدات” ناشی از سیاست متنفر است و “از اینکه چگونه بسیاری از دوستانشان به آنها پشت کردند ناراضی است.”

      دختر بزرگ ترامپ به طور قابل توجهی در راه اندازی کمپین ریاست جمهوری پدرش در 15 نوامبر غایب بود. کوشنر در این مراسم حضور داشت.

      اظهارات مری ترامپ در حالی بیان می شود که به نظر می رسد رئیس جمهور سابق کنترل خود را بر حزب جمهوری خواه پس از عملکرد ضعیف بسیاری از نامزدهای مورد حمایت او در انتخابات میان دوره ای نوامبر از دست داده است.

      ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر ظاهرا از پدرش دونالد ترامپ فاصله گرفته اند.

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    مری ترامپ که مدت ها از رئیس جمهور سابق دور شده بود، سال گذشته کتابی به نام «حساب: آسیب های آمریکا و یافتن راهی برای درمان» منتشر کرد.