متهمان 15 ساله به قتل نوجوان تراجنسیتی برایانا گی

سوفیا دانر-اوکوتی در خط تولید پوشاک پایدار Besida

در ادای احترامی که پس از مرگ او منتشر شد، خانواده او گفتند که این نوجوان یک “دختر، نوه و خواهر بچه بسیار دوست داشتنی” بود.

قرار بود رویدادهای دیگری که توسط جامعه تراجنسیتی سازماندهی شده بود در لندن، گلاسکو، لیدز و بلفاست در روزهای آینده برگزار شود.

برایانا گی روز شنبه در وارینگتون، شمال غرب انگلیس، به طرز مرگباری با چاقو زخمی شد. اعضای مردم او را در مسیری در یک پارک بعدازظهر پیدا کردند.

پلیس چشایر دو نوجوان 15 ساله، یک پسر و یک دختر، را از نزدیکی لی، روز یکشنبه دستگیر کرد و روز چهارشنبه آنها را به قتل او متهم کرد. آنها قرار بود بعداً در دادگاه قضایی چستر حاضر شوند.

Brianna Ghey / اعتبار: پلیس چشایر
Brianna Ghey / اعتبار: پلیس چشایر

پلیس انگلیس روز چهارشنبه اعلام کرد دو نوجوان به قتل یک دختر 16 ساله تراجنسیتی در آخر هفته متهم شده اند، پرونده ای که نگرانی ملی را برانگیخته است.

از دست دادن زندگی جوان او حفره بزرگی در خانواده ما ایجاد کرده است و ما می دانیم که معلمان و دوستان او که در زندگی او نقش داشته اند همین احساس را خواهند داشت.

این مورد باعث شده است که در سراسر کشور – از جمله در لیورپول در نزدیکی عصر روز سه شنبه – به یاد Ghey که طرفداران زیادی در رسانه های اجتماعی TikTok داشت، بیداری با شمع روشن شود.

اعضای مردم در مراسمی با شمع روشن در خارج از تالار سنت جورج، لیورپول، به یاد نوجوان تراجنسیتی برایانا گی که روز شنبه در پارکی به طور مرگبار با چاقو کشته شد، شرکت کردند.  / اعتبار: پیتر پاول/ تصاویر PA از طریق گتی ایماژ

سری جدید ساخته شده توسط زندانیان سابق به داخل سیستم زندان ایالات متحده نگاه می کند

قانونگذار “بریانا سزاوار این شانس بود که به یک زن بالغ زیبا تبدیل شود و دنیایی را ببیند که در آن ترنس ها امن و مورد احترام هستند.” نادیا ویتوم توییت کرد روز یکشنبه

داده‌های موسسه غیرانتفاعی Everytown for Gun Safety نشان می‌دهد که قتل‌های تراجنسیتی ها تقریبا دو برابر شده اند از 2017 تا 2021 در ایالات متحده در سال 2021، 56 تراجنسیتی در ایالات متحده کشته شدند که نسبت به سال 2017 افزایش 93 درصدی داشته است.

اپرا وینفری منتخب جدید باشگاه کتاب، “تلخ شیرین” را فاش کرد





منبع

این بیانیه افزود: “بریانا زیبا، شوخ و خنده دار بود. برایانا قوی، نترس و در نوع خود بی نظیر بود.

اعضای مردم در مراسمی با شمع روشن در خارج از تالار سنت جورج، لیورپول، به یاد نوجوان تراجنسیتی برایانا گی که روز شنبه در پارکی به طور مرگبار با چاقو کشته شد، شرکت کردند. / اعتبار: پیتر پاول/ تصاویر PA از طریق گتی ایماژ

یک صفحه تامین مالی GoFundMe که از خانواده Ghey حمایت می‌کند، یک روز پس از راه‌اندازی به بالای 91000 دلار رسیده است.

این نیرو قبلا گفته بود که در حال بررسی این است که آیا گی قربانی جنایت نفرت ضد تراجنسیتی شده است یا خیر.

مایک ایوانز، رئیس کارآگاه، قبلاً گفته بود: «از هر کسی که اطلاعاتی، مهم نیست کوچک یا بزرگ، می‌خواهد می‌خواهم که بتواند به تحقیقات ما کمک کند تا با ما تماس بگیرند.»